AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #1 Del Skrevet 5. september 2014 Hei Jeg vurderer å kjøpe penisring eller ereksjonsring, og vil gjerne ha alle tips og råd jeg kan få Jeg har prøvd ett par typer før men syns de var ganske vonde å ha på. Jeg har en ganske lang og tykk penis. Så det kan være derfor.... Finnes de i forskjellige tjukkelser? Og siden jeg er ganske lang, er det Moe poeng å kjøpe en med riller/mønster e.l? Hvis jeg fester den inne ved rota, så må jeg jo "bånne" partner, og det er ikke alltid så behagelig for partner da jeg er lang.... Alle tips mottas med glede Både fra kvinner og menn Anonymous poster hash: 1c035...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #2 Del Skrevet 5. september 2014 Bruker denne: http://www.kondomeriet.no/produkt/endless-penisring-med-vibrator/31876817 Med stor suksess. Kort diameter, jeg var i tvil i starten, men ringen er heldigvis veldig elastisk. Anonymous poster hash: 4d566...d1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 5. september 2014 #3 Del Skrevet 5. september 2014 Viktig at du kjøper en elsatisk ring. Det skal ikke gjøre vondt når man bruker penisring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #4 Del Skrevet 5. september 2014 Exen min mente han trengte penisring fordi han hadde så stor penis. Men det trengte han ikke siden han hadde den minste jeg hadde vært med da. Men hvis det føles bedre ut, så hvorfor ikke..Anonymous poster hash: 1a2ca...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #5 Del Skrevet 5. september 2014 Kjøpte kraftig O ringer på lokal bensinstasjon. Den 55mm. Funker bra den. Smører utstyret med vaselin først for å få den på. Gir et gromt trykk og utseende. Andre bra er Oxball sine. Det er fruen som finner dem frem før hun gir BJ.Anonymous poster hash: 6e00a...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 5. september 2014 #6 Del Skrevet 5. september 2014 Exen min mente han trengte penisring fordi han hadde så stor penis. Men det trengte han ikke siden han hadde den minste jeg hadde vært med da. Men hvis det føles bedre ut, så hvorfor ikke.. Anonymous poster hash: 1a2ca...395 Noe forvirret. Han mente han trengte penisring fordi han hadde stor penis? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #7 Del Skrevet 5. september 2014 Noe forvirret. Han mente han trengte penisring fordi han hadde stor penis? Stor penis, mye blodvolum. Derfor ring. Stor og knallhard.Anonymous poster hash: 6e00a...4dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 5. september 2014 #8 Del Skrevet 5. september 2014 Noe forvirret. Han mente han trengte penisring fordi han hadde stor penis? Haha, samme her. Trodde de ble brukt for å få mer blod til å samle seg i penisen = større/hardere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 5. september 2014 #9 Del Skrevet 5. september 2014 Stor penis, mye blodvolum. Derfor ring. Stor og knallhard.Anonymous poster hash: 6e00a...4dc Hvis den allerede ER stor, hvorfor trenger man ring da? *Forvirra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 5. september 2014 #10 Del Skrevet 5. september 2014 Haha, samme her. Trodde de ble brukt for å få mer blod til å samle seg i penisen = større/hardere. Ikke sant! Glad jeg ikke er den eneste som ble forvirret. Følte meg en smule dum et sekund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 5. september 2014 #11 Del Skrevet 5. september 2014 Ikke sant! Glad jeg ikke er den eneste som ble forvirret. Følte meg en smule dum et sekund. Samme her. Eneste jeg kan tenke meg er at penisen er så lang, at det da trengs noe som hindrer penisen i å trenge for langt inn. Er jo ikke noe godt å bli bunnet akkurat. Og at ringen da kan fungere som en slags buffer? Haha. Rene vitenskapen dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 5. september 2014 #12 Del Skrevet 5. september 2014 Samme her. Eneste jeg kan tenke meg er at penisen er så lang, at det da trengs noe som hindrer penisen i å trenge for langt inn. Er jo ikke noe godt å bli bunnet akkurat. Og at ringen da kan fungere som en slags buffer? Haha. Rene vitenskapen dette her. Kjære deg, ikke engang det gir mening hos meg. Bra tenkt uansett da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andy capp Skrevet 5. september 2014 #13 Del Skrevet 5. september 2014 Nå er det faktisk ikke slik at alt innen sex handler om dere kvinner... En penisring kan fint ha som funksjon å øke mannens glede ved sex. Ved bruk av penisring holdes blodet i penis i større grad enn uten ring, dette medfører hardere og mer holdbar ereksjon. Dette igjen øker sensitiviteten i penis, som igjen fører til økt nytelse og glede for mannen. I tillegg har man den effekten at dersom en mann har problemer med å holde på ereksjonen under hele samleiet, vil en ring hjelpe til med å holde penis hard til han er ferdig. Sammenhengen med størrelse er jeg mer usikker på, Jeg er greit nok utstyrt selv, men ikke merket at størrelsen medfører problemer med å holde meg hard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 5. september 2014 #14 Del Skrevet 5. september 2014 Kjære deg, ikke engang det gir mening hos meg. Bra tenkt uansett da... Hahaha. helt ærlig, så har jeg aldri sett en penisring. Men så for meg en ring rundt penisen, som da ikke vil kunne komme inn i jenten - og at penisen da fungerer som om den er.... kortere. Personlig synes jeg det høres ut som en genial oppfinnelse mot bunning. Hahah. Skjønner at det var dårlig tenkt, poenget er jo at penisen skal bli større sikkert. LOL. Jeg melder meg ut av penistråder from this day on. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 5. september 2014 #15 Del Skrevet 5. september 2014 Hahaha. helt ærlig, så har jeg aldri sett en penisring. Men så for meg en ring rundt penisen, som da ikke vil kunne komme inn i jenten - og at penisen da fungerer som om den er.... kortere. Personlig synes jeg det høres ut som en genial oppfinnelse mot bunning. Hahah. Skjønner at det var dårlig tenkt, poenget er jo at penisen skal bli større sikkert. LOL. Jeg melder meg ut av penistråder from this day on. Det kunne vel vært en genial oppfinnelse mot bunning om ringen hadde vært plassert på midten av penis. Det hadde også vært en genial oppfinnelse for å teste menns smerteterskel over tid. Ser for meg det blir rimelig stramt. Trist. Du som hadde en så fin teori på gang her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 5. september 2014 #16 Del Skrevet 5. september 2014 Nå er det faktisk ikke slik at alt innen sex handler om dere kvinner... En penisring kan fint ha som funksjon å øke mannens glede ved sex. Ved bruk av penisring holdes blodet i penis i større grad enn uten ring, dette medfører hardere og mer holdbar ereksjon. Dette igjen øker sensitiviteten i penis, som igjen fører til økt nytelse og glede for mannen. I tillegg har man den effekten at dersom en mann har problemer med å holde på ereksjonen under hele samleiet, vil en ring hjelpe til med å holde penis hard til han er ferdig. Sammenhengen med størrelse er jeg mer usikker på, Jeg er greit nok utstyrt selv, men ikke merket at størrelsen medfører problemer med å holde meg hard. Hvilke kvinner sikter du til her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 5. september 2014 #17 Del Skrevet 5. september 2014 For i alle fall noen menn, jeg tør ikke uttale meg på vegne av så mange her nå, for noen menn så gir også de punktene på penis/ballene/roten som ringen legger trykk på større glede. Damene kan sammenlikne det med å klemme på brystvorten, som en veldig forenklet sammenlikning riktig nok, men det var den beste jeg fant sånn i farten her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #18 Del Skrevet 5. september 2014 Noe forvirret. Han mente han trengte penisring fordi han hadde stor penis? Hehe ja han trodde han trengte det fordi han hadde stor penis. Ville jo ikke såre egoet hannes, så sa jo så klart det var en god ide. Men han har 11 cm så er jo helt normal. Men mulig han får bedre ereksjon.Anonymous poster hash: 1a2ca...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daisydaisy Skrevet 5. september 2014 #19 Del Skrevet 5. september 2014 Hehe ja han trodde han trengte det fordi han hadde stor penis. Ville jo ikke såre egoet hannes, så sa jo så klart det var en god ide. Men han har 11 cm så er jo helt normal. Men mulig han får bedre ereksjon. Anonymous poster hash: 1a2ca...395 Dersom den egentlig er 11 cm så skader det ikke om han bruker penisring, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 5. september 2014 #20 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Det kunne vel vært en genial oppfinnelse mot bunning om ringen hadde vært plassert på midten av penis. Det hadde også vært en genial oppfinnelse for å teste menns smerteterskel over tid. Ser for meg det blir rimelig stramt. Trist. Du som hadde en så fin teori på gang her. Ehm ja.... uansett ikke noe jeg hadde tenkt å ta patent på så. Får tenke ut en ny oppfinnelse. Endret 5. september 2014 av Ferny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå