AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #21 Skrevet 5. september 2014 Dersom den egentlig er 11 cm så skader det ikke om han bruker penisring, nei. Nei den blir vel enda hardere, så det er jo bra. Men vet ikke om jeg får mere inni meg, siden ringen vil stoppe da? Men grunnen til hvorfor han ville ha den skjønte jeg ikke.. Han mente han trengte det siden den var såpass stor, noe jeg ikke kan tenke meg siden exene mine haddde 13-15 cm. Men hvis den gjør han mere følsom, hardere osv, så er det jo deilig for han sikkert. Men er uansett godt fornøyd med størrelsen hannes så er ikke for min del da.Anonymous poster hash: 1a2ca...395
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #22 Skrevet 5. september 2014 Ts her Jeg takker som sagt for alle tips, men jeg tror kanskje jeg skal klargjøre litt om hvorfor jeg vil ha det Jeg har en ganske stor penis 18cm lang og 16 i omkrets (på det tjukkeste) Men det hender at jeg mister ereksjonen hvis jeg har flere utløsninger på rad. Og derfor vil jeg prøve en penisring for å holde på ereksjonen. Men de jeg har prøvd har vært vonde å bruke. De klemmer så utrolig hardt rundt rota.Anonymous poster hash: 1c035...16e
Gjest HarryDotter Skrevet 5. september 2014 #23 Skrevet 5. september 2014 Hvis den allerede ER stor, hvorfor trenger man ring da? *Forvirra* Sikkert for å få den ENDA større ....mye vil ha mer er det noe som heter... De ringene gir uansett litt kult utseende på pikken...den blir seende litt mer røff og blodårene blir kraftigere
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #24 Skrevet 5. september 2014 Hvis den allerede ER stor, hvorfor trenger man ring da? *Forvirra* Fordi en stor penis krever mer blod for å fylles og bli hard. Mange med stor ender opp med en halvstiv en, og da vil ring løse det. Anonymous poster hash: 95ee7...22c
Gjest Skrevet 6. september 2014 #25 Skrevet 6. september 2014 Noen som bruker penisring og opplever at de kommer fortere?
Gjest HarryDotter Skrevet 6. september 2014 #26 Skrevet 6. september 2014 Noen som bruker penisring og opplever at de kommer fortere? Pikken blir jo mer sensitiv ja så det er vel en naturlig konsekvens av det vil jeg tippe
Sphynx Skrevet 6. september 2014 #27 Skrevet 6. september 2014 Noen som bruker penisring og opplever at de kommer fortere? Jah, det er ikke uvanlig! Som HarryDotter sier, så blir jo pikken mer sensitiv. For de fleste funker det slik at man holder ut lengre, da man får mere blod til kølla, men folk er jo forskjellig Ingenting som er rett eller galt.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #28 Skrevet 7. september 2014 Sorry hvis jeg kaprer tråden din TS, men gidder ikke å lage en ny tråd om penisringer. Kjæresten min og jeg har snart årsjubileum og jeg vurderer å gi han en slik ring, men jeg er usikker. Vi har ikke prøvd ut slike leker før så jeg aner ikke hvordan han kommer til å reagere om det når han først får en. I tillegg så føler jeg meg unødvendig bekymret for at vi kommer til å bli avhengige av den saken? Sexen vår fungerer fint naturlig, men f.eks. hvis jeg har brukt vibrator noen dager før jeg ligger med han, blir jeg på en måte småskuffet over at han ikke vibrerer Jeg sier jo det ikke til han, og jeg blir jo vant med hans ganske kjapt. Men tenk om han/jeg/vi tenker sånn etter bruk av et slikt leketøy? Uff, jeg liker ikke at jeg skal drive å tenke alt for mye. Vi er i tidlig tjueårene begge to, hvis det har noe å si. Jeg skal gi han en mer ordentlig gave til jubileet, men er det teit å gi han en penisring i tillegg når det vi allerede har fungerer? Anonymous poster hash: b0a80...195
Sphynx Skrevet 8. september 2014 #29 Skrevet 8. september 2014 Sorry hvis jeg kaprer tråden din TS, men gidder ikke å lage en ny tråd om penisringer. Kjæresten min og jeg har snart årsjubileum og jeg vurderer å gi han en slik ring, men jeg er usikker. Vi har ikke prøvd ut slike leker før så jeg aner ikke hvordan han kommer til å reagere om det når han først får en. I tillegg så føler jeg meg unødvendig bekymret for at vi kommer til å bli avhengige av den saken? Sexen vår fungerer fint naturlig, men f.eks. hvis jeg har brukt vibrator noen dager før jeg ligger med han, blir jeg på en måte småskuffet over at han ikke vibrerer Jeg sier jo det ikke til han, og jeg blir jo vant med hans ganske kjapt. Men tenk om han/jeg/vi tenker sånn etter bruk av et slikt leketøy? Uff, jeg liker ikke at jeg skal drive å tenke alt for mye. Vi er i tidlig tjueårene begge to, hvis det har noe å si. Jeg skal gi han en mer ordentlig gave til jubileet, men er det teit å gi han en penisring i tillegg når det vi allerede har fungerer? Anonymous poster hash: b0a80...195 En penisring forbedrer ereksjonen. Det blir en helt annen følelse fordi all blodet blir samlet i penis. Man kan fint bruke en penisring selv om man har 'en som fungerer'. Om han eller dere kan bli avhengig av en penisring er vel litt paranoia bare? Om sexen blir mye bedre med en ring, så skader det vel ikke å bruke ringen? Sex er digg og om du kan få det diggere, så gjør gjerne det! Det er mellom dere og skader ingen....
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #30 Skrevet 8. september 2014 Sorry hvis jeg kaprer tråden din TS, men gidder ikke å lage en ny tråd om penisringer. Kjæresten min og jeg har snart årsjubileum og jeg vurderer å gi han en slik ring, men jeg er usikker. Vi har ikke prøvd ut slike leker før så jeg aner ikke hvordan han kommer til å reagere om det når han først får en. I tillegg så føler jeg meg unødvendig bekymret for at vi kommer til å bli avhengige av den saken? Sexen vår fungerer fint naturlig, men f.eks. hvis jeg har brukt vibrator noen dager før jeg ligger med han, blir jeg på en måte småskuffet over at han ikke vibrerer Jeg sier jo det ikke til han, og jeg blir jo vant med hans ganske kjapt. Men tenk om han/jeg/vi tenker sånn etter bruk av et slikt leketøy? Uff, jeg liker ikke at jeg skal drive å tenke alt for mye. Vi er i tidlig tjueårene begge to, hvis det har noe å si. Jeg skal gi han en mer ordentlig gave til jubileet, men er det teit å gi han en penisring i tillegg når det vi allerede har fungerer? Anonymous poster hash: b0a80...195 De beste får du fra oxballs.com. Godt utvalg, farger og funksjoner. Oxballs ringer forsterker ereksjonen, løfter utstyret og gir det hele en mer rå/vakker fremtoning. Er han åpen og med på moro vil han synes dette er gøy. Hvis du skryter av effektene ringene gir så vil du nok oppleve at han vil bruke den med deg. En ring i fra oxball vil ha samme effekt for han som en vibrator vil ha for deg - forsterke opplevelsen. Dere vil begge oppleve en max ereksjon. Han vil muligens oppleve en sterkere orgasme med mer kraft og effekt fra penishodet og langt inn i kroppen. Verdt hver en krone/$. Anonymous poster hash: 6e00a...4dc
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #31 Skrevet 14. september 2014 Hallo, meg igjen som var så usikker på om jeg skulle kjøpe en penisring eller ikke. Tusen takk til Mjau Mjau for oppmuntring og tips fra AB! Jeg gjorde det enkelt og kjøpte denne til han: Bruker denne: http://www.kondomeriet.no/produkt/endless-penisring-med-vibrator/31876817 Med stor suksess. Kort diameter, jeg var i tvil i starten, men ringen er heldigvis veldig elastisk. Anonymous poster hash: 4d566...d1e Vibratoren var jo veldig sterk og deilig. For han hadde den ikke så stor effekt, men jeg likte den veldig godt. Synd den varte i 20 minutt, før den skrudde seg av. Vi skiftet også batterier, men det virker som om den er veldig dårlig teknisk designet. Men er det vanlig at de skal være SÅ trange? Testiklene ville ikke gjennom, for det kunne fort bli vondt sa han. Istedenfor tvang han den ned til roten av penisen, men etter hvert ble hodet litt blålilla-aktig, så det ble jo også litt skummelt ut. Han kjente ingenting rart eller vondt med det, men det såg jo jævlig ut etter en stund. Er det normalt? Vi klarte ikke å strekke den ut! Eksemplaret som hang i butikken virket mye mer elastisk enn den nye. Er det noe vi kan gjøre for at vår også skal bli sånn? Ellers virker det som om han er gira på å få dette til og vil prøve mer. Anonymous poster hash: b0a80...195
Sphynx Skrevet 15. september 2014 #32 Skrevet 15. september 2014 Hallo, meg igjen som var så usikker på om jeg skulle kjøpe en penisring eller ikke. Tusen takk til Mjau Mjau for oppmuntring og tips fra AB! Jeg gjorde det enkelt og kjøpte denne til han: Vibratoren var jo veldig sterk og deilig. For han hadde den ikke så stor effekt, men jeg likte den veldig godt. Synd den varte i 20 minutt, før den skrudde seg av. Vi skiftet også batterier, men det virker som om den er veldig dårlig teknisk designet. Men er det vanlig at de skal være SÅ trange? Testiklene ville ikke gjennom, for det kunne fort bli vondt sa han. Istedenfor tvang han den ned til roten av penisen, men etter hvert ble hodet litt blålilla-aktig, så det ble jo også litt skummelt ut. Han kjente ingenting rart eller vondt med det, men det såg jo jævlig ut etter en stund. Er det normalt? Vi klarte ikke å strekke den ut! Eksemplaret som hang i butikken virket mye mer elastisk enn den nye. Er det noe vi kan gjøre for at vår også skal bli sånn? Ellers virker det som om han er gira på å få dette til og vil prøve mer. Anonymous poster hash: b0a80...195 Penisringer med vibrasjon er kjempedigg! Meeen varer dessverre ikke så lenge. Spesielt om de bruker batterier som LR41 eller LR44 (som de nesten alltid gjør...) De er som du sier, faktisk veldig dårlig teknisk designet. For de som digger penisringer med vibro, kan jeg anbefale Tor 2 fra Lelo, den er oppladbar... En penisring skal være trang, så den kan holde igjen blodet i penis og dermed gjøre ereksjonen hardere. Men er den så trang at det gjør vondt, skal den ikke benyttes! Da er det ikke riktig størrelse!!! Ikke alle penisringer er designet for å få testiklene igjennom, men det finnes et hav av kukringer å velge i mellom, så her er det bare å prøve seg fram. Noen liker best å ha hele saken i ringen, andre foretrekker å kun ha den på roten av penis. Pass på at ringen ikke blir for trang og hard, her kan det være lurt å finne en ring som er super elastisk! Husk også at en penisring helst bare skal brukes i 30 min, før man trenger pause! Det er viktig at blodet får komme tilbake til resten av kroppen! Bruk for all del ikke massasjeolje med penisringer! Det ødelegger materialet og ringen vil bli ødelakt. Dette gjelder forsåvitt alle leketøy. Bruk enten vannbasert eller silikonbasert glid, alt ettersom hva du liker. Det er lettere å få på ringen med litt glid. Skulle det bli vanskelig å få av ringen etter bruk så hjelper en kald dusj, bokstavelig talt... Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå