Gå til innhold

Gravid av bading

Fremhevede innlegg

Gjest Applestore
Skrevet

Tja, det er visst ei 13-årig jente som ble gravid i et hotellbasseng, så det er mulig.

http://www.vg.no/forbruker/reise/reiseliv/mor-hevder-hotellbasseng-gjorde-datter-gravid/a/568368/

Du får dra på handletur og shoppe babyting i morgen, tenk så koselig det blir! :danse:

Anonymous poster hash: 06cc2...1b7

Leste du artikkelen du linket til? Det er en mor som hevder at datteren ble gravid av å bade i bassenget, ikke at hun faktisk ble det..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Årets morsomste tråd?

Skrevet

Tja, det er visst ei 13-årig jente som ble gravid i et hotellbasseng, så det er mulig.

http://www.vg.no/forbruker/reise/reiseliv/mor-hevder-hotellbasseng-gjorde-datter-gravid/a/568368/

Du får dra på handletur og shoppe babyting i morgen, tenk så koselig det blir! :danse:

Og noen hevder Jomfru Maria ikke hadde et sidesprang. Deriblant denne polske kvinnen, antagelig.

Anonymous poster hash: 11d42...6e4

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange har svart deg på en så stygg måte.

Nei, du kan ikke bli gravid på den måten. Men det er ikke noe rart at du lurer på det. Har du andre spørsmål, så spør Klara Klok. Der får du seriøse svar og slipper drittslenging. Her er det en som har spurt om omtrent det samme som du lurer på:

http://www.klara-klok.no/spoersmaal/489154

• Liker 1
Skrevet

Faen ikke rart unge jenter kvier seg for å spørre om sex, når de får slikt hån tilbake. Hun er 15 år og har et spørsmål.

Så sitter det voksne kvinner og håner og latterliggjør henne. Dere burde virkelig skamme dere. Hvordan svarer dere hvis deres egen datter kommer og spør et "dumt" spørsmål om sex?

Anonymous poster hash: 0a15b...553
  • Liker 1
Skrevet

Faen ikke rart unge jenter kvier seg for å spørre om sex, når de får slikt hån tilbake. Hun er 15 år og har et spørsmål. Så sitter det voksne kvinner og håner og latterliggjør henne. Dere burde virkelig skamme dere. Hvordan svarer dere hvis deres egen datter kommer og spør et "dumt" spørsmål om sex? Anonymous poster hash: 0a15b...553

Jeg er slett ikke sikker på at de som har svart henne er så voksne. Jeg tror de bare er litt eldre, og føler seg som verdensmestre fordi de vet svaret på akkurat dette. Men jeg er selvsagt enig med deg, det er helt forkastelig å svare på denne måten. Håper bare TS ikke blir så såret at hun ikke orker å lese hele tråden og går glipp av de seriøse svarene. Stakkars jenta må jo være livredd for å ha blitt gravid nå.

Skrevet

Jeg er slett ikke sikker på at de som har svart henne er så voksne. Jeg tror de bare er litt eldre, og føler seg som verdensmestre fordi de vet svaret på akkurat dette. Men jeg er selvsagt enig med deg, det er helt forkastelig å svare på denne måten. Håper bare TS ikke blir så såret at hun ikke orker å lese hele tråden og går glipp av de seriøse svarene. Stakkars jenta må jo være livredd for å ha blitt gravid nå.

På tross av mange tildels flåsete og stygge svar tror jeg faktisk hun har fått avklart akkurat dèt.

At hun derimot ikke føler seg velkommen til å spørre neste gang hun lurer på noe tror jeg er verre.

Til alle dere som føler at dere må latterliggjøre TS: Les det øverste klistrede innlegget på dette forumet. :regler:

• Liker 2
Skrevet

"- Sperm overlever ikke i vann, så dette er i høyeste grad usannsynlig, sier den svenske legen Lars Björndahl til Aftonbladet."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...