Gå til innhold

Gravid av bading

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis jeg bader med kjæresten min, og han kommer i vannet. Kan jeg bli gravid da?

Gjorde det for noen dager siden, ingen sex eller noe, men han sa han hadde kommi da jeg runka han. Nå er jeg redd for at jeg er gravid... Og tør ikke si noe til mamma så ho kan hjelpe meg heller...

Anonymous poster hash: 2aa58...6ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:

Anonymous poster hash: d8295...808
  • Liker 1
Skrevet

:fnise:

Anonymous poster hash: d8295...808

Man skjønner jo at det er en ung jente som spør... hadde vært fint om du i tillegg til å le hadde gitt henne et svar...

Til TS: Nei, du kan ikke bli gravid, det er 100% umulig av flere grunner. Så du kan slappe av :)

Anonymous poster hash: 9ffc0...69d

Skrevet

Nei. Det er fysiobiologisk umulig.

Anonymous poster hash: 071a6...cfd
Skrevet

Ærlig talt. Hvis du ikke vet det er du ikke gammel nok til å runke noen som helst.

Anonymous poster hash: 269dd...2db

• Liker 13
Skrevet

Ohmygod. Hvor gammel er du? Snakk med en helsesøster om dette, eller bruk Google. Har dere ikke seksualundervisning på skolen?

Anonymous poster hash: ac613...826

• Liker 1
Skrevet

Ohmygod. Hvor gammel er du? Snakk med en helsesøster om dette, eller bruk Google. Har dere ikke seksualundervisning på skolen? Anonymous poster hash: ac613...826

Jeg er 15. I seksualundervisningen fikk vi beskjed om at det var mulig fordi sæden overlever i så mange døgn.

Skrevet

Jeg trodde det var 16 års-grense på seksualitetsforumet?

Anonymous poster hash: 5e3f3...f30
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er 15. I seksualundervisningen fikk vi beskjed om at det var mulig fordi sæden overlever i så mange døgn.

Ja, sæd kan overleve i inntil 5 døgn, inni livmoren i opptimale forhold. I luft og vann så dør den med en gang.

Anonymous poster hash: a2c1e...e4f

• Liker 4
Skrevet

Hvis jeg bader med kjæresten min, og han kommer i vannet. Kan jeg bli gravid da?

Gjorde det for noen dager siden, ingen sex eller noe, men han sa han hadde kommi da jeg runka han. Nå er jeg redd for at jeg er gravid... Og tør ikke si noe til mamma så ho kan hjelpe meg heller...

:blink:

Har de ikke lært deg noe om dette på skolen? :klo:

Skrevet

Den kan gjøre det inne i en kvinnekropp. I vann - not so much.

• Liker 2
Skrevet

noen sædceller er gode svømmere, men ikke i vann

Skrevet

Ja. Du er garantert smellt på tjukka nå. :fnise:

Anonymous poster hash: 2ac67...75d
Skrevet

dont feed the trolls

Anonymous poster hash: ccfad...2b9

• Liker 2
Skrevet

har ikke skolen begynt igjen?

Anonymous poster hash: ccfad...2b9

• Liker 1
Skrevet

Nei, du blir ikke gravid av det. Men ta deg en tur til helsesøster, du. Jeg synes du høres veldig umoden ut, uten at dette er vondt ment, så vent med sex når du ikke vet hvordan du kan bli gravid.

Anonymous poster hash: 7fcde...e9d
  • Liker 1
Skrevet

Ja, noen få helt spesielle sædceller kan overleve, svømme bort til deg og presse seg inn. Disse sædcellene har annet arvemateriale så du må forberede deg på spesielt avkom. Dårlig språk, gjeller og svømmehud er ikke uvanlig.

Anonymous poster hash: 40937...d90
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...