Gå til innhold

Sleeve til en med liten penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

HarryDotter. Problemet ditt er hodet ditt, ikke utstyret. Evolusjonen kvitter seg med usikre menn, ikke normale. Hadde du ikke jamret om penis så hadde det vært noe annet du klagde på. Er selv gjennomsnittlig og har til dags dato ikke hatt en eneste dame som ikke har vært interessert i mer (flere titalls). Sikkert noen som kunne tenke seg å prøve en større. Gjør det meg noe? Nei. Om det hadde gjort det, hadde jeg nedgradert meg selv til en fjott. Lær deg klasse.

Anonymous poster hash: 791f8...042
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

HarryDotter. Problemet ditt er hodet ditt, ikke utstyret. Evolusjonen kvitter seg med usikre menn, ikke normale. Hadde du ikke jamret om penis så hadde det vært noe annet du klagde på. Er selv gjennomsnittlig og har til dags dato ikke hatt en eneste dame som ikke har vært interessert i mer (flere titalls). Sikkert noen som kunne tenke seg å prøve en større. Gjør det meg noe? Nei. Om det hadde gjort det, hadde jeg nedgradert meg selv til en fjott. Lær deg klasse.

Jeg jamrer ikke. Jeg skriver det jeg mener gjenspeiler samfunnet og hva kvinnen foretrekker. De fleste av dem har vett nok til ikke å såre en mann med slikt mens de er i sengen. Det betyr ikke at de elsker en 10-13cm pikk av den grunn. Undersøkelser viser gang på gang at damer foretrekker en litt over gjennomsnitt stor penis. Slik er det. Ingenting å jamre for. Deal with it. Om damene dine er strålende fornøyd? Fantastisk ;)

Jeg har selv havnet på en normal størrelse så jeg klager ikke selv. Men det er lov å betrakte hvordan verden fungerer er det ikke?

• Liker 1
Skrevet

Jeg jamrer ikke. Jeg skriver det jeg mener gjenspeiler samfunnet og hva kvinnen foretrekker. De fleste av dem har vett nok til ikke å såre en mann med slikt mens de er i sengen. Det betyr ikke at de elsker en 10-13cm pikk av den grunn. Undersøkelser viser gang på gang at damer foretrekker en litt over gjennomsnitt stor penis. Slik er det. Ingenting å jamre for. Deal with it. Om damene dine er strålende fornøyd? Fantastisk ;)

Jeg har selv havnet på en normal størrelse så jeg klager ikke selv. Men det er lov å betrakte hvordan verden fungerer er det ikke?

Joda, men da må man ha en realistisk tilnærming. De aller, aller fleste er fornøyd med en gjennomsnittlig. Såg en undersøkelse der den perfekte var 16 cm. Med andre ord, de som bryr seg nok om størrelsen til å være med i en undersøkelse valgte 16 cm. Skal du virkelig bry deg om at spesielt interesserte valgte 1-2 cm lenger? Get a grip.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Joda, men da må man ha en realistisk tilnærming. De aller, aller fleste er fornøyd med en gjennomsnittlig. Såg en undersøkelse der den perfekte var 16 cm. Med andre ord, de som bryr seg nok om størrelsen til å være med i en undersøkelse valgte 16 cm. Skal du virkelig bry deg om at spesielt interesserte valgte 1-2 cm lenger? Get a grip.

Tja, snittet er godt under 16cm. Videre, de aller fleste vibratorer og dildoer som selges er GODT over snittet. Da tviler jeg på at snittet er det de fleste er fonøyd med.

• Liker 1
Skrevet

Tja, snittet er godt under 16cm. Videre, de aller fleste vibratorer og dildoer som selges er GODT over snittet. Da tviler jeg på at snittet er det de fleste er fonøyd med.

You just proved my point. Få deg en life coach eller noe. Takk for meg.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Nei du har et poeng....litt over gjennomsnitt fungerer fint for de fleste. Jeg er jo faktisk en av dem som har vært krass mot flere av damene i andre tråder her som mener 10cm ikke holder. For jeg mener det burde gjøre nytten sin. Helt klart!

Men det er alikevel stor forskjell på hva jeg mener burde duge og hva mange damer drømmer om å få ikke sant?

Vi snakker her om kvinnens innerste tanker å ønsker. Jeg tror fortsatt at svært mange syntes det er stas psykisk og visuellt med en stor...det betyr dermed ikke at alle liker det....

Ta det litt rolig her...jeg kommer med betraktninger....ikke noen fasit av noe slag. Les litt rundt og se deg om....Kvinner idag er åpne og ærlige om det de ønsker seg. Alle er de forskjellige, så noen passer til enhver av oss :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

You just proved my point. Få deg en life coach eller noe. Takk for meg.

Du hadde jo ikke noe poeng...

Gjest Whitestripes
Skrevet

Faen, altså. Dette her er på trynet.

Ikke til deg, TS, du gjør selvsagt som du vil, men hvor faen ender alt dette her?

Hvorfor går så inn i hampen mye ut på å få folk til å føle seg utilstrekkelige? Kvinner som skjærer vekk kjønnslepper, opererer pupper, gjør knipeøvelser på morramøtet og menn som pumper kølla, kjøper forlenger, boler seg til kropp - og fortsatt ALDRI blir fornøyd? What.The.Fuck?

Er det sånn det skal være? MÅ alt være som på film og glansa sider i tanketomme møkkablader? Når ble det egentlig VANLIG å føle seg for dårlig, for liten, for stor? Herreguuud.

Om det enda finnes noen der ute som greier å tenke på seg selv som bra nok - OG som lar andre få føle seg bra nok - KUDOS.

Til dere andre - I feel sorry for you.

For et utrolig bra innlegg! Du traff spikeren skikkelig på hodet her. Utrolig trist utvikling vi ser. Jeg er veldig glad jeg ikke er ung og usikker, det er helt klart.

• Liker 1
Skrevet

En tråd starten av noen som selger sleeve?

Synes det lukta svidd allerede av den første sleeve-tråden her inne. Kunstige lissom-samtaler for galleriet.

"Det bli'kke liv uten sleeve!" :skya:

Skrevet

jeg har 16 cm, men problemet er kanskje at jeg har veldig smal penis.

Anonymous poster hash: b48d3...f8e
Skrevet

jeg har 16 cm, men problemet er kanskje at jeg har veldig smal penis.

Anonymous poster hash: b48d3...f8e

Nu må du slutte med sytinga de.. Herregud er dette barnehagen? Dama mi sa hun liker best en lengde på 17,003 cm og tykkelse på 14,04555.. Hallo du har helt normal pikk. Skaff deg heller litt selvtilitt! Hvem faen bryr seg om hva dama måtte mene om kroppen din? Du ble skapt sånn og kan ikke gjøre noe mere med det. Er på tide at menn får større baller å kaster ut kjerringer som kommer med så syke krav. Hvor ble det av macho- mannen i Norge? Tror du lars monsen går rundt å bekymrer seg over om han har stor pikk? Nei menn med selvtilitt gjør ikke det. Og dere damer som gnåler om størrelse: Finn dere en hest å knulle. Takk for praten:)

Anonymous poster hash: 2375c...ac8

• Liker 1
Skrevet (endret)

En gang i min fortid hadde jeg en type som var veldig liten. Jeg tenkte dengang at "gud skapte menneske", og vi er forskjellige. Denne mannen skjønte at han var liten, så han prøvde å ta d igjen oralt, kombbinert med sin "lille". Han lyktes. Størrelse har egentlig ikke noe å si bare men tar vare på seksualiteten og tenker

på nytelse.

Endret av Helene
  • Liker 1
Skrevet

En gang i min fortid hadde jeg en type som var veldig liten. Jeg tenkte dengang at "gud skapte menneske", og vi er forskjellige. Denne mannen skjønte at han var liten, så han prøvde å ta d igjen oralt, kombbinert med sin "lille". Han lyktes. Størrelse har egentlig ikke noe å si bare men tar vare på seksualiteten og tenker

på nytelse.

Så bra Helene.:) Du har virkelig skjønt det!:)

Anonymous poster hash: 2375c...ac8

• Liker 1
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Min er 11cm bare, så for meg at det skulle bli trangt med jomfru. Men hun stønnet ikke engang. Nedtur det ja

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...