AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Jeg er en mann med en penis på ca 10 cm. Jeg har hørt at noe som heter sleeve er noe man putter på penis så man blir lengre og tykkere, som vil gi jenta nytelse og få mannen til og holde lengre. Hvor kan jeg få tak i en som vil passe min størrelse ? Anonymous poster hash: 9cbe6...b87
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Det heter ikke "sleeve", men penishylster. Har selv en penis på under 10 cm, og kjøpte mitt her: http://www.sinful.no/menn/storre-penis/penishylse?gclid=CjwKEAjw-JqgBRCAyqjoic27nlQSJABBTpFEOZ4aB_O-EwF4j1Bqo5_U4kElTViKJZm_jH6dEhD-1BoCh1_w_wcB Kunne ikke vært mer fornøyd, for ikke å snakke om hvor stor forskjell det gjorde for konemor! Lykke til:) Anonymous poster hash: 01c15...6f1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Det heter ikke "sleeve", men penishylster. Har selv en penis på under 10 cm, og kjøpte mitt her: http://www.sinful.no/menn/storre-penis/penishylse?gclid=CjwKEAjw-JqgBRCAyqjoic27nlQSJABBTpFEOZ4aB_O-EwF4j1Bqo5_U4kElTViKJZm_jH6dEhD-1BoCh1_w_wcB Kunne ikke vært mer fornøyd, for ikke å snakke om hvor stor forskjell det gjorde for konemor! Lykke til:)Anonymous poster hash: 01c15...6f1 Takk. Kan du linke til hvem av de du kjøpte ?Anonymous poster hash: 9cbe6...b87
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Jeg er en mann med en penis på ca 10 cm. Jeg har hørt at noe som heter sleeve er noe man putter på penis så man blir lengre og tykkere, som vil gi jenta nytelse og få mannen til og holde lengre. Hvor kan jeg få tak i en som vil passe min størrelse ? Anonymous poster hash: 9cbe6...b87 Du kan få kjøpt dette på de fleste nettsider som selger erotiske artikler eller gå på butikker som selger dette. Det står innvendige mål på disse, så burde gå helt fint å finne. Bruker selv sleeve og fungerer veldig bra;) Anbefales:)Anonymous poster hash: 2375c...ac8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Takk. Kan du linke til hvem av de du kjøpte ?Anonymous poster hash: 9cbe6...b87 Perfect Fit Fatboy. Husk og vær nøye med rengjøringen! Anonymous poster hash: 01c15...6f1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Perfect Fit Fatboy. Husk og vær nøye med rengjøringen!Anonymous poster hash: 01c15...6f1 Takk, men det står innvendig mål 15 cm, blir ikke det for stort da for mine ca 10 cm ? Er den vanskelig å få på ? Glir den fort av ?Anonymous poster hash: 9cbe6...b87
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Jeg synes forrige sleeve-tråd virket mistenkelig som en reklametråd, uten at jeg så særlig til spesifikke linker. Nå kommer de altså. Den første var bare oppvarming? Anonymous poster hash: 79cd9...4d2 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Jeg synes forrige sleeve-tråd virket mistenkelig som en reklametråd, uten at jeg så særlig til spesifikke linker. Nå kommer de altså. Den første var bare oppvarming?Anonymous poster hash: 79cd9...4d2 Jeg, trådstarter er iallefall ikke reklame. Men ble nysgjerrig av de andre trådene og ville kjøpe selv. Men syns det var vanskelig å skulle finne en som passer meg siden jeg er liten. Anonymous poster hash: 9cbe6...b87
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Jeg, trådstarter er iallefall ikke reklame. Men ble nysgjerrig av de andre trådene og ville kjøpe selv. Men syns det var vanskelig å skulle finne en som passer meg siden jeg er liten. Anonymous poster hash: 9cbe6...b87 Du er bare "liten" inni hodet ditt.. Hvis du går til sengs med ei jente å tenker at du har for liten? da er sjangsen stor for at hun syns du er for liten. Det du trenger er selvtilitt. Når dette er på plass kan du bruke leketøy som sleeve, men aldri kun pga du har for liten. Det skal være noe som er til glede for både partnereb din og DEG.Anonymous poster hash: 2375c...ac8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #10 Skrevet 4. september 2014 Søk på rxsleeve.com og finn den størrelsen du og fruen liker. Bestill med custom made indre hull, og ha det moro. Husk å bestille med dypt nok hull, men trangere enn egen omkrets. Da sitter den best. De ser ekte ut og finnes i mange utgaver. Anonymous poster hash: 2a5a2...f11
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #11 Skrevet 4. september 2014 HEHEHE!!! har ingen tro på at sånt funker. jævlig turn off når man er kåt og vil kose, så stopper det hele opp fordi gubben skal få den større først! er det mulig... Anonymous poster hash: 4fed4...2e1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #12 Skrevet 4. september 2014 HEHEHE!!! har ingen tro på at sånt funker. jævlig turn off når man er kåt og vil kose, så stopper det hele opp fordi gubben skal få den større først! er det mulig...Anonymous poster hash: 4fed4...2e1 Du må prøve det før du kan uttale deg.. Det funker som faen!:DAnonymous poster hash: 2375c...ac8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #13 Skrevet 4. september 2014 Spiller egentlig ingen rolle. Det er turn off desverre =( Anonymous poster hash: 4fed4...2e1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #14 Skrevet 4. september 2014 Spiller egentlig ingen rolle. Det er turn off desverre =( Anonymous poster hash: 4fed4...2e1 Kjedelig eller? Anonymous poster hash: 2a5a2...f11 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #15 Skrevet 4. september 2014 Spiller egentlig ingen rolle. Det er turn off desverre =(Anonymous poster hash: 4fed4...2e1 Jo men det er jo til ditt eget beste. Er jo en kombinasjon av at du er for vid, og han for liten at dere skal bruke dette.. Er jo til begges beste;)Anonymous poster hash: 2375c...ac8 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #16 Skrevet 4. september 2014 Jeg har bare 16 cm og min kjæreste synes den er liten. Hvis jeg kjøper en sånn sleave. vil jeg føle noe da? tenker at følsomheten blir ganske reduset Anonymous poster hash: d6022...e94
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #17 Skrevet 4. september 2014 Jeg har bare 16 cm og min kjæreste synes den er liten. Hvis jeg kjøper en sånn sleave. vil jeg føle noe da? tenker at følsomheten blir ganske redusetAnonymous poster hash: d6022...e94 Er du seriøs?? DU er over snittet.. Tenner du på å ha for liten? Er sykt mange gutter som gjør dette, som blir kåte av at jenta sier de har liten. Er litt sånn cockold- greier.. Er ikke noe galt, men si nå heller det, enn å si at kjeresten din syns du har liten. Hvis så var tilfellet så er det hun som har et stort problem og ikke du.Anonymous poster hash: 2375c...ac8
miramis Skrevet 5. september 2014 #18 Skrevet 5. september 2014 Jeg har bare 16 cm og min kjæreste synes den er liten. Hvis jeg kjøper en sånn sleave. vil jeg føle noe da? tenker at følsomheten blir ganske redusetAnonymous poster hash: d6022...e94 16 cm bunner meg, hvis hun klager og sier den er for liten er hun utrolig stygg mot deg. 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #19 Skrevet 5. september 2014 Jeg har bare 16 cm og min kjæreste synes den er liten. Hvis jeg kjøper en sånn sleave. vil jeg føle noe da? tenker at følsomheten blir ganske reduset Anonymous poster hash: d6022...e94 Jeg har et annet forslag. Fest hendene hennes i et håndjern rundt en sengestolpe, ta henne bakfra og gi henne skikkelig ris samtidig. Når du har gjort deg ferdig, takker du for knullet, gir henne et par briller, en 50 lapp og ber henne reise. Anonymous poster hash: 52c91...5ba 2
tøydokka Skrevet 5. september 2014 #20 Skrevet 5. september 2014 det ser jo ikke noe digg ut for mannen da..? Med den der hylstertingen på må man vel miste følelsen?? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå