Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Cuddly
Skrevet

Sorry, men jeg skjønner ikke helt problemet...

Det er jo dritstygt meg avgnagde neglerhud i omkringliggende områder!

Da jeg innså dette for ca 9 år siden var det jo bare å fortelle seg selv at; "fra idag er det slutt med dette tullet". Og ferdig med det liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale deg falske negler. Disse skal være de eneste som ikke skader dine egne negler. Jeg har prøvd det en gang og mine ble ikke noe mer slitt/tynnere/ødelagt av løsneglene derfra.

Ikke kjøp løsnegler på f.eks h&m, men få de lagt på av en profesjonell. De vil da bli omtrent som bildet i linken.

Har du falske negler så har du ikke noe å bite på.

Dessuten styker jern neglene. Moren min skulle ta jerntabletter mot lav blodprosent. De hjalp ikke på det, men hun fikk mye sterkere negler.

Skrevet
Sorry, men jeg skjønner ikke helt problemet...

Det er jo dritstygt meg avgnagde neglerhud i omkringliggende områder!

Da jeg innså dette for ca 9 år siden var det jo bare å fortelle seg selv at; "fra idag er det slutt med dette tullet". Og ferdig med det liksom...

Jeg tror det er aller best hvis man klarer å være ferdig med det helt på ordentlig :wink: (sorry, dette var veldig usakelig, men svært mange (inkludert meg selv ganske ofte) benytter ordet liksom i tide og utide, og denne gangen gikk den en liten f*** i meg..sorry, ikke føl deg støtt My, vær så snill:))

Ellers er jeg enig med de andre her, vær litt bestemt mot deg selv, og prøv om du klarer å stelle neglene dine, slik at du ikke har noen grader etc som er lette å bite i (dette har iallfall hjulpet meg)

lykke til:)

hilsen x-neglebiter

Gjest Cuddly
Skrevet

nefrititi; Skal nok mye mere til liksom... :wink:

Skrevet
Jeg vil anbefale deg falske negler. Disse skal være de eneste som ikke skader dine egne negler. Jeg har prøvd det en gang og mine ble ikke noe mer slitt/tynnere/ødelagt av løsneglene derfra.

Også typen Extreme fra Neglakademiet (tror også akrylneglene deres ikke sliter på naturneglen) sliter ikke på naturneglen. Jobba med de før. De files ikke opppå neglplaten som de ofte gjør.

Ikke kjøp løsnegler på f.eks h&m, men få de lagt på av en profesjonell. De vil da bli omtrent som bildet i linken.

Disse syns jeg personlig ikke så så fine ut gitt!

Gjest Virvel
Skrevet
Dessuten styker jern neglene. Moren min skulle ta jerntabletter mot lav blodprosent. De hjalp ikke på det' date=' men hun fikk mye sterkere negler.[/quote']

Joda, men ikke finn på å ta jern dersom du ikke har jernmangel, det er faktisk farlig. Jernavleiring kan gi varige skader på organene. B-vitaminer er et bedre alternativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...