Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Arts: det er noe med det der altså, når jeg nå har gått fra å date han på 192- som i tillegg er ganske bred over skuldrene- til han på ca 170 som er mer puny- så merker man kontrasten.

Nå kan det altså være at mr.170 bare ikke rett type for meg whatsoever- og det er jo selvføglelig helt greit. Jeg ble bare litt overrasket over at høyde tydeligvis betyr så mye for meg at jeg faktisk kan droppe å bli bedre kjent med en som virker bra på alle måter (kjekk er han også)- fordi jeg ikke klarer å kjenne tiltrekning...pga høyden/str.

Gjest: ja jeg hsr tydeligvis det, uten at jeg har tenkt over det før nå.

Ab: er 30, så alt for gammel til å være så overfladisk, haha.

Anonymous poster hash: 9c5d9...914

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke slik at jeg må ha en av disse to altså- mer at jeg undrer meg over at høyden virkelig betyr så mye for meg.

Jeg har alltid likt menn som er veldig maskuline, så kan hende det henger sammen med dette, at jeg vil at de skal være større og sterkere enn meg.

Ts

Er du sikker på det? Du sier at du og han første har en fantastisk kjemi, at du er veldig tiltrukket av han osv. Du bruker påfallende mange positive ord for å beskrive han liksom.

Og det er ikke merkelig at du ikke får tilsvarende følelser for en annen person, når du da allerede har den "greien" med han første. Jeg tror ikke det nødvendigvis har noe med høyden hans å gjøre. Dårlig timing bare?

Skrevet

Ferny: jeg er helt sikker på at jeg ikke er forelsket i han ja:)

Jeg liker han som person, han er vakker og sexy og ja- men jeg har ikke troen på oss to som er par. Jeg har på en måte bare lukket den døren.

Men altså, kan godt hende at relasjonen vår påvirker hvor åpen jeg er for andre. Uansett- jeg har virkelig hatt issues med høyden til mr.170- selv om det ikke er sikkert at det er høyden only som spiller inn her, så er jeg ganske sikker på at det er en faktor.

Ts

Skrevet

dummeste jeg har hørt. finnes da flere eksempler på forhold der mannen er lavere enn dama.

Det betyr jo ikke at de ønsket seg det, idealet og realiteten er jo forskjellig.

Anonymous poster hash: 80aaa...632

Skrevet

Det er noe annet. Men å påstå at ingen vilha lave menn er å ta litt hardt i eller?

Sa ikke at ingen vil ha dem, men det er ingen som "ønsker seg" dem, hvis du spør en hvilken som helst kvinne om å beskrive drømmemannen, så tror jeg ikke du får så mange som beskriver en som er lavere enn dem selv. Jeg er selv lav 160, men dater kun menn på 180 eller over, de lave mennene er ikke idealet.

Skrevet

Nå begynner jjeg å lure virkelig på hvorfor jeg som er nesten 190 og 105kg aldri blir spurt på date

:skratte:

Fordi du er mann? Be bå en date isteden...

• Liker 1
Skrevet
Jeg liker ikke å si at jeg foretrekker menn som er like høye eller høyere enn meg, men flere ganger kunne jeg simpelthen ikke "føle kjemi" med menn som var lavere enn meg...
Hvordan du føler deg er ikke noe du velger, så jeg tror det er bra å være ærlig (med deg selv og med ham fyren), men i hvert fall bør du ikke bebreide deg selv for at det er sånn det er...
Skrevet

Jeg for min del trodde høyde var viktigere enn det er. Er selv høy, og man har den "tendensen" med at menn "skal" være høyere. Jeg møtte derimot en som er utrolig bra, og har en personlighet jeg liker utrolig godt. Vi har vært gode venner ei stund nå, mens jeg egentlig bare går rundt å håper at det kan bli noe mer senere (vet han ikke ønsker noe forhold nå, av diverse grunner). Uansett, han er noen cm lavere enn meg. Ja, jeg ble litt, jeg vet ikke, betenkt (?) når jeg fikk vite det (kjent over nett), men når det er sagt kunne jeg ikke brydd meg mindre nå. Han er for bra til at det har betydning :)

Men hvis det er noe man virkelig ikke klarer å glemme, uansett hvor feil eller dårlig gjort det føles, så er det også vanskelig å si at det ikke har betydning. Folk er jo forskjellige.

Skrevet

Jeg for min del trodde høyde var viktigere enn det er. Er selv høy, og man har den "tendensen" med at menn "skal" være høyere. Jeg møtte derimot en som er utrolig bra, og har en personlighet jeg liker utrolig godt. Vi har vært gode venner ei stund nå, mens jeg egentlig bare går rundt å håper at det kan bli noe mer senere (vet han ikke ønsker noe forhold nå, av diverse grunner). Uansett, han er noen cm lavere enn meg. Ja, jeg ble litt, jeg vet ikke, betenkt (?) når jeg fikk vite det (kjent over nett), men når det er sagt kunne jeg ikke brydd meg mindre nå. Han er for bra til at det har betydning :)

Men hvis det er noe man virkelig ikke klarer å glemme, uansett hvor feil eller dårlig gjort det føles, så er det også vanskelig å si at det ikke har betydning. Folk er jo forskjellige.

Møttes dere på datingside, og så ble det bare vennskap ut av det? Vet du om høyden din er et problem for han i så fall? Tenker at det kan gå begge veier. Hvis jenter absolutt skal ha høyere menn, så vil vel menn ha lavere damer....

Anonymous poster hash: 520a9...ec3

Skrevet

Møttes dere på datingside, og så ble det bare vennskap ut av det? Vet du om høyden din er et problem for han i så fall? Tenker at det kan gå begge veier. Hvis jenter absolutt skal ha høyere menn, så vil vel menn ha lavere damer....

Anonymous poster hash: 520a9...ec3

Burde kanskje utdypet akkurat det. Nei, det gjorde vi ikke. Møttes via en snapchat-gruppe faktisk.

Godt poeng. Mener jeg leste en diskusjon en gang hvor noen kvinner ikke skjønte at det var mulig å være med lavere menn, mens andre igjen avblåste problemet. Akkurat som at noen menn sa de ikke kunne være med høyere kvinner, mens andre sa de ikke så problemet...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...