Gå til innhold

Katarina Flatland. Er hun fortsatt medisinstudent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv med alle disse TV-prosjektene? Har blitt så stille fra den kanten plutselig.

Anonymous poster hash: a086b...161
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv med alle disse TV-prosjektene? Har blitt så stille fra den kanten plutselig.

Anonymous poster hash: a086b...161

Visste ikke at hun var medisinstudent jeg! Spennende :-) virker som ei flink og oppegående jente. Heia Katarina!

Anonymous poster hash: e6a60...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ho sa no ihvertfall det på P3 igår/iforgårs :)

(Korleis skal ein skrive det eigentleg? I forgårs, iforgårs, iforigår?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har lest at hun studerer medisin, men i et annet tempo enn de vanlige studentene.

Forøvrig syntes jeg hun er et flott forbilde og er veldig glad for at en ikke-bimbo har sluppet til som programleder. Hun er frisk og morsom, og da gjør det ikke noe at hun ikke er verdens vakreste. Likevel en søt jente som er koselig å ha på på TV-skjermen.

Anonymous poster hash: a3f60...55f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var snakk om silikonoperasjon for noen år siden. Noen som vet om det ble noe av? Vanskelig å se på bildene...

Anonymous poster hash: 5ff5b...9a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var snakk om silikonoperasjon for noen år siden. Noen som vet om det ble noe av? Vanskelig å se på bildene...

Anonymous poster hash: 5ff5b...9a7

Hvorfor lurer du på det? Spiller det overhode noen rolle for hvordan hun utfører jobben sin om hun har silikonpupper eller ikke?

Er gått så lei spørsmål "har hun silikon" i absolutt ALLE tråden på "Rampelyset"....WHO CARES?!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun hadde vært litt pen så hadde hun vært et forfriskende tilskudd på tv, men hun får poeng for å være smart da :)

Anonymous poster hash: a5e52...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun hadde vært litt pen så hadde hun vært et forfriskende tilskudd på tv, men hun får poeng for å være smart da :)

Anonymous poster hash: a5e52...09b

Hun er da pen! Ingen slående vakker skjønnhet, men pen. Normalt pen.

Anonymous poster hash: c548f...4e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er da pen! Ingen slående vakker skjønnhet, men pen. Normalt pen.

Anonymous poster hash: c548f...4e1

Enig. Hun er vanlig norsk-pen lissom. Kanskje ikke babe-pen slik som de andre norske jentene vi ser på TV, men på den måten syntes jeg hun er et forfriskende tilskudd i programledergjengen.

Anonymous poster hash: a3f60...55f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...