Gå til innhold

Miss Ava`s verden.


Miss Ava.

Anbefalte innlegg

Alltid ønsket meg en dagbok, trenger en også tror jeg! Savner verdens beste i dag, kjenner at jeg av og til hater jobben hans men så lenge han får drive med det han liker og er fornøyd så er jeg også fornøyd :) Å se han lyser opp når han forteller om jobben og se at han er så flink til det han gjør er fantastisk. Men at han er så mye borte hele tiden er ikke så fantastisk. Men på en annen side har vi det så fint når vi er sammen siden vi ser hverandre så lite. Vi bruker aldri tiden på å krangle, vi bare koser oss når vi endelig er sammen. Alt er så annerledes enn mitt forrige forhold der vi var sammen hele tiden og kranglet mye, kan ikke huske at vi hadde det hyggelig sammen de siste årene vi var sammen. Huff, det var ingen god tanke! Aldri, aldri skal jeg ha et sånt forhold igjen!! Alt er så annerledes nå, bedre annerledes:) Lukas er virkelig drømmeprinsen, alt er så fint med han. Så naturlig, skulle tro vi hadde vært sammen hele livet.

I morgen blir en slitsom dag, skal være glad når den er over. Men tingene er utsatt lenge nok nå så det må bare gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk min engel der oppe i himmelen :hjerte: Jeg vet at den behagelige roen er pga deg. Vi har fått så god kontakt i det siste. Nå vet jeg at du er der og passer på meg og det burde du etter å ha forlatt meg på den måten. Etter så mange år føler jeg meg trygg på deg igjen og at du er her med meg :klem: Skulle ønske jeg kunne kjenne på deg og virkelig være sikker men det er vel ikke sånn det fungerer lenger når du er så langt vekke men likevel så nære. Jeg er så glad og takknemlig for at du fortsatt passer på meg etter at jeg har vært så sint på deg så lenge for at du reiste fra meg på den måten. Jeg håper du passer på den fantastiske familien din også. Så fine mennesker skal det leites lenge etter. Jeg kjenner jeg savner de og skulle ønske at vi fortsatt hadde kontakt men det er dessverre ikke naturlig nå etter så mange år. Hvis jeg hadde klart å hatt et forhold til de på den tiden så hadde vi fortsatt vært nære, det er jeg sikker på. Men ung og dum som jeg var så valgte jeg de vekk, orket ikke være rundt de og føle sorgen på kroppen mer enn jeg allerede gjorde. Har tenkt på det så mange ganger at jeg skulle ønske at jeg hadde tatt kontakt men aldri tatt sjangsen! Enda jeg vet at de hadde tatt i mot meg med åpne armer. Men kanskje jeg skal ta den sjangsen, jeg har veldig lyst. Tror at sorgen hadde blitt lettere å bære hvis jeg fikk delt den med de som stod deg nærmest igjen og sett åssen de hadde det. Åssen de har levd med sorgen i disse årene, vi kunne sørget litt sammen igjen. Jeg er klar for det nå, klar for å minnes deg sammen med din familie. Klar for å tilbake i huset som du vokste opp i og som vi feiret jul i det siste året du levde. Jeg husker det så godt, som om det var i går faktisk. Men det er mange, mange år siden nå. Vi var så unge så uerfarne men så uendelig glade i hverandre :hjerte: Ingen skal måtte oppleve noe sånt,uansett hvor gamle de er men så unge som vi var så føltes det ekstra tungt. Du fikk et så alt for kort liv, du hadde nesten ikke begynt å leve en gang før du måtte slutte. Tenk så mange som savner deg, tenk at du nesten alltid var blid! Morsom, hjelpsom, flink, snill og verdens kjekkeste. Minnene strømmer på når jeg skriver og jeg kunne nok fortsatt å skrive om deg hele natten. Men det er litt tungt også, å tenke på alt du ikke fikk oppleve men syns det er bedre å fokusere på alt du faktisk fikk oppleve i ditt unge liv. Hvor mye du faktisk rakk å gjøre, og at du var fornøyd med livet ditt. Åh, som jeg savner deg nå! Smilet ditt har hektet seg fullstendig på netthinnen min. Det nydeligste smilet, ingen kunne smile så hjertelig som deg. Din søster har det samme smilet, nydelig jente som jeg håper har fått det veldig bra. Vet at det har vært så tungt for familien din å miste deg men håper at alle har forsonet seg med det. Jeg håper at de har det bra, lysten til å kontakte de er så stor men jeg tror ikke jeg tør. Må besøke graven din en dag, tenk om de tilfeldigvis hadde vært der da. Så glad jeg hadde blitt for å få møte de igjen. Jeg husker den siste dagen på sykehuset når legen sa at det var over, alt håp var ute og din far klemte meg og sa at han var glad i meg. Et stort øyeblikk som jeg aldri glemmer. Fine, fine pappaen din :hjerte: Tårene er ikke langt unna nå men jeg vil ikke gråte, jeg vil smile for det er det du ville at jeg skulle ha gjort. Du hadde ikke likt at vi sørget over deg, du hadde heller villet at vi skulle feire deg. Det er det vi burde gjøre, feire deg! Hver dag burde vi kost oss litt ekstra og feiret deg. Etter i dag skal alt sinne, sorg og frustrasjon over måten du forlot oss på vekk. Du skal feires som det fantastiske mennesket du var. Du blir aldri glømt hvertfall, du er med meg hver dag og jeg skal huske på å sette pris på deg og feire deg :hjerte: Du er dypt savnet og elsket :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen gikk ganske bra faktisk,men noen mennesker burde virkelig ikke jobbe på kontorer eller bank som har med kundeservice å gjøre! Jeeses, for en service! Hvis dere har stått opp med feil fot eller hva pokker problemet deres er så får dere ta dere sammen og behandle folk som folk! Liker kommentaren til en av mine kompiser om at hvis jeg hadde vært så sur som den hadde jeg ikke giddet å stå opp den dagen :fnise: Kanskje flere burde tenke sånn, så hadde det ikke vært så mange sure mennesker rundt omkring. Oj, tiden flyr av og til! Må løpe,skal hjelpe en kompis å flytte.

Savner deg Lukas, gleder meg til du kommer hjem igjen

Endret av Miss Ava.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker dagboken min! Så fint å kunne skrive og få ut alt som ellers blir innestengt. Gleder meg til i morgen og besøk hos min søster :hjerte:

Gleder meg også til verdens beste kommer hjem i morgen kveld!! Takk for at du er den du er, du er mitt alt og hva jeg skulle gjort uten deg vet jeg faktisk ikke. Det er så tomt uten deg hjemme, skulle tro jeg var vandt til det nå men tror aldri jeg blir det. Jeg savner deg hele tiden og kan nesten ikke vente til du kommer hjem i morgen :hjerte: Du hjelper meg å finne roen og jeg føler meg så trygg med deg.

Endret av Miss Ava.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg litt trist i dag..... Har vært for mye hjemme i dag, men har ikke helt energi til å finne på noe. Jeg som har endret hele livet mitt sitter her og syns litt synd på meg selv for jeg ikke orker å gjøre noe! På mandag starter jeg et nytt og bedre liv,må komme tilbake i den gode rutinen min. Er så mye jeg har lyst til men de siste ukene har vært tunge. Redselen er kommet tilbake men nå må jeg skjerpe meg og begynne å tenke positivt igjen,har ingenting å tape på det:) Jeg vet hva jeg må gjøre men får det liksom ikke helt til lenger...... Har lenge visst at jeg kom til å slite i denne perioden,men nå må det snu:) Verdens beste fortjener at jeg er der for han og sånn som det er nå klarer jeg ikke det. Får deppe meg ferdig i morgen og virkelig starte på nytt på mandag. Jeg har klart det før og skal klare det igjen! Enda bedre denne gangen:) Every day I do something better then the day before.

Hvis noen har lyst til å skrive noe her må dere gjerne det,hadde vært koselig hvis noen la igjen en hilsen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en berg og dalbane dag! Humøret skifter mellom kjempe bra og helt forferdelig! Herreminhatt altså,jeg blir sliten av meg selv for tiden!!!!!

Men nå nærmer det seg mandag og jeg regner med at det snur på en magisk måte og alt blir bedre da:) Det må snu for jeg orker ikke ha det sånn her lenger...... Har gitt meg selv lov til å deppe i dag men så er det slutt,nå skal alt bli bedre. Jo flere ganger jeg sier det til meg selv jo mer tror jeg på det, så da fortsetter jeg å gjøre det helt til det skjer. Skal lese litt mer i The Secret i kveld så er jeg godt forberedt til mitt nye liv i morgen. Har veldig troen på det der og prøver å overbevise andre om metodene men det er ikke alle som er like overbevist som meg:) Men så lenge det funker for meg må andre få lov å velge selv hva som funker for de. Litt frustrerende å sitte inne og se ut og se på alle som lever livet på utsiden. Skulle tro jeg satt i fengsel men jeg gjør ikke det altså :fnise: Jeg bare sitter inne og lar livet gå forbi uten meg og det er så trist men jeg har ikke energi til å ta del i det i dag. Men i morgen MÅ jeg! Kan ikke kaste vekk mer tid på å deppe. Det verste er at jeg har ingen ting å deppe for,det er bare mine egne tanker som ødelegger for meg. Det hjelper faktisk å skrive for da ser jeg selv hvor patetisk jeg er...... Sånn! Ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,vet du at jeg er ikke det:) Men jeg har perioder som er veldig tunge,kan kanskje kalle det å være deprimert. Jeg gjør ting også mye verre en de egentlig er,med å være negativ.

Hyggelig at du stakk innom dagboka mi :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner :) bra du ser posetivt på det selv om du har perioder som går opp og ned :) jeg har også perioder som er mørkere enn andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner :) bra du ser posetivt på det selv om du har perioder som går opp og ned :) jeg har også perioder som er mørkere enn andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner :) bra du ser posetivt på det selv om du har perioder som går opp og ned :) jeg har også perioder som er mørkere enn andre

Det tror jeg de fleste har:) Her i dagboka mi kommer alle tanker ut. Jeg syter og klager heller litt her enn til venner og familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg mandag og jeg er klar! Humøret har steget de siste timene og alt føles mye lettere. Mandagen starter med en gåtur i skogen og ingen dag kan vel starte bedre enn det:) Det beste av alt er at verdens beste skal være mye hjemme neste uke :hjerte: Jeg er så klar for å starte i morgen! Litt som en ny og bedre start,det blir lettere for hver gang jeg gjør det og jeg kommer lenger for hver gang! Ferdig med å sitte og sture,nå skal livet leves! Livet har så mye å by på,så mye som man ikke finne hjemme i sin egen stue! Jeg elsker å være hjemme, det absolutt beste er å ligge på sofan med verdens beste Lukas :hjerte: Men livet er så mye mer enn bare hjemme. Ut i verden og se hva den har å by på hver dag:) Åh som jeg gleder meg til å begynne å leve igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag!!!!!!!!!!!!!

Dagen har gått over all forventning så langt og jeg er så klar! Begynne å få orden på tingene igjen:) Begynner i dag med å få rydde hele huset og få orden på papirer. Det kan bare gå oppover fra nå av! Bakdelen med stort hus er at det blir så mye rot over alt! Jeg som egentlig ikke liker rot har latt rotet ta over. Er det rotete i huset er det rotete i hodet mitt. Skal bare drikke kaffe og dusje så begynner jeg. Må huske å ringe Telenor i dag også ,det har jeg utsatt så lenge men i dag skal det gjøres. Åh, herlig å føle seg så klar og ikke grue seg og leite etter energi. Det hjelper at det er sol i dag, motsetning til det regn været som var i går. Håper alle får en fantastisk mandag!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*stolt* har fått ringt Telenor! Skjønner ikke hvorfor jeg gruer meg til sånne ting,det går alltid kjempe bra! Meget god kundeservice var det også der:) Godt i gang med alt jeg skal gjøre er jeg også i dag, kunne ikke fått en bedre start på mitt nye liv. Har fortsatt mye å gjøre i dag men alt går etter planen,selv om jeg er så treig av meg. Huset begynner å bli synlig under alt rotet som har hopet seg opp den siste tiden og det er så herlig å se at jeg får gjort noe igjen. Skulle ønske jeg hadde noe ordentlig godt å lage til middag men det ser dårlig ut og jeg gidder ikke handle. Har egentlig rester fra i går men det er så kjedelig, ikke var det spesielt godt heller. I morgen må jeg snakke med min gamle sjef og høre om han kan ordne noen papirer for meg, tar det samtidig som jeg skal gåtur så er det gjort. Det er så godt å bare gjøre ting istedenfor å utsette og utsette som jeg pleier å gjøre. Det er det slutt på! Det er så godt å tenke at nå er det gjort, og slippe å tenke mer på det:) Tar denne uken som oppvarming og håper at jeg har kommet langt i løpet av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig var det onsdag! En meget effektiv dag i dag etter en slapp dag i går. Godt å kjenne friskluft igjen og føle at jeg lever:) Lenge siden jeg har vært så mye ute som jeg har i dag, fantastisk :) Møtte bestekompis Jonas i går og det var så hyggelig, vi kosa oss:) Er så glad for gode venner og fin familie, og ikke minst verden beste Lukas :hjerte: Nesten sommer er det i dag også, så varmt og fint. Nydelig høst :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...