kimmi Skrevet 6. juli 2004 #1 Del Skrevet 6. juli 2004 vi har et stort kjøkken, men har alikevel alt for lite plass. nå har vi fått gavekort på tilbords, og skal kjøpe et middagssservice - men hen i all verden skal vi gjøre av det hen? skulle hatt en kjøkkenekspert hos meg, tror jeg. hun kunne ryddet og kastet og sortert slik at kanskje jeg kunne finne et ledig skap.... flere med slike erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2004 #2 Del Skrevet 6. juli 2004 .. er du sikker på at du trenger et nytt middagsserivce da? Det eneste jeg kan anbefale er å gå gjennom skapene med hard hånd (som om du skal flytte) .. og kaste/gi bort det du ikke bruker/trenger. Jeg flyttet fra et kjøkken med 8-10 store kjøkkenskap til ting og tang (ikke matskap) - og mange skufferekker .. til 3 små 60 - skap.. og jeg fikk faktisk plass til det aller meste. Middagsserviset (pen) - står riktignok i en skjenk i stuen.. - men 90% av det jeg hadde i skapene var ting jeg aldri brukte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 6. juli 2004 #3 Del Skrevet 6. juli 2004 Hvis du har en passe stor stue, så kan du kanskje kjøpe en sjenk eller et vitrineskap der. Fint sted å putte alt det fine som du ikke bruker til daglig, inkludert vannkarafler, serveringsfat og serviettholdere... Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. juli 2004 #4 Del Skrevet 6. juli 2004 Et virineskap og/eller en tallerkenhylle kan være kjekt. Hvis du har fint, men upraktisk servise som du sjelden/aldri bruker, så kan det godt henge til pynt på veggen i stedet for å ta opp plass i skapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 10. juli 2004 #5 Del Skrevet 10. juli 2004 Vi flyttet også fra et stort kjøkken med skaper fra gulv til tak til et lite kjøkken med "vanlige" skap. Vi satte Fondue-gryta, Wok-panna, Får-i-kål-gryta og mye stor plastik ned i matboden, og vi har plass til ALT vi jevnlig bruker! :) Det andre som ikke brukes daglig/ukentlig er det ikke noe problem å hente en trapp ned de gangene det trengs... :-) -Og vi har det "luftigere" på kjøkkenet!" ...ikke det at jeg ikke har lyst på et større kjøkken, men... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 10. juli 2004 #6 Del Skrevet 10. juli 2004 Vi har også alt vi ikke bruker ukentlig i en bod, som kjøkkenmaskin, food processor, kakeformer, store gryter etc Ingen vits at disse tar unødvendig plass i kjøkkenskapene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå