Gå til innhold

Blivakker - utrolig useriøst!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har også dårlig erfaring med å handle MD-produkter fra blivakker.no. Produksjonsåret på produktene var 2007. Klaget - og svaret jeg omsider fikk fra kundeservice var; "beklager. Feil kan skje :) (med Smiley!) Du får pengene igjen og kan behode produktet".

Om jeg i det hele tatt skal kjøpe noe der igjen skal jeg i hvertfall være svært kritisk og sjekke nøye.

Foretrekker også feelunique og lookfantastic i stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har handlet hos blivakker og aldri hatt problemer. Men jeg mistenker at pudderet (BareMinerals) er fake da, for jeg fikk utrolig mange kviser etterpå, noe jeg aldri fikk når jeg "dum" nok til å kjøpe i salong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre. Der vet du også at varene er ekte. Det tviler jeg på at alle varene hos bli vakker er. :)

Jeg fikk en utgreing om at alle produktene var ekte, da plagiat var ulovlig. Så da MÅTTE det være "produksjonsfeil". Vel, syns det er merkelig mye produksjonsfeil på varer kjøpt fra Bli Vakker gitt..

Jeg har også dårlig erfaring med å handle MD-produkter fra blivakker.no. Produksjonsåret på produktene var 2007. Klaget - og svaret jeg omsider fikk fra kundeservice var; "beklager. Feil kan skje :) (med Smiley!) Du får pengene igjen og kan behode produktet".

Om jeg i det hele tatt skal kjøpe noe der igjen skal jeg i hvertfall være svært kritisk og sjekke nøye.

Foretrekker også feelunique og lookfantastic i stede.

Oj, så de forskjellsbehandler kunder altså? For jeg må fysisk ut og finne en printer og skrive ut en returlapp og sende varen tilbake, også skal de "ta det derfra"! Jeg kommer aldri i verden til å handle av dem igjen, og kan vel ikke akkurat si at jeg vil anbefale dem til andre etter disse opplevelsene.

Anonymous poster hash: f1394...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en utgreing om at alle produktene var ekte, da plagiat var ulovlig. Så da MÅTTE det være "produksjonsfeil". Vel, syns det er merkelig mye produksjonsfeil på varer kjøpt fra Bli Vakker gitt..

Anonymous poster hash: f1394...db4

Ja, det er ulovlig. Men jeg har sterke tvil på at alle varene deres er ekte. Blivakker er ikke autorisert forhandler for alle merkene de selger (vet ikke om de er det for noen, har ikke sjekket alle merkene). De sier at grunnen er at de driver parallellimport, men når så mange har negative erfaringer med gamle produkter, produkter med rar/annerledes konsistens og farge etc er det sterk grunn til å tro at de ikke har helt rent mel i posen. Når i tillegg kundebehandlingen er så uprofesjonell såå.. har jeg mine tvil til dette selskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ulovlig. Men jeg har sterke tvil på at alle varene deres er ekte. Blivakker er ikke autorisert forhandler for alle merkene de selger (vet ikke om de er det for noen, har ikke sjekket alle merkene). De sier at grunnen er at de driver parallellimport, men når så mange har negative erfaringer med gamle produkter, produkter med rar/annerledes konsistens og farge etc er det sterk grunn til å tro at de ikke har helt rent mel i posen. Når i tillegg kundebehandlingen er så uprofesjonell såå.. har jeg mine tvil til dette selskapet.

Jeg har faktisk vært i direkte kontakt med produsent av produktet jeg har kjøpt, for jeg har sett meg lei på at jeg og åpenbart mange andre opplever det samme. Glad for at mange har positive opplevelser, men det virker jo som om det er et sjansespill.

Anonymous poster hash: f1394...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet på Bli Vakker et par ganger, og aldri fått noe feil. Men det er ikke relevant. At JEG ikke har hatt problemer med dem, betyr ikke at TS tar feil når hun har opplevd dårlig service fra dem.

TS: Prøv igjen, be om å få snakke med noen andre. Det høres veldig rart ut at du må sende tilbake et produkt du ikke reklamerer på bare fordi det ligger i samme ordre. Jeg går ut i fra at det er to helt separate varer med hvert sitt varenummer, og at de to kjøpene sammen ikke utgjorde noe spesielle fordeler (rabatter el.l.)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har handlet på Bli Vakker et par ganger, og aldri fått noe feil. Men det er ikke relevant. At JEG ikke har hatt problemer med dem, betyr ikke at TS tar feil når hun har opplevd dårlig service fra dem.

TS: Prøv igjen, be om å få snakke med noen andre. Det høres veldig rart ut at du må sende tilbake et produkt du ikke reklamerer på bare fordi det ligger i samme ordre. Jeg går ut i fra at det er to helt separate varer med hvert sitt varenummer, og at de to kjøpene sammen ikke utgjorde noe spesielle fordeler (rabatter el.l.)?

Enig i den. Bare ta denne tråden som et eksempel, se hvor mange som er misfornøyde kontra hvor mange som er fornøyd. Tviler på at alle de har gjort feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen i denne tråden trenger å ha gjort noe feil. Alle som er fornøyde her har nok gjort alt riktig. Og det regner jeg med at TS også har gjort. Hvis alle kundene til BliVakker hadde fått dårlig service eller ødelagte varer, så hadde de jo ikke fortsatt vært i drift. Jeg regner med at TS har hatt problemer med en kundebehandler som ikke har lest lovboka si, eller som har stått opp med feil fot først, og at det sikkert hjelper om hun får snakket med noen andre, evt. overordnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar fra en ny kundebehandler (så glad for at alt er skriflig) hvor jeg fikk beskjed om å sende tilbake produktet det var feil på. Den elendige kundeservicen er en ting, en annen ting er at de gang på gang sender produkter det er noe feil på. Det skaper veldig mye bryderi, så for min del er jeg totalt ferdig med blivakker, og kommer aldri til å gi de annet enn dårlig omtale.



Anonymous poster hash: f1394...db4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ulovlig. Men jeg har sterke tvil på at alle varene deres er ekte. Blivakker er ikke autorisert forhandler for alle merkene de selger (vet ikke om de er det for noen, har ikke sjekket alle merkene). De sier at grunnen er at de driver parallellimport, men når så mange har negative erfaringer med gamle produkter, produkter med rar/annerledes konsistens og farge etc er det sterk grunn til å tro at de ikke har helt rent mel i posen. Når i tillegg kundebehandlingen er så uprofesjonell såå.. har jeg mine tvil til dette selskapet.

De er autoriserte forhandlere av Ole Henriksen og Emergin C ihverfall,

så merkene er helt trygge å handle hos BliVakker. no, men MD Formulations

handler jeg aldri mer hos dem, de er gamle.

Anonymous poster hash: ca127...de2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er autoriserte forhandlere av Ole Henriksen og Emergin C ihverfall,

så merkene er helt trygge å handle hos BliVakker. no, men MD Formulations

handler jeg aldri mer hos dem, de er gamle.

Anonymous poster hash: ca127...de2

Jeg har handlet hudpleie fra REN og sjampo og balsam fra Joico. Av 4 varer har 3 måttet leveres tilbake.

Anonymous poster hash: f1394...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda!

Har handlet mye derfra i mange år.

Aldri hatt trøbbel.



Anonymous poster hash: 5014a...766
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har handlet hudpleie fra REN og sjampo og balsam fra Joico. Av 4 varer har 3 måttet leveres tilbake.

Anonymous poster hash: f1394...db4

Hmm... :klo: Dette er rene spekulasjoner fra min side, men det er jo nesten sånn at man begynner å lure på om de får, eller kjøper billige varer fra andre som ikke kan selge dem lenger, f.eks. pga holdbarhetsdatoen... Kanskje det er forklaringen på hvordan de klarer å holde prisene nede. :vetikke: Bare en tanke som slo meg da jeg leste innlegget ditt.

Ellers vet ikke om det er TS som har vært uheldig, eller jeg som har vært heldig, men jeg har aldri hatt problemer med blivakker.

Anonymous poster hash: ed5a3...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller varene mine fra blush.no. Aldri hatt problemer med de, kan anbefales!

Jeg skriver under på denne, jeg har handlet mye fra både Blush.no og Blivakker.no,

er fornøyd med begge to, men har aldri opplevd gamle eller ødelagte produkter hos

Blush.no. Coverbrands.no tror jeg også er rimelig trygge, prisene er en del høyere

hos dem. Feelunique er også trygge sånn sett, men det tar så fryktelig lang tid før

varene kommer. Så selv foretrekker jeg faktisk Blush.no da de faktisk er billigere enn

Blivakker.no også. Men noen produkter får jeg ikke kjøpt hos Blush, og de handler

jeg da hos Blivakker, men sjekker alltid produktet nøye når jeg får det.

Anonymous poster hash: ca127...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nå har jeg bare handlet hos Blivakker.no 2 ganger, men da har alt vært på stell.

Litt lengre leveringstid enn opprinnelig oppgitt, men bare snakk om et par dager lengre.

Det gjelder hårkurer jeg synes det er vanskelig å finne hos andre nettbutikker i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...