Gå til innhold

Hva kjennetegner en player...?

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva får deg til å tro at du er noe spesielt for han siden han har hatt seg med alt han har kommet over?

Folk endrer seg ikke nødvendigvis så mye når de blir eldre. Problemet for aldrende playere er at de blir eldre og mindre fysisk attraktive for hver dag som går. Dette er en impulsiv person, noe som ikke er noe galt. Men dersom en impulsiv person ikke er i stand til å avvente tilfredsstillelse (tenker på alle situasjoner i livet), så er det stor sannsynlighet for han ikke kommer til å oppnå særlig suksess med noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva får deg til å tro at du er noe spesielt for han siden han har hatt seg med alt han har kommet over?

Folk endrer seg ikke nødvendigvis så mye når de blir eldre. Problemet for aldrende playere er at de blir eldre og mindre fysisk attraktive for hver dag som går. Dette er en impulsiv person, noe som ikke er noe galt. Men dersom en impulsiv person ikke er i stand til å avvente tilfredsstillelse (tenker på alle situasjoner i livet), så er det stor sannsynlighet for han ikke kommer til å oppnå særlig suksess med noe som helst.

He he prøver igjen...

La meg få utdype litt mer her.

Hvis du leser innlegget mitt litt mer nøye... Folk endrer seg ikke nødvendigvis... Der er jeg helt enig med deg, men de kan endre seg... eller holdningene blir annerledes med årene, eller de rett og slett forelsker seg. Det er gutten min et bevis på. Jeg har aldri blitt behandlet så godt noen gang og med så stor respekt. Et annet poeng som kanskje ikke kom helt frem tidligere er at alle playere er ikke nødvendigvis drittsekker... men kanskje mennesker som ikke er klare for å binde seg til en person, men ønsker å se mer på alternativene før de bestemmer seg... Noen har til og med ikke forelsket seg tidligere. Jeg f.eks forelsker meg veldig skjeldent. Men for all del, jeg forsvarer ikke alle, men ikke dra alle over samme kam...

Synes ikke du er helt rettferdig Valentino :wink: Han er ikke veldig impulsiv, men en velutdannet og balansert mann som har levd livet slik han selv ville og nå har funnet ut at han vil ha noe mer stabilt sammen med meg. Ord sier ingen ting, og det som gjør at jeg vet at jeg betyr mye for han er hans handlinger. At han er ærlig om fortiden sin er positivt, og slik jeg ser det så har han også vært ærlig med de jentene han har møtt ved å si at han ikke er interessert i et forhold.

Men poenget mitt er at mange her inne vil karakterisere han som en player, og det vil vel jeg også si at han var, men nå vier han sin fulle og hele oppmerksomhet mot oss og det vi har sammen. Alt han har opplevd har gjort at han er mer klar for å slå seg til ro.

De fleste av oss har gått på en smell av diverse årsaker og av forskjellige mennesker og noen av oss er litt bitre for det. Men tenk om jeg hadde blitt så skremt av min kjæreste’s fortid at jeg hadde backet ut av forholdet vårt så hadde jeg gått glipp av et av de flotteste menneskene jeg har møtt og for å ikke snakke om det beste året av mitt liv... Jeg synes det er verdt en tanke i hvertfall…

:klø: eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en player på en fest for ca ett år siden. Han sjarmerte meg i senk og jeg var "forelsket" etter noen timers samtale med han. Han ga meg komplimenter og var bare søt og snill. Vi pratet i fire timer før han spurte om å få kysse meg, noe jeg først sa nei til men klarte ikke å la være utover kvelden....

Ble ikke mer enn litt klining og klåing den kvelden, men hadde vi hatt muligheten hadde vi nok hatt sex...

Da jeg skulle gå fikk han nummeret mitt og selvfølgelig skulle han ringe :) ehh... jada.... :-?

Dagene gikk og jeg hørte ingenting, tok saken i egne hender og skaffet tlf hans fra en bekjent. Nr hans var selvsagt ikke i telefonkatalogen. Vi skrev noen mld og han ringte meg faktisk en gang hvor vi pratet i over en time. Jeg ante igjen et lite "håp", men han sluttet å svare meg på mld... Jeg visste vel egentlig at det aldri ville bli noe, men "kjærlighet gjør blind" (vil vel ikke kalle det kjærlighet akurat men...)

Da han sluttet å svare fortsatte jeg å skrive mld til han og jeg kan nok ha virket noe desperat :oops: I siste mld spurte jeg om han ville ha kontakt med meg lengre, hvis han svarte meg med et nei på det skulle han aldri mer høre fra meg. Fikk et nei tilbake fra han og jeg skrev ikke flere mld til han etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gloria

Jeg tror nok også kanskje at en player har dårlig samvittighet og holder på slik for å få en bekreftelse på at det faktisk er noen der ute som ønsker h*n, om bare for en kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spiller ludo

Det meste er jo sagt her:) Mange som har erfaring med playere - kanskje nettopp fordi de rekker over mange...

Et forhold forandrer ikke et menneske, ei heller en player. Men jeg kjenner en player av dimensjoner (kjekk, utstråling, sjarm, talent, "kuleste gutten i slutten av tjueåra" og uten hemninger når det gjaldt å benytte seg av jentenes interesse) som har truffet jenta i sitt liv, og er så trofast og hengiven man kan ønske seg en mann. En del andre egenskaper som følger med playeren, som følelsesmessig umodenhet også når det gjelder ANDRE ting enn forhold ( manglende ansvarsfølelse, eller evne til å gjøre ubehagelige ting selv i stedet for å komme med halvsannheter eller sjarmere noen andre til å gjøre jobben for det feks) kommer man visst likevel ikke unna.

Han er og blir en guttunge på nesten tredve - sjarmerende og en du vil henge med selv om han kan gjøre deg så jævlig forbanna fordi han kan oppføre seg på en måte du ikke hadde funnet deg i fra en normalt kjedelig person.

Jeg har også vært på knærne etter en player - og kan skrive under på at han helt klart likte meg, og også behandlet meg nokså pent, selv om han ikke akkurat var verdensmester i konfrontasjoner. Og det er så mange fisk i havet for playeren, og de fleste smaker godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...