Gå til innhold

Ville du blitt såret hvis..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

nå skrev han tilbake: jeg var ute alene å spiste :P

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Jaja. Der ser du. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har vel ikke tenkt at det er noe som er verdt å skjule tidligere, men han tenker det i hvert fall nå når det er åpenbart at TS er bekymret og noe sjalu.

Sannheten må frem uansett, men den beste måten å komme dit på er å ta en ordentlig samtale og ikke utsette seg for smser som man lett overanalyserer eller leser feil. Vil man pakke inn et budskap er det mye, mye lettere skriftlig enn ansikt til ansikt.

Jeg tror ikke fyren er ute etter å bedra TS men når han ser hvor landet ligger vil han vel muligens skåne henne.

Uansett så handler jo ikke dette om denne spesifikke kvelden. TS har sagt at hun mistenker generelt at han treffer andre.

Han er en attraktiv fyr som har draget, han bor et annet sted, han er mye på farten og de er ikke i et forhold. Antakeligvis har magefolelsen hennes rett - han treffer andre. Denne spesifikke kvelden er ikke det avgjorende.

om han tror at jeg er sjalu så er det vel naturlig å spørre om visse ting i en slik prosess, men jeg lå en humortone over det hele ;) . Og svarte med et : hahaha :P , . Vi har jo ikke lovet hveandre noe, og det vet han selv, så da har jeg jo full grunn til å lure på om han dater andre, for da vil jeg også date andre ;) haha

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Der ser du. ;)

Trådstarter: skal jeg si noe mer for å glatte over at jeg ikke er sjalu haha? tips ? jeg bare skrev hahaha :P da han skrev ute alene ;)

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om han tror at jeg er sjalu så er det vel naturlig å spørre om visse ting i en slik prosess, men jeg lå en humortone over det hele ;) . Og svarte med et : hahaha :P , . Vi har jo ikke lovet hveandre noe, og det vet han selv, så da har jeg jo full grunn til å lure på om han dater andre, for da vil jeg også date andre ;) haha

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Hvis det er andre du vil date mer enn ham, så go ahead.

Men jeg tror ikke det er tilfelle. Du overanalyserer dette, du liker ham og du vil gjerne at det er tilfelle at du har andre du gjerne vil date like mye som ham, men da hadde du ikke sittet i denne situasjonen i utgangspunktet. Du vil ikke fremstå sjalu men han vet du er det. Du vil late som du ikke bryr deg, men du bryr deg.

Snakk med ham neste gang du treffer ham og forklar. Det er ingenting galt i litt sårbarhet. Dersom han sier nei til et forhold sier du ok, gråter dine tårer og gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: skal jeg si noe mer for å glatte over at jeg ikke er sjalu haha? tips ? jeg bare skrev hahaha :P da han skrev ute alene ;)

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Synes ikke du fremstod som sjalu jeg da men... er vel naturlig å lure på sånne ting i en datingfase uansett. :) Men hele tråden her vitner vel om at du begynner å bli klar for å avtale eksklusivitet i hvert fall, så det er kanskje noe dere burde prate om snart. Du kan jo helt ærlig si sånn - "det var godt å høre. ;) tror vel egentlig jeg vil ha deg for meg selv ;)" eller noe i den duren. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du fremstod som sjalu jeg da men... er vel naturlig å lure på sånne ting i en datingfase uansett. :) Men hele tråden her vitner vel om at du begynner å bli klar for å avtale eksklusivitet i hvert fall, så det er kanskje noe dere burde prate om snart. Du kan jo helt ærlig si sånn - "det var godt å høre. ;) tror vel egentlig jeg vil ha deg for meg selv ;)" eller noe i den duren. :P

Jeg velger å være litt stille, og ikke si noe mer enn : hahaha :P , forløbig, for ellers blir det vel for mye for karen ;). Nå avventer jeg å se hva han sier videre. Jeg viste ihvertfalll at jeg vet at han kan date andre. Jeg synes faktisk at det var humor å si det sånn. Lo med meg selv etter å ha skrevet det, og da jeg fikk svar. Synes ikke at jeg fremsto mer enn det som er naturlig i en slik fase. Man må kunne snakke om slike ting. Og jeg takker så mye for tips av deg Ferny. Mulig jeg også bør skrive : det ar godt å høre ;) Men jeg er litt redd for å skrive det nå. Vil helst ha et svar tilbake fra han. Men kanskje jeg skal skrive det? For nå virker jeg useriøs ut selv siden jeg skrev bare : hahaha :P

Anonymous poster hash: 53ee5...158

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg velger å være litt stille, og ikke si noe mer enn : hahaha :P , forløbig, for ellers blir det vel for mye for karen ;). Nå avventer jeg å se hva han sier videre. Jeg viste ihvertfalll at jeg vet at han kan date andre. Jeg synes faktisk at det var humor å si det sånn. Lo med meg selv etter å ha skrevet det, og da jeg fikk svar. Synes ikke at jeg fremsto mer enn det som er naturlig i en slik fase. Man må kunne snakke om slike ting. Og jeg takker så mye for tips av deg Ferny. Mulig jeg også bør skrive : det ar godt å høre ;) Men jeg er litt redd for å skrive det nå. Vil helst ha et svar tilbake fra han. Men kanskje jeg skal skrive det? For nå virker jeg useriøs ut selv siden jeg skrev bare : hahaha :P

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Han har jo i hvert fall ikke så mye å svare på når du bare skrev: hahaha :P

Men du må føle på det selv. :) Synes i hvert fall du bør si noe neste gang du treffer han. At du liker han godt, og at du ikke vil treffe noen andre. Så får du sikkert noen betryggende ord i retur. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo i hvert fall ikke så mye å svare på når du bare skrev: hahaha :P

Men du må føle på det selv. :) Synes i hvert fall du bør si noe neste gang du treffer han. At du liker han godt, og at du ikke vil treffe noen andre. Så får du sikkert noen betryggende ord i retur. ;)

ja, men hvis han er nyskjerrig så kan han spørre hvorfor jeg er nyskjerrig på om han dater andre ;)

Anonymous poster hash: 53ee5...158

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du fremstod som sjalu jeg da men... er vel naturlig å lure på sånne ting i en datingfase uansett. :) Men hele tråden her vitner vel om at du begynner å bli klar for å avtale eksklusivitet i hvert fall, så det er kanskje noe dere burde prate om snart. Du kan jo helt ærlig si sånn - "det var godt å høre. ;) tror vel egentlig jeg vil ha deg for meg selv ;)" eller noe i den duren. :P

Han sa ikke noe mer , så jeg bare tilføyde på melding på fb at det var godt å høre ;) Jeg er svært usikker anngående situasjonen med han, men jeg får bare spille kortene mine rett selv, og se hva som skjer. Prøve å fokusere på andre ting. Hvis dette ikke blir noe, så tror jeg at jeg skal være mer forsiktig før jeg gjør sånne kjæreste-greier igjen ;) Beste er å bli kjent, og vite først.

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date i går. Vi oppfører oss som et kjærestepar selv om vi ikke har erklært oss det. I dag mistenker jeg at han er på date med en annen. Det er en del signaler som tyder på at han dater andre. Hvis du opplevde dette, ville du følt deg såret da? Eller hadde det ikke brydd deg? Jeg er gjerne merkelig. Men jeg kjenner meg lei.

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Jeg ville blitt kjempelei meg. :(

Anonymous poster hash: c58e8...048

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter : snakket med en god venninne om dette med date. Hun var enig i at man risikerer å bli dypt såret selv om personen ikke er en kjæreste. For han sees jo på som en potensiell kjærester. Og vi oppfører oss som kjærester. Men nå har han sagt at han har ikke datet en annen. Men jeg føler meg litt sårbar i en slik datingfase for jeg gir jo mye av meg selv i det. Jeg legger jo følelser i dating automatisk en selv om jeg prøver å la være. Godt at noen forstår meg her inne.

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trådstarter : snakket med en god venninne om dette med date. Hun var enig i at man risikerer å bli dypt såret selv om personen ikke er en kjæreste. For han sees jo på som en potensiell kjærester. Og vi oppfører oss som kjærester. Men nå har han sagt at han har ikke datet en annen. Men jeg føler meg litt sårbar i en slik datingfase for jeg gir jo mye av meg selv i det. Jeg legger jo følelser i dating automatisk en selv om jeg prøver å la være. Godt at noen forstår meg her inne.

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Hvorfor forteller du han ikke hva du føler, eller spør han om hva han føler ovenfor deg? Det blir ikke bedre hvis du hele tiden overanalyserer alt mulig, uten å snakke ordentlig med han. Hvis du er klar for et eksklusivt forhold med han, og han oppfører seg som om han er klar for det samme, så kan du jo bare spørre han med en gang? Det blir neppe bedre av at du lar deg selv bli usikker hele tiden.

Anonymous poster hash: a9052...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...