Gå til innhold

Ville du blitt såret hvis..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han skrev en melding om at han var ute å spiste middag på en resturant. Jeg mistenker at han gjør det med en date, for han er ikke fra distriktet opprinnelig, og har ikke venner her. Jeg ville aldri gått på en resturant alene. Han sa hvilke, så jeg kunne jo gått utenfor å sett om han gikk med en dame. Men jeg er ikke slik som snoker. Hadde ikke orket å sett etter heller.

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Hmm - men trenger jo strengt tatt ikke være en date da? Du vet jo ikke. Er jo ofte man spiser ute med venner eller familie.

Du kunne jo spurt? "På date? :P" ....så hadde du sluppet å lure i hvert fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, situasjonen er litt annerledes. Vi er ikke sammen, men vi dater heller ikke andre. Jeg vet ikke helt selv hvor vi er for å være ærlig.

Poenget var, om han hadde datet andre så ville jeg blitt lei meg.

Selv om vi ikke er sammen så fikk jeg følelser. Vi oppførte oss som kjærestepar. Jeg hadde fått tips av venner om å date en om gangen. Og det gjorde jeg. De fleste vil ikke ha en date som dater flere samtidig.

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm - men trenger jo strengt tatt ikke være en date da? Du vet jo ikke. Er jo ofte man spiser ute med venner eller familie.

Du kunne jo spurt? "På date? :P" ....så hadde du sluppet å lure i hvert fall.

Skal jeg spørre om han er på date med en annen? Da vil vel han tro at jeg er gal. Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å hate meg selv fordi jeg har sett så seriøst på han. Men det er vel en feil mange kvinner gjør? De ser seriøst på en person som de ikke burde se seriøst på. Jeg skal prøve å få fokuset over på annet. Og så får han ta kontakt hvis han ønsker mer kontakt. Men nå kommer jeg til å sette mer krav. Ja jeg var redd for å bli forlatt hvis jeg satt et krav til han.

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Hvis du er redd for å bli forlatt dersom du stiller krav til ham, så er det i seg selv et tegn på at du skal ta ting ekstremt varsomt (og helst ikke ha sex). Intuisjonen din forteller deg at han ikke er like investert i deg som du er i ham. Så du har på et vis visst dette hele tiden, men valgt å ignorere det.

Du skal jo investere deg emosjonelt i en mann, og ham i deg, for at det skal bli noe ut av det. Men hvor mye du gir av deg selv skal jeg stå i proposjon til hva du får.

Det naturlige er å eskalere ting ettersom du ser flere og flere tegn på at han liker deg. De tegnene er f.eks. at han kontakter deg jevnlig (ikke sporadisk), vil se deg i person eller ringer deg (ikke bare over sms eller online chat), vil treffe deg på dagtid (ikke bare scenario om kvelden), introduserer deg for venner eller vil treffe dine venner, etterhvert lar deg treffe familie, vil se deg både hverdager og i helgen, ikke lager avtaler i siste minutt, ikke skjuler pc og mobil foran deg.

Når du ser disse tegnene, kan du åpne deg mer, uttrykke at du liker ham også. Og når du vet hvor du har ham, evt. dere har blitt enige om å ikke treffe andre, kan dere selvsagt ha sex.

Slik det er nå fungerer du som en deltidskone for ham med alle fordelene ved et forhold uten noen av forpliktelsene. Dersom du setter deg selv i hans sko, hvorfor skulle han endret situasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vurderer jeg å spørre om han er på date på den resturanten ;) Men virker jeg sinnsyk ut da ?



Anonymous poster hash: 53ee5...158
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg spørre om han er på date med en annen? Da vil vel han tro at jeg er gal. Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Jeg hadde spurt. Hadde følt meg mer gal om jeg hadde måttet går rundt og lure - og ikke minst om det viste seg at jeg datet en mann som dater andre (that is crazy). Du kan jo sende med en litt spøkefull tone da? "Hvem er den heldige daten? :P" Eller noe sånt. Jeg vet ærlig talt ikke med formuleringen av meldingen da, jeg er ganske rett på sak selv, så hadde neppe pakket det så veldig inn... XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde spurt. Hadde følt meg mer gal om jeg hadde måttet går rundt og lure - og ikke minst om det viste seg at jeg datet en mann som dater andre (that is crazy). Du kan jo sende med en litt spøkefull tone da? "Hvem er den heldige daten? :P" Eller noe sånt. Jeg vet ærlig talt ikke med formuleringen av meldingen da, jeg er ganske rett på sak selv, så hadde neppe pakket det så veldig inn... XD

hehe jeg gjør det ;) Så ser jeg hva han svarer :D

Anonymous poster hash: 53ee5...158

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vurderer jeg å spørre om han er på date på den resturanten ;) Men virker jeg sinnsyk ut da ?

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Jeg ville ikke sendt noen sms.

Han er ute og spiser middag, og uavhengig av om han er på en date eller med en venn/kollega/familie, så er han opptatt og det er upassende og sitte å smse. Du vil evt. få et vagt/kort svar du vil sitte alene hjemme og overanalysere.

Husk også at mesteparten av kommunikasjon er ikke-verbal. Du har bedre sjanser for å få et oppriktig svar om du snakker med ham ansikt til ansikt neste gang dere treffes. Jeg sier ikke at han vil lyve over sms, men han kan pakke det inn for å skåne deg, eller ikke ta samtalen der og da (f.eks. "spiser middag med en venn", der venn kan bety kompis eller jente).

Snakk med ham neste gang du ser ham og legg kortene på bordet.

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan uansett ikke ta denne diskusjonen mens han er ute til middag. Spar det hele til dere treffes. Jeg vet du er frustrert og lengter etter kontakt med ham, men legg deg litt i selen.

Ring en venninne og finn på noe sammen som tar tankene vekk fra ham.

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde spurt. Hadde følt meg mer gal om jeg hadde måttet går rundt og lure - og ikke minst om det viste seg at jeg datet en mann som dater andre (that is crazy). Du kan jo sende med en litt spøkefull tone da? "Hvem er den heldige daten? :P" Eller noe sånt. Jeg vet ærlig talt ikke med formuleringen av meldingen da, jeg er ganske rett på sak selv, så hadde neppe pakket det så veldig inn... XD

haha gjorde som du sa ;) Jeg skrev det du sa : ;) Hvem er den heldige daten denne gang :P ? ;) haha, skrev jeg ;)

Anonymous poster hash: 53ee5...158

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan uansett ikke ta denne diskusjonen mens han er ute til middag. Spar det hele til dere treffes. Jeg vet du er frustrert og lengter etter kontakt med ham, men legg deg litt i selen.

Det er også bedre å lansere tema ansikt til ansikt når han ikke er forberedt.

jeg spurte via messanger chat på facebook. Han får svare når han vil ;) hehe. Men er greit å få et svar. Sier han at han har en date, så får han bare ha lykke til!

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at slikt kanskje er litt aldersrelatert. Unge mennesker kan nok ofte date rundt, mens de litt mer godt voksne gjør ikke. Mener bare at de yngre kanskje ikke legger fullt så mye i en date slik eldre kan gjøre. Hvor gamle er dere? Er dere veldig unge så er det ikke sikkert at han legger så mye i det å treffe andre. Kanskje han liker deg særdeles godt, men trenger å se andre inntil han blir bedre kjent med deg og ser hvor flott du er? Hvorfor har du denne mistanken?

Det er nok heller motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har andre muligheter, og er ikke vits å bruke mer tid på en som dater andre.



Anonymous poster hash: 53ee5...158
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg spurte via messanger chat på facebook. Han får svare når han vil ;) hehe. Men er greit å få et svar. Sier han at han har en date, så får han bare ha lykke til!

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Han vet akkurat hvorfor du lurer, uavhengig av om du vil legge an en humoristisk tone med smileys.

Eneste jeg frykter er at han her ikke vil svare oppriktig. Måten du har formulert deg på (ved å legge opp til at han faktisk ikke er på en date, da det er svaret du vil ha), gjor det ukomfortabelt om han faktisk er på en date. Er han det, vil han vel heller si en venn eller en kamerat.

Hvis det er andre attraktive menn som har meldt sin interesse, ville jeg begynt å si ja til dater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha gjorde som du sa ;) Jeg skrev det du sa : ;) Hvem er den heldige daten denne gang :P ? ;) haha, skrev jeg ;)

Anonymous poster hash: 53ee5...158

Da er det bare å vente på svar. ;) Jeg tenker at du like sannsynlig blir positivt overrasket her altså - og at han er ute med noen venner (etc.). Lett å tenke litt selvdestruktivt når man er usikker på en person i datingfasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet akkurat hvorfor du lurer, uavhengig av om du vil legge an en humoristisk tone med smileys.

Eneste jeg frykter er at han her ikke vil svare oppriktig. Måten du har formulert deg på (ved å legge opp til at han faktisk ikke er på en date, da det er svaret du vil ha), gjor det ukomfortabelt om han faktisk er på en date. Er han det, vil han vel heller si en venn eller en kamerat.

Hvis det er andre attraktive menn som har meldt sin interesse, ville jeg begynt å si ja til dater.

Han har jo allerede sagt at han er ute og spiser. Hvis han er på date, så virker det ikke som om han prøver å skjule det i særlig stor grad?

Og folk som dater flere på en gang - pleier de å skjule det da? Hvis han virkerlig vil date flere, og er usikker på relasjonen med trådstarter, så sier man vel gjerne ifra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han har jo allerede sagt at han er ute og spiser. Hvis han er på date, så virker det ikke som om han prøver å skjule det i særlig stor grad?

Og folk som dater flere på en gang - pleier de å skjule det da? Hvis han virkerlig vil date flere, og er usikker på relasjonen med trådstarter, så sier man vel gjerne ifra?

nå skrev han tilbake: jeg var ute alene å spiste :P

Anonymous poster hash: 53ee5...158

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo allerede sagt at han er ute og spiser. Hvis han er på date, så virker det ikke som om han prøver å skjule det i særlig stor grad?

Og folk som dater flere på en gang - pleier de å skjule det da? Hvis han virkerlig vil date flere, og er usikker på relasjonen med trådstarter, så sier man vel gjerne ifra?

Han har vel ikke tenkt at det er noe som er verdt å skjule tidligere, men han tenker det i hvert fall nå når det er åpenbart at TS er bekymret og noe sjalu.

Sannheten må frem uansett, men den beste måten å komme dit på er å ta en ordentlig samtale og ikke utsette seg for smser som man lett overanalyserer eller leser feil. Vil man pakke inn et budskap er det mye, mye lettere skriftlig enn ansikt til ansikt.

Jeg tror ikke fyren er ute etter å bedra TS men når han ser hvor landet ligger vil han vel muligens skåne henne.

Uansett så handler jo ikke dette om denne spesifikke kvelden. TS har sagt at hun mistenker generelt at han treffer andre.

Han er en attraktiv fyr som har draget, han bor et annet sted, han er mye på farten og de er ikke i et forhold. Antakeligvis har magefolelsen hennes rett - han treffer andre. Denne spesifikke kvelden er ikke det avgjorende.

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo allerede sagt at han er ute og spiser. Hvis han er på date, så virker det ikke som om han prøver å skjule det i særlig stor grad?

Og folk som dater flere på en gang - pleier de å skjule det da? Hvis han virkerlig vil date flere, og er usikker på relasjonen med trådstarter, så sier man vel gjerne ifra?

Er like greit å spørre. Er slik man kommer frem i livet ;). Så angrer ikke på at jeg spurte hehe

Anonymous poster hash: 53ee5...158

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...