Mrs. B Skrevet 5. juli 2004 #1 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Skulle bestille billetter på internett idag men så ble de plutselig et par tusenlapper dyrere. Skal dra i midten av neste uke så vi er vel litt sent ute. Søkte så på restplass.no og fant en annen pris som var nesten like bra som den første. Fylte inn skjemaet for å bestille og så fikk vi en bookingsfeilmelding. Det står at vi vil bli kontaktet imorgen. Men så lenge vil vi jo helst ikke vente. Kan nemlig få bestilt andre billetter på BasiqAir (som kanskje er blitt dyrere imorgen?). I beskjeden vi fikk fra restplass.no står det at ingenting er blitt trukket og at betalingskortet ikke er registrert. Man oppfordres til å gjøre et nytt søk siden disse billettene kanskje forsvant akkurat mens man holdt på å bestille. Når vi søker etter de samme billettene nå så kommer de ikke opp lenger. Er det da mulighet for at de har blitt reservert for oss, eller fikk vi bookingsfeilmeldingen fordi de allerede var borte? Det står at bookingavdelingen har blitt informert om vårt reiseønske og vil kontakte oss med et alternativ. Da kan vi vel ikke regne med at de billettene vi ønsket oss er reservert... og vi kan vel bare bestille hos BasiqAir om vi vil? Dette ble langt, men har ikke lyst til å vente til imorgen med å bestille... Samtidig som vi selvsagt er redde for at vi plutselig sitter med flere billetter enn vi trenger. Endret 3. september 2007 av Mrs. B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalimera Skrevet 6. juli 2004 #2 Del Skrevet 6. juli 2004 Nesten d identiske skjedde da jeg bestillte pakke til Paris, m Madonna-billetter, på reisefeber.no. Fikk de flyavgangene vi ville, men hotellet ble et annet. Fikk feilmelding da jeg prøvde å booke, men innen 48 timer fikk jeg bekreftelse på mail, m forslag om et annet hotell. Så lenge billettene ikke var betalt kunne jeg si nei til forslaget de kom m. Men jeg takket ja. Men d er sikkert et tlf.nr. på nettsiden du kan ringe og spørre dersom du har noen spm?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juli 2004 Har sendt de en mail og bedt dem ignorere reservasjonen vår. Vi bestilte billetter hos Basiq Air igår. Turte ikke vente lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå