Gå til innhold

Jobb sex.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her hersker det litt forvirring.

Jeg er altså kvinne. Og har sex for det meste med kvinner. En sjelden gang menn. Har ikke puttet meg selv i en bås men må jeg velge så vil jeg si bifil.

Har det noe å si om jeg har sex med menn, kvinner eller begge deler ? Hvorfor er dere så opphengt i kjønn og legning ?

ts

Anonymous poster hash: a6faa...fa1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er en stor overvekt av lesbiske/bi kvinner. Jeg tror det er et tverrsnitt av befolkningen som ellers. Jeg har en "gaydar" som er ganske bra - altså en intuisjon om hvem som er lesbe, homse eller bi - den fanger selvsagt ikke opp alt. Jeg er typisk feminin kvinne, og tenner på feminine kvinner. Men det viktigste er kjemien, altså at man bare blir tiltrukket av personlighet og delvis et ytre. Noen går jeg på date med, mens andre går jeg på treningsdate med. eller bare rett hjem for å ha sex.

Jeg tror for øvrig at du har mye å fare med. Det har alle. Det må bare plukkes frem og øves opp. Det hjelper ofte med selvtillit og det å tro på seg selv.

Kvinnene fra barnehagene som jeg har sex med er både lesber og bi vil jeg tippe, samt noen som aldri har vært sammen med en annen kvinne før.

ts

Anonymous poster hash: a6faa...fa1

Skrevet

Har både hatt sex med kollegaer (fra andre kontorer) og sex PÅ jobben :P "overtid"

Anonymous poster hash: f27a2...5a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...