AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #1 Skrevet 29. august 2014 Jeg jobber i en vikartjeneste i barnehage. Jeg reiser rundt og jobber i ulike barnehager, med både kortere og lengre vikariater. Der treffer jeg mange hyggelig og søte ansatte. Når har det seg slik at jeg har veldig lett for å få meg noe. Jeg ender som oftest med å ha sex med noen på nesten hvert eneste sted jeg ejobber...(det finnes noen unntak). Hva er det som gjør at folk er så villig til å ha "jobb sex" ? Noen andre som har sex på arbeidsplassen, altså sex med en kollega ? Anonymous poster hash: a6faa...fa1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #2 Skrevet 29. august 2014 Nei. Jeg vet bedre enn å blande jobb og privatliv. Anonymous poster hash: 03247...eda 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #3 Skrevet 29. august 2014 Jeg jobber i en vikartjeneste i barnehage. Jeg reiser rundt og jobber i ulike barnehager, med både kortere og lengre vikariater. Der treffer jeg mange hyggelig og søte ansatte. Når har det seg slik at jeg har veldig lett for å få meg noe. Jeg ender som oftest med å ha sex med noen på nesten hvert eneste sted jeg ejobber...(det finnes noen unntak). Hva er det som gjør at folk er så villig til å ha "jobb sex" ? Noen andre som har sex på arbeidsplassen, altså sex med en kollega ?Anonymous poster hash: a6faa...fa1 Ar du er funnet kvalifisert til å jobbe med barn er forbi min fatteevne.Anonymous poster hash: 5e977...98c 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #4 Skrevet 29. august 2014 Enda en trolletråd! Hvem er dere som gidder å holde på sånn? Er det virkelig så kjedelig? Anonymous poster hash: fae04...31d
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #5 Skrevet 29. august 2014 Ar du er funnet kvalifisert til å jobbe med barn er forbi min fatteevne.Anonymous poster hash: 5e977...98c Det har ikke noe å si om jeg jobber med barn eller på et kontor. Det er ikke det dette handle om. Jeg treffer kvinner gjennom jobben. Dessuten er jeg greit utdannet og har gode kvalifikasjoner. Har selvfølgelig ikke sex i arbeidstiden. Anonymous poster hash: a6faa...fa1
Uredd Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 Det har ikke noe å si om jeg jobber med barn eller på et kontor. Det er ikke det dette handle om. Jeg treffer kvinner gjennom jobben. Dessuten er jeg greit utdannet og har gode kvalifikasjoner. Har selvfølgelig ikke sex i arbeidstiden. Anonymous poster hash: a6faa...fa1 Da er det ikke jobbsex I mitt hode. Når det I tillegg er vikariater så er det knapt nok sex med kollegaer... Bra for deg at du får deg noe. Ikke uvanlig for andre folk heller. 1
Gjest Andrea93 Skrevet 29. august 2014 #7 Skrevet 29. august 2014 Nå er du jo et spesielt tilfelle i og med at du er vikar. Å ha sex med en vikar som jobber der i ny og ne er ikke det samme som å ligge med en kollega du skal jobbe med hver eneste dag, tenker jeg. Har vært vikar selv (barnahage og butikk) og opplevde en del ganger å bli bedt ut/invitert hjem av mannlige ansatte når jeg var på ny arbeidsplass, men tenker det ville stilt seg annerledes dersom jeg hadde kommet til en ny arbeidsplass som fast ansatt. Kos deg og nyt det, ser ikke problemet :-)
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #8 Skrevet 29. august 2014 Takk for mer seriøse svar.Lurer på om svarene i tråden hadde vært annerledes dersom det var en mann som skrev. Bare fordi jeg er kvinne betyr det vel ikke at jeg ikke kan ha sex med hvem jeg vil ? Hadde jeg vært en mann så er det liksom mer greit med tilfeldig sex, men kvinner skal kun være kjærester. Det har vel ingenting å si ? ts Anonymous poster hash: a6faa...fa1
Gjest HarryDotter Skrevet 29. august 2014 #9 Skrevet 29. august 2014 Bare å pule på det TS. Hyggelig for deg og gutta som får seg noe...Bare ikke gjør det I barnehagen
Gjest krokodillen Skrevet 29. august 2014 #10 Skrevet 29. august 2014 Ar du er funnet kvalifisert til å jobbe med barn er forbi min fatteevne.Anonymous poster hash: 5e977...98c fordi? tror du barnehage ansatte lever i sølibat? om de har et sexliv så betyr ikke det at de ikke er egnet til å gjøre jobben
Gjest krokodillen Skrevet 29. august 2014 #11 Skrevet 29. august 2014 Bare å pule på det TS. Hyggelig for deg og gutta som får seg noe...Bare ikke gjør det I barnehagen står det at ts er en jente eller antar du bare det siden det er et kvinnedominert yrke et er snakk om?
Gjest HarryDotter Skrevet 29. august 2014 #12 Skrevet 29. august 2014 står det at ts er en jente eller antar du bare det siden det er et kvinnedominert yrke et er snakk om? Sitert fra TS "Takk for mer seriøse svar.Lurer på om svarene i tråden hadde vært annerledes dersom det var en mann som skrev. Bare fordi jeg er kvinne betyr det vel ikke at jeg ikke kan ha sex med hvem jeg vil ? Hadde jeg vært en mann så er det liksom mer greit med tilfeldig sex, men kvinner skal kun være kjærester. Det har vel ingenting å si ? ts"
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #13 Skrevet 29. august 2014 Her hersker det litt forvirring. Jeg er altså kvinne. Og har sex for det meste med kvinner. En sjelden gang menn. Har ikke puttet meg selv i en bås men må jeg velge så vil jeg si bifil. Har det noe å si om jeg har sex med menn, kvinner eller begge deler ? Hvorfor er dere så opphengt i kjønn og legning ? ts Anonymous poster hash: a6faa...fa1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #14 Skrevet 29. august 2014 Det har mest sannsynlig med at menn som er flinke med barn er attraktivt (synes det selv), og at dine kolleger rekker å bli nok kjent med deg de dagene dere jobber sammen til å bli tiltrukket av deg. Anonymous poster hash: 62d54...8cf
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #15 Skrevet 29. august 2014 Har det noe å si om jeg har sex med menn, kvinner eller begge deler ? Hvorfor er dere så opphengt i kjønn og legning ? Anonymous poster hash: a6faa...fa1
Gjest krokodillen Skrevet 29. august 2014 #16 Skrevet 29. august 2014 Sitert fra TS "Takk for mer seriøse svar.Lurer på om svarene i tråden hadde vært annerledes dersom det var en mann som skrev. Bare fordi jeg er kvinne betyr det vel ikke at jeg ikke kan ha sex med hvem jeg vil ? Hadde jeg vært en mann så er det liksom mer greit med tilfeldig sex, men kvinner skal kun være kjærester. Det har vel ingenting å si ? ts"
Betty Blue Skrevet 29. august 2014 #17 Skrevet 29. august 2014 (endret) Ar du er funnet kvalifisert til å jobbe med barn er forbi min fatteevne.Anonymous poster hash: 5e977...98c Endret 29. august 2014 av Ibsenfrue
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #18 Skrevet 29. august 2014 Hva er det som gjør at folk er så villig til å ha "jobb sex" ? Anonymous poster hash: a6faa...fa1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #19 Skrevet 29. august 2014 AnonymBruker, on 29 Aug 2014 - 13:05, said: det har alt å si på KG, om du er kvinne er det ingens business og du kan gjøre som du vil, og være stolt av det. Om du hadde vært en mann hadde det vært forkastelig. Jeg skulle ønske at jeg kunne gjøre det samme som deg TS, men jeg er desverre en mann uten mye å fare med. Jeg ble litt nyskjerrig på at du har mest sex med damer, er det lesbiske/bi damer i de fleste barnehager? Anonymous poster hash: c5c8a...ab8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #20 Skrevet 29. august 2014 Svaret vet du vel selv siden du er en av dem som er så villige til å ha "jobb-sex" Anonymous poster hash: 48ff6...eca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå