Gå til innhold

Et ferieparadis til oss

lille venn

Anbefalte innlegg

Er det noen som har feriesteder i syden å anbefale? Har lyst å ta med forloveden på kjærlighetsferie :hjerte: Han har selv sagt at han gjerne vil til et sted det er rolig, så vi vil ikke til noen festplass. Men litt uteliv er jo knallert, iallefall så pass i nærheten at vi kan spassere dit. Vi ønsker oss et sted i nærheten av havet, så vi kan bade på strand, og gjerne et sted hvor man kan finne seg en egen strand, hehe. Men vi ønsker oss også basseng ved hotellet. Jeg er veldig interessert i å se delfiner, men dette er ikke et krav. Bør ikke være så alt for mange insekter der, da vi har fått nok av dette her hejmme, hehe. Ellers er det fint om det er varmt i vannet, for gutten min liker ikke kaldt vann :tunge1: Noen som har vært på en slik reise, og kan anbefale steder hvor det er fint å reise for to personer? Må være i europa. Fortell gjerne hvordan du/dere hadde det der du var og har du bilder så blir jeg glad :P Oppgi navn på sted og hvilket land ferieparadiset ligger, så er du en knupp 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Samos, en gresk øy like ved Tyrkia.

Rolig, men med barer, og mulighet for egne strender.

Søk på Samos her inne, så kommer det opp en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...