Gå til innhold

Har ALLE par analsex?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Penis vil også støte mot veggen til vagina og hos mange treffe g-punktet. J

Anonymous poster hash: b6e3a...529

Dette er feil. G-punktet sitter på dem fremste vaginale skjedeveggen, ergo blir det ikke stimulert via analsex.

Det er fullt mulig å nyte og få orgasme via analsex, men det er i så fall ikke via G-punktet.

Anonymous poster hash: d3113...5e6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har inntrykk av at analsex er noe man driver med i ett forhold der:

1. Penis er liten og tynn.

2. Vagina er stor og slapp.

Anonymous poster hash: 6cc8a...55f

For noe tull.
Skrevet

Dette er feil. G-punktet sitter på dem fremste vaginale skjedeveggen, ergo blir det ikke stimulert via analsex. Det er fullt mulig å nyte og få orgasme via analsex, men det er i så fall ikke via G-punktet. Anonymous poster hash: d3113...5e6

Det er jo ikke akkurat et hull inni der. Skjedeveggen går inntil hverandre med mindre man har noe inni der. Derfor vil man likevel treffe g-punktet. Jeg har flere ganger fått g-punkts orgasme av analsex.

Anonymous poster hash: b6e3a...529

Gjest HarryDotter
Skrevet

Du må jo ikke revurdere holdningen din.. Hvis du ikke vil.

Men jeg anbefaler deg å sette opp analsex på "skal gjøre" listen din ;)

Ja jeg får litt lyst å utvide horisonten min når jeg hører litt mer om det :) Har ikke vært total motstander av det...men har liksom aldri følt behov....

Vil ikke låse meg i egne begrensninger heller...tror ikke det er sundt :)

Skrevet

Nei, det er ikke alle som har det :)

Skrevet (endret)

Ikke tro på alt du leser i VG, på KG eller i Cosmopolitan.

Det er ikke sånn at ALLE par har analsex. Like lite som det er sånn at ALLE menn drømmer om det og (nesten) ALLE kvinner nekter/føler seg presset til å si ja, for å please partner.

Dette handler først og fremst om trygghet, nysjerrighet, ærlighet og åpenhet.

Fra begge.

Noen nekter hele livet, andre er kategoriske på at det er uaktuelt helt til de "plutselig" får en opplevelse og dermed snur 180 grader.

Det fins ingen fasit, bortsett fra deg selv :tommelsmil:

Endret av Gorgonzola
Skrevet

Ja jeg får litt lyst å utvide horisonten min når jeg hører litt mer om det :) Har ikke vært total motstander av det...men har liksom aldri følt behov....

Vil ikke låse meg i egne begrensninger heller...tror ikke det er sundt :)

Det burde absolutt prøves!

Gjest HarryDotter
Skrevet

Det burde absolutt prøves!

Har såvidt "prøvd" det en gang....Hun ville så absolutt prøve det, så jeg gikk med på det...Fikk bare inn hodet....så ble ikke full guffe kan man si....Jeg fikk liksom ikke den store greia ut av det, men hun likte det veldig...selv om det ble halveis....

Men hadde sikkert vært morro med en dame som hadde god erfaring med det og som visste teknikker for å få den helt inn.......Virker litt spennede om jeg skal være ærlig :sjenert:

Skrevet

Ikke alle har det nei. Selvsagt ikke. Men jeg har problemer personlig med å ha et seksuelt forhold som kun består av vaginal og oral. Anal er et must innimellom! :)

• Liker 1
Skrevet

Har såvidt "prøvd" det en gang....Hun ville så absolutt prøve det, så jeg gikk med på det...Fikk bare inn hodet....så ble ikke full guffe kan man si....Jeg fikk liksom ikke den store greia ut av det, men hun likte det veldig...selv om det ble halveis....

Men hadde sikkert vært morro med en dame som hadde god erfaring med det og som visste teknikker for å få den helt inn.......Virker litt spennede om jeg skal være ærlig :sjenert:

Av erfaring er stillinger med bena samlet, altså skje eller ligge på siden med han oppå, som misjonær, det minst intense. Man får (som dame) litt mer kontroll når friksjonen ikke er så stor på en måte. Jeg syns ofte det er det diggeste. Anal doggy er ofte litt mer "rett på" og det kan fort gå ganske hardt for seg da. Selvom det også er digg noen ganger. Bare husk glidemiddel, haha.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Av erfaring er stillinger med bena samlet, altså skje eller ligge på siden med han oppå, som misjonær, det minst intense. Man får (som dame) litt mer kontroll når friksjonen ikke er så stor på en måte. Jeg syns ofte det er det diggeste. Anal doggy er ofte litt mer "rett på" og det kan fort gå ganske hardt for seg da. Selvom det også er digg noen ganger. Bare husk glidemiddel, haha.

:plystre::redd:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ikke alle har det nei. Selvsagt ikke. Men jeg har problemer personlig med å ha et seksuelt forhold som kun består av vaginal og oral. Anal er et must innimellom! :)

Hehe...litt artig at du liker det....

Tror jeg leste en gang at du ikke var så begestret for sex? :klo:

Mulig jeg tar feil av brukere her altså :P ..ikke meningen å være frekk

Skrevet

Hehe...litt artig at du liker det....

Tror jeg leste en gang at du ikke var så begestret for sex? :klo:

Mulig jeg tar feil av brukere her altså :P ..ikke meningen å være frekk

Det er komplisert ;)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Det er komplisert ;)

:fnise: :fnise: :fnise: ....Ja det må det være....blir jo nesten lurt til å tro at du elsker det her nå :skratte:

Skrevet

Niks, har ikke lyst til å prøve.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...