Gå til innhold

Har ALLE par analsex?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har prøvd og funnet ut at det ikke er noe for noen av oss. Godt å være enige om det.

Anonymous poster hash: 634ee...59d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke noe for meg. Jeg er 30 og for lengst ferdig med å gjøre ting jeg ikke har nytelse av fordi andre tenner på det.

Anonymous poster hash: 6ff21...f53
  • Liker 2
Skrevet

Nei. Aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. Hvis mannen nå plutselig skulle bli interessert i det, så skal jeg stille spørsmål tilbake ved legningen hans. Det kan han gjøre med menn, ikke med meg. ;)

Anonymous poster hash: 5ec0f...0dc
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri vært i forhold der man har hatt analsex. Tror ikke det er så vanlig som sexforumet på kg skal ha det til.

Anonymous poster hash: 8b89f...204

• Liker 1
Skrevet

Nei, alle har ikke det selv om det innimellom kan virke slik her inne.

Jeg har også en kjæreste som avskyr tanken om at noe skal inn der avføring og bakterier kommer ut, og takk for det! :laugh:

Anonymous poster hash: 69444...1e2
  • Liker 1
Skrevet

Vi har det nå og da, og det er liksom blitt høydepunktet for begge to :fnise:

Alle hans ekser nektet, så vi er nå glade for å være i et forhold der begge digger det.

Ikke noe galt i å ikke like det, men det er jo kjedelig for den andre parten da. Jeg er kvinne selv, og hadde blitt skuffet om kjæresten min aldri ville finne på noe gøy bak der :-)

Anonymous poster hash: ddcb9...b60
  • Liker 2
Skrevet

Kanskje det ikke stemmer, men for meg virker det som om alle par har analsex, uansett om dama ikke liker det?! Jeg vil ikke være en av disse som går med på å ha den type sex jeg overhodet ikke får nytelse av. Har prøvd utallige ganger og har jo skjønt at det ikke er noe for meg eller som jeg vil gjenta.

Tanken på å gjøre det igjen avskrekker meg. Har kjæreste og håper jo å være med han resten av livet, men er så redd for at dette analsex maset kommer før eller senere.

Har noen av dere vært i et forhold eller ekteskap uten å ha analsex? Finnes det par der ute som ikke har analsex?!

Anonymous poster hash: 16893...338

Oki. Har vært sammen i snart 15 år - er gift osv..... analsex har vært prøvd, vi har også lekt litt med buttplugg. Vil si at dette ikke har skjedd mange ganger på de årene. Et sted mellom 5 og 10 ganger vil jeg tippe. Nei dette er ikke vanlig for oss. Det er noe som skjer en veldig sjelden gang. Og det går helt fint for oss begge at det ikke er hverdagslig :) Hilsen en mann.

Anonymous poster hash: a9051...6c3

Gjest Coolaid
Skrevet

Mitt svar er at det ikke er vanlig for oss ! Som krydder en sjelden, sjelden gang. Det er liksom ikke helt en big deal :)

Jeg lager en poll på dette, så får vi se - akkurat som når jeg laget en poll på "slikke i rumpen" temaet :)

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Nei, ikke alle par har det. Det er opp til hver enkelt hva de liker og er komfortabel med. Anbefaler å fortelle han hva du liker og bli kjent med han og hva han liker. Dersom han ikke er forståelsesfull for det, eller prøver å få deg til å skifte mening, er han kanskje ikke mannen for deg... Respekt for hverandres grenser og ønsker er viktig. :)

Skrevet

Jeg prøvde det med begge eksene mine, likte det ikke og fikk det nesten ikke til helt.

Men, med mannen jeg er gift med nå, elsker jeg det! Han ville prøve, og jeg gikk med på det siden alle mine seksuelle opplevelser med min nåværende mann hadde vært utelukkende positive.

Han er en fantastisk elsker, også når det kommer til analsex. Så vi gjør det ca ett par ganger i måneden.

Men la vær om det ikke tenner deg, det har alltid tent meg, derfor ga jeg det en ny sjangse når han ville til tross for litt dårlige tidligere opplevelser. Ikke vits i hvis du ikke tenner på det selv.

Anonymous poster hash: 55c27...257
  • Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Nei. Aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. Hvis mannen nå plutselig skulle bli interessert i det, så skal jeg stille spørsmål tilbake ved legningen hans. Det kan han gjøre med menn, ikke med meg. ;)

Anonymous poster hash: 5ec0f...0dc

Klarer ikke å forstå denne tankegangen. Analsex = homofili ?

Jeg er forbauset :sjokkert:

Skrevet

Jeg er rimelig tollerant når det gjelder damer som jeg liker mhp kroppen, men en ting virker frastøtende på meg; og det er et utvidet analhull. :sad:

Anonymous poster hash: b9100...222
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har aldir prøvd det, en gang. Jeg hintet frempå noen ganger med eksen, bare fordi jeg syns det var dumt å la det være uprøvd. Han virket aldri noe interessert.

Jeg har spurt min nåværende kjæreste, som fortalte at han har hatt det før ikke syns det var noe spesielt. Jeg har egentlig lyst å prøve, av samme grunn som før; at jeg ikke liker tanken på å aldri ha prøvd en gang. tenk om vi digger det! hehe! MEN jeg liker ikke tanken på at det kan komme bæsj på penis, og at det jo må lukte litt bæsj i rommet etterhvert? Dessuten har jeg hørt om damer med skade på tarmen etter analsex. Noe som gjør det litt mindre fristende..

Anonymous poster hash: 3cf65...a37
Skrevet

Klarer ikke å forstå denne tankegangen. Analsex = homofili ?

Jeg er forbauset :sjokkert:

Burde jo ikke være så vanskelig å skjønne?:P

Men som liker er bi- seksuell som regel. Kan jeg skrive under på..:P

Anonymous poster hash: eac70...10d

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet
AnonymBruker, on 29 Aug 2014 - 12:47, said:

Burde jo ikke være så vanskelig å skjønne? :P

Men som liker er bi- seksuell som regel. Kan jeg skrive under på.. :P

Anonymous poster hash: eac70...10d

Din personlige erfaring er ikke en kilde stor nok til å underbygge denne påstanden. Dersom du mener at det finnes seriøse holdepunkter (for eksempel forskning eller andre undersøkelser) så kom gjerne med fakta. Det er veldig vanskelig å skjønne.

Skrevet

Har du sett på "Helt perfekt" nå?

Nei, alle har ikke det.

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg har hatt analsex før, men jeg har aldri hatt det med hverken ekskjæreste eller sambo

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke alle har analsex. Jeg kjenner fler jenter som aldri har hatt det enn jenter som har det jevnlig.

Jeg har hatt analsex med typen noen ganger - det er jo greit under mensen når man er lei av blowjobs.

Kun opplevd "analsexpress" fra en fyr, og det var han jeg datet da jeg var 18, og vi var egentlig ikke kompatible. Alle voksne menn jeg har datet har sett på det som en bonus dersom jeg har tilbudt meg, men har aldri presset på.

Jeg tror du kan stresse ned.

Skrevet

Vi har ikke analsex i vårt forhold, og det kommer vi heller ikke til å ha! Han har ymtet forsiktig frempå om temaet, men jeg har gjort det klart at det er uaktuelt. Vanlig sex får være mer enn nok!

Med eksen hadde jeg det ganske ofte, men likte det ikke noe særlig. Jeg husker ikke så mye annet enn at det kunne gjøre ganske vondt, og følelsen av å få masse luft pumpet opp i magen så man blir kvalm. Jeg synes det er veldig lite tennende...

Anonymous poster hash: 72e00...030

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg kunne godt ha tenkt meg å prøve det en gang, men det er ikke kjæresten min med på, og på nåværende tidspunkt, har jeg ikke lyst til å vise mannfolk bakdøra mi :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...