Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2002 #1 Del Skrevet 23. juni 2002 Blir litt flau av å i det hele tatt stille spørsmålet, for dette hadde jeg visst dersom jeg hadde fulgt med når vi hadde seksualundervisning på skolen...... :oops: Men here it goes..... når jeg har utflod er den gul, og noen ganger litt gulgrønn. Skal den ikke helst være helt klar? Det stinker ikke, men det er en litt stram lukt når jeg tar av meg trusa. Det skal vel egentlig ikke lukte noe i det hele tatt? Jeg er fortsatt jomfru, så jeg vet jeg ikke har blitt smittet av noen kjønnsykdom heller. Er det noen som kan understreke at dette ikke er noe å bekymre seg over, eller bør jeg definitivt gå til legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 23. juni 2002 #2 Del Skrevet 23. juni 2002 He! Her i forumet kan du kanskje få mange gode råd og tips, men når det gjelder medisinke spørsmål er det alldtid legen som har det beste svaret. Jeg ville tatt en tur til legen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 23. juni 2002 #3 Del Skrevet 23. juni 2002 Den var jo i grunnen grei,for kjønnsykdom er jo utelukka da Om du synes utfloden din har forandra seg så gå på apoteket og og få tak i et produkt som hjelper mot sopp.Dette er fryktelig vanlig hos jenter og kan komme av noe så enkelt som menstruasjon. Jeg synes utfloden din hørtes temmelig normal ut jeg,men som sagt,har den forandra seg i det siste kan det jo lønne seg å ta en kur så ting får stabilisert seg litt igjen. Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. juni 2002 #4 Del Skrevet 25. juni 2002 Vil absolutt råde deg til å ta kontakt med lege dersom utfloden din har forandret seg. Hvis det er sopp, så er det greit å få en diagnose, hvis det er normalt, så blir du beroliget. Det med å ta soppkur i tide og utide anbefaler jeg IKKE, uten at du helt sikkert vet at det er sopp. Og da bør man ha vært gjennom det en gang så man kjenner det igjen selv, og ikke på råd fra andre. Det er mange som gjør seg immune mot soppkurer fordi man får det reseptfritt og det er så greit. Men ikke alltid anbefales det. Det er som å ta en anibiotikakur forebyggende det... det hjelper ikke på noe som helst, det bare gjør kroppen din resistent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå