Lovvi Skrevet 5. juli 2004 #1 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg har så lyst på et nummer........... Har nå vært uten sex i 4 måneder...det er nesten rekord for meg,det! Hehehe...stakkars siste offer..tok med en hjem til meg etter en fuktig tur på byen. Jeg trodde virkelig selv at jeg hadde lyst på mannen. Da vi kom oss til sengs, ville jeg plutselig ikke, ble veeeeeldig trøtt. :oops: JEg syns ordentlig synd på han. Jeg er nemlig ikke så slem av natur, og skjønner godt om han følte seg lurt. Jada, jeg vet det det finnes gode alternativer som både vibrerer og kan kjøpes i fler farger og størrelser, men det kan likssom ikke ersattes med the real thing. Jeg har lyst på elskov, med en jeg er ordentlig glad i, og at det er gjensidig.......Tror jeg blir sprø snart!!!!! Phu! Det var godt å få blåst ut litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. juli 2004 #2 Del Skrevet 5. juli 2004 :kosemose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 5. juli 2004 #3 Del Skrevet 5. juli 2004 Du får kose deg med deg selv inntil du finner en du vil ha sex med. Ville heller ha stått over en dust mann og levd uten sex, enn å ha sex med fyren bare for å ha sex. Hva med å kjøpe deg noen ekstra leketøy? Ikke helt det samme kanskje, men hjelper litt på tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juli 2004 Ja....det rare er jo at jeg omtrent føler meg som jeg lever i et vakum. Før hadde jeg jo faktisk en "fucking good friend" som det så fint heter. Vi brukte hverandre til gjensidig fornøyelse. Men nå klarer jeg ikke engang tanken på å ha sex uten å virkelig føle noe for mannen. Hehe........Kanskje jeg kan betrakte meg selv som en nesten-jomfru( iallefall på det mentale plan) den dagen(hvis den kommer) jeg havner til seng med en jeg føler noe for..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. juli 2004 #5 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg vet åssen du har det. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 5. juli 2004 Ja....sukk...livet er tøft noen ganger. Iallefall når man sliter med at man egentlig ikke har andre problemer enn at man savner en å væe glad og som man kan ha sex med........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. juli 2004 #7 Del Skrevet 5. juli 2004 Jepp! Masse, masse sex sammen med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 8. juli 2004 #8 Del Skrevet 8. juli 2004 :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #9 Del Skrevet 8. februar 2005 Luremus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. februar 2005 #10 Del Skrevet 8. februar 2005 Jepp! Masse' date= masse sex sammen med! Jaaahhh!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 9. februar 2005 #11 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg savner faktisk ikke sex. Og det er snart 7 mnd siden sist. Ikke har jeg noe "leketøy" heller. Lar bare være, rett og slett. Det er gått i glemmeboka. Ikke med vilje eller noe slikt, er bare blitt et ikke-tema for meg. Gidder ikke, rett og slett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #12 Del Skrevet 9. februar 2005 At vi gutta ikke får oss noe og må ta høyrehånden tiø hjelp er nå en ting..... men jeg syns det er trist å lese at flotte og søte norske jenter skal tørke inn på denne måten :-( Man burde ha fått sex på blåresept syns jeg... det burde vi hatt muligheter til i denne oljebingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 9. februar 2005 #13 Del Skrevet 9. februar 2005 svaret over var meg :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 9. februar 2005 #14 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg tok den litt til meg... Jeg føler slett ikke at det er synd i meg. Det er jo mitt eget valg å ha en "sex-pause" nå. Jeg har ingen mann jeg liker nok, for tiden. Uansett så har jeg hatt maasssse sex og har slett ikke vondt av en pause.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ShagWell Skrevet 10. februar 2005 #15 Del Skrevet 10. februar 2005 jeg har vært uten sex i 3 mnd *hyle* jeg går på veggen snart!!vet akkuratt hvordan du føler det....elektriske artikler hjelper bare litt på sulten..er ikke det samme nei,jeg vil ha het dampende sex! jeg vil heller ikke dra me meg en fyr hjem fra byen...det har jeg gjort en gang,og det var ikke helt min greie...jeg vil ha type...men når du lengter som værst,finner du lissom ingen...jeg er rett og slett seksuelt skrubbsulten!det værste er hungeren etter mat og søtsaker når du lever i ufrivillig sølibat...propper i meg som værst!resikerer å bli tjukk pga sexmangel!et heleproblem rett og slett!hehe!sex på blåresept hadde vært noe ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #16 Del Skrevet 10. februar 2005 svaret over var meg :-? Spiller det noen rolle om du er bare "gjest" eller "Mann 28-gjest"? Hvem som helst kan jo bruke nicket ditt som gjest likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2005 #17 Del Skrevet 11. februar 2005 I morra skulle jeg egentlig feire tre måneders sølibat men fyren fiksa det for et par dager siden HAN ØDELA!! Oh no! men det kommer nok med tida, jeg var iallfall veeeldig tålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå