Gå til innhold

Kähler Omaggio jubileumsvase

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Noen som vet om et sted man kan få tak i en? Har lett, men virker utsolgt over alt!

Anonymous poster hash: e2154...bc8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det, har bestilt en :) Men leter fortsatt etter den 20cm!

Anonymous poster hash: e2154...bc8
Skrevet

Tviler på at du finner den store, de få som kom inn i butikkene (og nettbutikkene) som ikke var forhåndsbestilt forsvant med en gang, og de får jo ikke inn fler.

Anonymous poster hash: 5067f...284

Skrevet

Den er helt utsolgt både her i Norge og i Danmark. I Danmark er det tilnærmet hysteri, og den selges på auksjonssider for opptil 3000 kr! Det er faktisk skrevet mye om det i de danske nettavisene siste uken. Er plutselig særdeles happy - da jeg har to! (men en er tenkt som julegave, men kanskje jeg skal selge den istedenfor??) :fnise:

Skrevet

Jeg laget like gjerne min egen..😊

• 1 måned senere...
Skrevet

Du får kjøpt vasen på 20cm på finn.no om du har 2000 kr. Helt sinnsykt... Ønsker meg den så inderlig mye selv også, men 2000 kr for en vase er mye.

Skrevet

Jeg var tilfeldigvis innom norway designs og kjøpte en, men ante ikke at den var så ettertraktet. Da jeg var der sto den bare i hylla som en hvilken som helst vase og jeg har hatt den stående på stuebordet der guttungen raser rundt på sykkel. Kanskje jeg må passe litt bedre på nå :ler:

Anonymous poster hash: 8249b...401

Skrevet

Har så lyst på den med blå striper jeg. Ikke like spesiell som den med gull tydeligvis, men synes den er finere med blå. :)

Anonymous poster hash: b40eb...5af

Skrevet

Har så lyst på den med blå striper jeg. Ikke like spesiell som den med gull tydeligvis, men synes den er finere med blå. :)

Anonymous poster hash: b40eb...5af

Den har vi, og jeg elsker den!

Har den største også. Liker begge godt :)

Anonymous poster hash: 037fe...e8e

Skrevet

Jeg kjøpte den i gull etter en tråd her inne, men var veldig usikker på om jeg faktisk skulle gidde å hente den da den kom på lager. Det snudde da jeg så hysteriet, litt lett påvirkelig kan man si. Er fortsatt ikke overbevist, men mulig den ser fin ut når den først er satt opp (har den fortsatt i esken).

Så en som solgte den for 4000,- på finn. Det er galskap!

Skrevet

Den er veldig fin, men har mistet litt interessen etter at bloggere har hevet seg over den OG den blir solgt for 2-4000 på finn. Det er bare latterlig. Finnes tross alt mange andre fine vaser. Dette blir en trend, akkurat som i fjor når acne raya ble solgt for over 2000 på finn fordi den var utsolgt på nettsiden.

Anonymous poster hash: dd9b8...ca8
Skrevet

Jeg har to av jubileumsutgaven og en med svarte striper. Har fått alle tre i gaver og kan ikke fordra de vasene :ler:...

Anonymous poster hash: 882a1...85f

Skrevet

Jeg har to av jubileumsutgaven og en med svarte striper. Har fått alle tre i gaver og kan ikke fordra de vasene :ler:...

Du får legge de ut på finn, da kan du fort tjene flere tusen :) Evt gi en av de til meg :fnise:

• 1 måned senere...
Skrevet

Den er helt utsolgt både her i Norge og i Danmark. I Danmark er det tilnærmet hysteri, og den selges på auksjonssider for opptil 3000 kr! Det er faktisk skrevet mye om det i de danske nettavisene siste uken. Er plutselig særdeles happy - da jeg har to! (men en er tenkt som julegave, men kanskje jeg skal selge den istedenfor??) :fnise:

Hei, jeg er veldig interessert i å kjøpe vasen din! Har du fortsatt to? :)

Skrevet

Jeg kjøper gjerne jubileumsvasen om du selger til normal pris ;)

Skrevet

Hei, jeg er veldig interessert i å kjøpe vasen din! Har du fortsatt to? :)

Beklager - en annen mann har tatt kontakt her på KG og kjøpt den i julegave til samboeren sin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...