April Skrevet 2. november 2004 Forfatter #541 Del Skrevet 2. november 2004 Tremenningen min i Usa, har bestilt disse tingene til meg Veggfigurer med musikk Ole Brum stelleveske Ole Brum musikk uro Hun hadde også sendt med moren sin en Ole brum bleieveske som hun nesten ikke hadde brukt! Gleder meg til å se den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. november 2004 #542 Del Skrevet 2. november 2004 Så mange stilige ting!!!! Akkurat nå ønsker jeg og meg en tremenning i USA Og så Ole Brum da....elsker jo Ole Brum Huff, så kjedelig at formen ikke er bra. Du burde vært hjemme i senga di du :trøste: Håper det bedrer seg etterhvert da. Spennende med UL i morgen Når har du time? Lykke lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 2. november 2004 Forfatter #543 Del Skrevet 2. november 2004 Ja, det er fint å ha en slektning der borte. I USA har de jo alt tenkelig og jeg elsker alt mulig dilldall de har der.. Skal på UL kl.9, heldigvis at det er så tidlig på dagen. Jeg er jo som kjent ganske utålmodig *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 2. november 2004 #544 Del Skrevet 2. november 2004 Hei vennen... Fint å høre fra deg igjen!!! Så moro med ultralyd i morgen.. du MÅ gi oss en oppdatering etterpå!!!! Ville bare ønske deg lykke til! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. november 2004 #545 Del Skrevet 2. november 2004 På fredag og i går holdt jeg på å besvime' date=' det begynner å pipe i ørene og alt blir svart..[/quote'] Bare lurer på om du kan trenge jern..har ikke jordmor sagt noe om det, du nærmer deg vel uke 20 siden det er ul og da bruker man å trenge litt ekstra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. november 2004 #546 Del Skrevet 2. november 2004 Hei Juni, takk for koselig bamsemail! Har sendt den videre! Hoeres ikke goy ut aa nesten besvime...har besvimt foer og det er litt skummelt. Sikkert lurt aa sjekke jernlagrene og spise litt mer (men sikkert ikke lett uten matlyst!). Haaper dere finner ut av kjoennet i morgen - keep us posted!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. november 2004 #547 Del Skrevet 2. november 2004 Masse lykke til på UL i morgen!!! Det er så kjempe gøy!! Venter i spenning på referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. november 2004 #548 Del Skrevet 2. november 2004 Takk for besøk i dagboka mi! Nå har jeg vært innom for å oppdatere meg. Pass på deg selv, du må få i deg nok vitaminer og mineraler! Ha en fin tirsdagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 2. november 2004 #549 Del Skrevet 2. november 2004 Massevis med lykke til på ultralyd i morra, krysser fingrene for at alt går bra! Jeg har faktisk en venninne som skal på ultralyd på samme sykehus i morgen, regner med du skal på sykehuset der du bor? Litt morsomt! Gleder meg til å komme inn her i morgen og se hva slags lite nurk som bor inni magen din. Jeg setter pengene mine på en liten prins... .. og du? Pass på deg selv da. Ikke bra å føle seg så dårlig som du gjør. Klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. november 2004 #550 Del Skrevet 3. november 2004 Lykke til på UL idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. november 2004 Forfatter #551 Del Skrevet 3. november 2004 :evil: Velger jeg bare feil steder, må jo finnes noen bra UL apparater et eller annet sted!! Jordmor fant ikke ut så mye på UL i dag, det var for tidlig..Men det hun så, så bra ut. Fikk ny time om 4 uker, hun fikk ikke sjekket anatomien eller hva hun kalte det! Og vi vet heller ikke hva slags kjønn det er..Og jeg som er sååå utålmodig! Tenk da 4 uker til!! Skulle tro man fant ut det man trengte når jeg er 17 uker på vei? Men, men..Hun endret termin til 14. april, altså bare to dager fra legens termin og det er jo ikke så ille. Men jeg holder nå på min egen termin foreløpig! Baby`n kommer når den kommer uansett! Det er i allefall en aktiv liten krabat der inne og morkaken lå sånn den skulle, så jeg er veldig glad for det! lmari, det er sykehuset her jeg bor ja :-) Jeg var kvalm og hadde vondt i magen i dag tidlig..Skjønner ikke hvorfor jeg var nervøs, har jo tatt UL før. Men det var litt skummelt å være på sykehuset! Mannen var med og det var koselig. Glemte å spørre hva han synes om alt før vi dro hvert til vårt, så jeg ringte han. Han hadde blitt litt rørt og det ble jeg også..Litt rart og faktisk se den lille sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. november 2004 #552 Del Skrevet 3. november 2004 Kjedelig at de ikke fikk sjekket kjønn i dag, men nå får du i allefall en ekstra liten titt på mirakelet om 4 uker Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 3. november 2004 #553 Del Skrevet 3. november 2004 Hei vennen. Så fint at alt ser bra ut med den lille. Det er jo tross alt det viktigste ikke sant? Blir spennende om fire uker da... så får vi håpe at den lille snur seg riktig vei den dagen, så man kan se noe!! Vil i allefall gratulere deg med vel overstått UL, og gleder meg til å følge deg videre!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. november 2004 Forfatter #554 Del Skrevet 3. november 2004 Hei! Alt så i allefall greit ut, men hun fikk jo ikke sjekket det viktigste..Sånn som nyrer etc. Men vi får bare håpe det er i orden! Hun kunne sikkert sett kjønnet også, men hun sa hun ikke fikk bra nok bilde. Så da får vi bare vente! La inn dette innlegget på gravidforumet! Ble litt irritert..Var ikke noe å blir sur for, men jeg er litt hormonell Alle er vel forskjellig i forhold til sine barn og jeg er sikker på at venninnen min som har barn fra før, kommer til å sammenligne meg med henne..Men jeg synes ikke alle de tingene hun gjør med sine barn, er riktig i forhold til hvordan jeg vil gjøre det(men nå er det vel ikke så lett å si noe heller siden jeg ikke har barn ennå, noen meninger har jeg jo alikevel..) Hun har begge barna sine i sengen til seg og samboeren, de er født i jan03 og juli04. Jeg synes det er helt vanvittig, men jeg kan jo ikke si noe om det. Det er ikke mine barn og hun får gjøre som hun vil, men jeg er redd for at hun kommer til å se ned på meg fordi jeg gjør med mitt barn det jeg føler er riktig for meg! Når de bare hadde et barn, så var det alltid så vanskelig å komme til oss fordi det var så mye dilldall å ta med seg. Men hun hadde aldri noe problem med å dra til en annen venninne..Hm, kanskje vi ikke er så super venner alikevel :klø: Jeg er grei å ha innimellom liksom!! Ja,ja..Kan jo begynne å behandle vennskapet sånn jeg også! *Juni er litt småhormonell i dag* :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. november 2004 #555 Del Skrevet 3. november 2004 Det sies jo det at alle foreldre er eksperter på egne barn. Tror det er noe i det jeg.. Får jo liksom ikke utlevert en manual og prikk like barn heller. Må bare gjøre det som passer for deg og ditt barn. Tror det skal litt til å gjøre veldig mye galt hvis man er rimelig oppegående og det tror jeg absolutt du er Synd at de ikke fikk sjekket alt på ul'en "Premien" blir en ekstra titt da. Er jo ikke SÅÅ ille det Håper humøret ditt er bedre nå.. Klem fra Meta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. november 2004 Forfatter #556 Del Skrevet 4. november 2004 Takk, meta :klem2: Jeg skulle ønske jordmora hadde sett det hun skulle i går, så hadde jeg sluppet å reise dit igjen! Jeg hater, virkelig hater når jeg føler at folk (les:venninne) ser ned på meg, fordi jeg gjør ting litt anderledes enn dem.. :cry: Nei, nå skal jeg la være å tenke mer på dette for jeg blir bare deppa og negativ. Trenger absolutt ikke sånne folk rundt meg! Må vel jobbe litt, er jo ikke her før klokka er 10 :oops: Er så trøtt om morgenen..I kveld skal jeg til ei venninne som har en sønn på 11 mnd. Har ikke så mye kontakt med henne, men vi er fra samme sted og hun bor ikke så veldig langt fra der vi bor nå. Hun hadde kjøpt bryllupsgave til oss, så da får jeg den i kveld Blir koselig å skravle litt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2004 #557 Del Skrevet 4. november 2004 Hei igjen Junimor, takk for koselig hilsen i dagboken min! Skjoenner godt du er utaalmodig mht. kjoennet - jeg er kanskje verdens mest utaalmodige og kommer sikkert til aa gaa paa veggen av nysgjerrighet selv! Kos deg med venninnebesoek i kveld! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 4. november 2004 #558 Del Skrevet 4. november 2004 Heisann, Klart det er mange meninger om hvordan man skal oppdra barn og hva man skal/skal ikke gjøre under et svangerskap. Du får gjøre det du og din mann + din lege mener er rett. Så får du stole på deg selv (og ikke bry deg om hva alle her inne mener...). Det går sikkert bra. Når det gjelder det der med flere venstrehendte, så var venninnen min på ultralydkurs (hun er veterinær) og fikk vite det der. Så det er nok tilfellet, og det er jo ikke farlig å være venstrehendt, men det er jo interessant at det er en sammenheng mellom disse to tingene som man ikke kan forklare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 5. november 2004 #559 Del Skrevet 5. november 2004 Hei Juni Ser folk var litt strenge mot deg i tråden ang antall ultralyder...Jeg tror nok ikke det gjør noen verdens ting å ta flere ultralyder. Har selv allerede tatt to, og skal ta en til om to uker. Har merket en ting inne på KG, og det er att om du gjør noe som er litt avvikende fra HELT SAFE, så får du høre det! Nordmenn er kjappe med pekefingeren med en gang du prøver å leve normalt, og kose deg. Har fått pepper både for att jeg tar meg ett glass vin, og for att jeg har spist sushi, og for att jeg vil ha dagmamma, you name it!!!!Så, nå spør jeg ikke lenger om ting hvor jeg vet jeg kan få kjeft. Orker ikke å høre om spontanaborter etc.... Håper du ikke lot deg skremme av svarene du fikk i tråden, og ønsker deg en fin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. november 2004 Forfatter #560 Del Skrevet 5. november 2004 Tusen takk Popelka, Imax og Jens! Godt å høre at det er noen som er enig med meg :-) Jeg er enig med deg, Jens, at folk er kjappe til å dømme hvis man gjør noe litt utover det normale..Kan ikke hver og en ta ansvar for sitt eget liv og slutt å blande seg så med andre! Det synes i allefall jeg..Klart når man spør her inne, så må man jo regne med å få svar man kanskje ikke liker. Men alikevel, synes folk dømmer veldig fort! Har det sånn rundt meg ellers også, bare husker for noen måneder tilbake da vi planla bryllup, herregud så mange meninger det var!! Det var veldig koselig på venninnebesøk i går, håper vi kan treffes litt oftere! Det som var så fint var at vi hadde så mye å snakke om og sånt er så deilig! Vi er veldig like..Fikk også diskutert litt om det jeg har nevnt her før om ultralyd og denne venninnen min som jeg er sikkert på at kommer til å rakke ned på meg eller jeg hvertfall kommer til å føle det sånn..Og hun forstod meg veldig godt og var redd for at hun hadde sagt masse ting om hvordan jeg burde gjøre det. Men det gjorde hun ikke, jeg oppfattet det i allefall ikke sånn! Grunn til at jeg er litt "redd" for denne andre venninnen min, er at hun presterte å si i utdrikningslaget mitt at man måtte jo være dum hvis man trodde man skulle være sammen med samme person resten av livet :o Greit om hun mener det, men du sitter vel for pokker ikke å sier noe sånt i et utdrikningslag Puh, måtte bare få utløp for litt frustrasjoner! Har invitert svigers nedover i kveld, men jeg vet ikke om de kommer. Det er Farmen finale, men jeg vet jo hvem som vinner og jeg liker det ikke :-x Lurer egentlig på en ting jeg..Jeg er jo egentlig 18 uker på vei i dag, men med ny UL termin er jeg ikke mer enn 17+3. Det skiller ikke så mye, men hvem av de skal jeg bruke? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå