GLORIA 82 Skrevet 22. september 2004 #441 Del Skrevet 22. september 2004 Hei hei, har du en bra onsdag idag? Regner ihverfall ikke her det hjelper nå en del. Skal du på UL nå? Den ordinære eller priv? Mente den ordinære var nærmere uke 17 jeg.... ??? Du skrev du hadde laget ferdig bryllupsalbumet..gjorde du noe spesielt ut av det, eller satt du det bare inn i vanlig album...jeg er litt usikker hva jeg skal gjøre her.. Ha en fortsatt god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. september 2004 Forfatter #442 Del Skrevet 22. september 2004 Alt er bedre i dag, bortsett fra at jeg ikke får gjort noe på jobben fordi serveren er nede :evil: Det er privat UL jeg skal på nå også. Gleder meg til i morgen! Bare håper alt står bra til.. Når det gjelder bryllupsalbumet, så kjøpte jeg et svart album som man kunne sette inn sider i. Kjøpte svarte ark og så limte jeg inn alt fra invitasjoner til gjestegaver og corsager..Jeg er sånn som må ha med alt, så derfor måtte jo bryllupsalbumet bli sånn også!! Har fått mye skryt og jeg er veldig fornøyd selv også.. Koste meg hos frisøren i går, håret ble veldig bra. Klipte det opp ganske mye..Det var hun som ordnet meg på bryllupsdagen, så jeg tok med albumet! Hun synes det var veldig fint..Og så ble hun så rørt når jeg sa jeg var gravid :-) Selvom jeg høres litt deppa ut for tiden, så er jeg ufattelig lykkelig over å være gift. Det er det beste som har hendt meg og jeg anbefaler alle å gjøre det samme..Jo mer jeg får dagen på avstand, jo mer fantastisk synes synes jeg den var! Det er kjempe gøy å ha en så bra DVD og et fint fotoalbum i ettertid. Videografen vår skal jeg anbefale til alle som gifter seg..Han var fantastisk! Og det at vi skal bli foreldre så fort, er jo bare helt ubeskrivelig! Alt har liksom blitt sånn som vi har planlagt. Det er for godt til å være sant..Vi har vært kjempe heldige! Nei, nå VIL jeg jobbe litt! (Hm, litt uvanlig setning det der.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 22. september 2004 #443 Del Skrevet 22. september 2004 Lykke til på UL imorgen! Her får du en oppmuntrings- og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GLORIA 82 Skrevet 22. september 2004 #444 Del Skrevet 22. september 2004 Lykke til på UL imorra ja, blir kjempe spennende det Hvor skal du på priv UL hen og hvor mye må du betale?? Jeg var også først på UL pp legevakta så hos gynokologen på VMS her på Hønefoss, også på den ordinære (+ to til på sykehuset senere i svangerskapet.. : ) Alltid like gøy!! Bare gled deg, klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #445 Del Skrevet 22. september 2004 Heisann Vil ønske deg lykke til . Et lite tips som jeg akkurat fikk-det kan jo være at du vet det men jeg gikk inn på babyverden.no og fikk litt datoer på når forskjellige ting skjer. Det var litt morsomt, så hvis du ikke har vært der, var det litt morsomt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. september 2004 #446 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg har endel utdannelse.. Har fått med meg at Martha er gravid.. Leser ALDRI se og hør, men jeg er da ikke helt utenfor samfunnet.. Var kjempebekymret for babyen fra dag 1.. Ikke bry deg du Juni.. Folk er forskjellige uansett utdannelsesnivå. Burde være mulig å ha en viss form for dannelse uansett da, men Lykke til på ultralyd i morgen! Venter spent på rapport :D Stor klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. september 2004 Forfatter #447 Del Skrevet 22. september 2004 Åh, dere er så snille dere :klem2: Jeg skal på privat UL på Snarøya legesenter. Når jeg var innom der i uke 8 betalte jeg 250kr. Men nå skal jeg ta vanlig GU og alt av prøver det medfører, levere urinprøve og ha UL, skal vel også snakke litt om forskjellige ting, så jeg regner med det blir en del dyrere nå! Bare håper den jæ**a urinprøven er negativ! Jeg vil ikke at det skal være sukker der!! Får drikke masse vann og holde meg unna godtri i dag.. Jeg har tatt ut en sånn fra babyverden.dk, men her har jeg tatt fra den norske: Du er nå 11 uker og 5 dager på vei. Antatt termindato: 10. april, 2005 Fosteret beveger seg: 6. august, 2004 Barnet reagerer på berøring fra ca.: 20. august, 2004 Indre organer som nyrer, lunger og hjerte er dannet ca.: 27. august, 2004 Risikoen for spontanabort avtar fra ca.: 24. september, 2004 Kvalmen begynner å avta ca.: 8. oktober, 2004 Kjønnet kan avgjøres ca.: 8. oktober, 2004 Øynene til barnet er følsomme for lys fra ca.: 22. oktober, 2004 Du kan kjenne fosterbevegelser fra ca.: 22. oktober, 2004 Tid for ultralydundersøkelse ca.: 29. oktober, 2004 Barnet ditt kan høre stemmen din fra ca.: 11. november, 2004 Barnet kan overleve utenfor livmoren fra ca.: 20. januar, 2005 Mange barn legger seg med hodet ned fra ca.: 10. februar, 2005 Svangerskapspermisjonen begynner ca.: 17. mars, 2005 Termin jeg har fått hos doktoren er den 12. april, men det er vel gått utfra syklus på 28 dager, min er ca. 26. Så jeg holder meg til termin 10. april foreløpig! Og da ble jeg jo plutselig 2 dager lenger på vei! Skifter på fredag og ikke søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 22. september 2004 #448 Del Skrevet 22. september 2004 Hei Juni - vennen!! Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min! Det er SÅÅ koselig når du stikker innom! (håper ikke du slutter med det selvom jeg er prøver og du er så heldig å være en av de gravide KGèrne!! ) Det blir veldig spennende med UL for deg i morgen! Du må love å oppdatere oss så fort som mulig... kan nesten ikke vente!!! Håper du får gjort litt på jobben i dag også!! (skal ikke forstyrre mer nå ) Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. september 2004 Forfatter #449 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg har en svært aktiv liten krabat i magen som har blitt kjempe stor siden sist!! Babyen har fingre, tær og lange bein..Den hoppet og spratt rundt inni der, var kjempe morsomt å se! Mannen ringte en time før jeg skulle dit og da han ikke kunne være med. Han hadde flere som ventet på han mens han jobbet og han måtte være ferdig til kl.11. Hadde vært gøy for han å være med, men han blir i allefall med på Ul på sykehuset. Jeg fikk med bildet og armer og bein synes kjempe godt!! Tok GU og målte blodtrykk, det var litt høyt så jeg måtte vente litt. Jeg sa det sikkert var fordi jeg var nervøs pga UL og redd for at det ikke var noe liv. Den falt og ble bra etterhvert. Gynokologen synes det var kjempe fint at jeg hadde gått ned..Ligger 2-2,5 kg under det jeg gjorde da jeg ble gravid!! Leverte urinprøve også, men de hadde ikke flere sticks igjen, så hun håpet hun fikk svar i morgen! Håper den er negativ.. Åh, jeg er så glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. september 2004 #450 Del Skrevet 23. september 2004 Oj, så bra!! Bare gode nyheter, jo! Flinke Juni! Og ikke minst heldige Juni! Så deilig å se armer og bein og at alt står bra til!! Nå ble jeg glad, så da kan jeg bare forestille meg hvordan du har det. Ha en super-duper dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. september 2004 Forfatter #451 Del Skrevet 23. september 2004 til Siamvennen! Det hele ble litt mer virkelig når jeg så den sprellet og danset rundt! Lå og smilte for meg selv, mens jeg fikk ned blodtrykket!! Nå bare håper jeg alt går bra!! Babisen virket i allefall glad og fornøyd! Fikk melding fra svigermor om at hun gledet seg til å bli bestemor og at det hele ble litt mer virkelig når jeg kom med litt større mage!! Mamma lurte veldig på om det var gutt eller jente! Vi kunne kanskje ha sett det, men gynokologen mente vi måtte hatt et bedre apparat, så da venter vi bare til ordinær UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. september 2004 #452 Del Skrevet 23. september 2004 Så gøy! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. september 2004 #453 Del Skrevet 23. september 2004 Åh, det var så koselig å lese dette, det fortjente du virkelig etter at du har hatt så mange kjipe dager i dette svangerskapet... Må innrømme at jeg har tenkt veldig mye etter at du ble gravid. Jeg har jo sett bilder av deg, og ser tydelig at jeg er enda større enn deg. Når du da får sånne kjipe beskjeder og kjipe leger og sånn, tenker jeg veldig mye på hvordan det eventuelt vil bli for meg når den dagen kommer... Har vært litt deppa når jeg har tenkt på det, jeg VET jo at jeg må gjøre noe med dette, og kjenner at motivasjonen kommer litt etter litt desto mer jeg tenker på det. Men da var det faktisk litt godt for meg også å se at du har det fint og at den lille prinsen eller prinsessen deres har det supert inne i magen din!! Klem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 23. september 2004 #454 Del Skrevet 23. september 2004 Hei vennen.. og et stort HURRA for nurket!!! Ble veldig glad nå!! Godt å høre at alt er vel med både mor og barn!!!!! *shy gleder seg enda mer til å bli gravid selv!!* Ikke minst takk for kjempekoselig hilsen i dagboken min, jeg leser også din hver dag, og savner deg når du er borte!! Kos deg nå med de gode nyhetene, og ha en suuper dag!!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. september 2004 Forfatter #455 Del Skrevet 23. september 2004 lmari-det kommer helt sikkert til å gå kjempe bra når du også blir gravid. Jeg synes det legene her har vært litt for hysteriske, det er jo ikke nødvendig å skremme livet av meg heller!! Og så er det faktisk tykkere jenter enn meg som har født også, selvom det ikke virket sånn på legen de første gangene Men det er jo ikke til å stikke under en stol at det er en fordel å være mindre enn hva jeg er når man blir gravid. Hvis motivasjonen er på vei, så er jo det kjempe flott!! Hos meg finner den så mye motstand at den kommer ikke så ofte gjennom! :-? shy- tuuusen takk! Koselig å høre at man er savnet! Har en veldig fin dag nå og jeg gleder meg til å vise mannen bilde! Tror han gleder seg også!! Han var nok litt lei seg for at han ikke hadde fått vært med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. september 2004 Forfatter #456 Del Skrevet 23. september 2004 Negativ urinprøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. september 2004 #457 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg synes du har vært kjempeflink! Det er nok ikke så mange som har gått NED den første tiden av svangerskapet uten å har vært ufattelig kvalm. Ha en fin-fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. september 2004 Forfatter #458 Del Skrevet 24. september 2004 :bukke: Tusen takk, Siamvennen! Jeg er veldig fornøyd selv også og håper det fortsetter en stund til! Siden vekten er så høy fra før, er det bare fint om jeg ikke legger på meg på lenge! Så ble det til at jeg må møte uglen alikevel..Snakket med pappa i går og da ville stemoren min gjerne kjøre søsteren min oppover på søndag. Og da har ikke stefaren min sjans til å reise fra kroa, men mamma har så vondt i ryggen at hun kan ikke jobbe, så hun blir heldigvis med meg!! Hadde håpet jeg slapp dette, men jeg kan da være overfladisk og snill noen minutter! For henne er det sikkert ikke noe problem, hun anser seg vel ferdig med saken og har vel heller aldri gjort noe galt Da skal altså søsteren min være fra søndag til lørdag..Det er lenge det og jeg som har ferie og bare skulle slappe av!! Ja,ja, det er jo koselig at hun kommer og hun er jo 8 år og veldig snill når hun er sammen med meg Så det går nok bra! Ringte sykehuset i dag for å få ultralyd litt tidligere, for jeg er jo nesten 20 uker på vei når jeg har fått ultralyd. Vil gjerne komme dit i uke 17-18. De skulle sende meg et nytt brev, så da blir det jo spennende å se når jeg får time! Gynokologen og jeg er enig i at jeg er nå 12 uker på vei Heldigvis så er den mest kritiske perioden over, men jeg slapper jo ikke helt av for det!! Fortalte at jeg var gravid til en del bekjente i går via sms og flere som svarte at det hadde de regna med!! Hvorfor tar folk det som en selvfølge at man skal ha barn så fort man er gift? Nå hadde jo vi planlagt det, men alikevel da.. :-? Nå får jeg jobbe noen timer og så tar jeg FERIE Det skal bli deilig! Jeg kommer og titter innom, kan jo ikke være borte herfra så lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. september 2004 Forfatter #459 Del Skrevet 24. september 2004 Og så er det nøyaktig 3 måneder til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 24. september 2004 #460 Del Skrevet 24. september 2004 Gratulerer med negativ blodprøve og med 12 uker!!! Jeg er så glad på dine vegne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå