Gå til innhold

Married with children..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herrefred, jeg blir helt stum av svigermora di jeg :dåne:

Alt hun får seg til å si.

Håper du klarer å få orden på jobbsituasjonen. Det høres jo ganske uholdbart ut å ha det sånn :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å se det er flere enn meg som reagerer, Monja!

Nærmer seg 30 uker nå og fremdeles ingen vektøkning :hoppe: Veldig fornøyd med det. Det sparkes og snurres rundt inni magen om dagen. Victoria er veldig opptatt av magen og at det skal komme ut en baby derfra. Hun gleder seg til å kose med den. Bare håper det blir sånn der han kommer også!!

På fredag var vi på Disney on Ice, vi kunne nok med fordel ha ventet et år til. Men det gikk stortsett greit.

Jeg fikk kikket litt i Oslo før showet og fant jo sååå mye fint på Fru Lyng. Heldigvis skal jeg og mannen til Oslo igjen på torsdag og se Hege Schøyen og Øyvind Blunck og da skal vi sove over og ha fri på fredag. Blir nok litt shopping på meg da ja :hoppe: Meeeen jeg tror snart jeg har nok klær til den lille. Vi får sikkert litt i gaver også! Uansett er det ikke lett å si nei takk til halv pris når man er shoppoholiker :sjenert::ler:

Ellers gleder jeg meg til våren. Ikke nødvendigvis fordi jeg skal føde da, men det er så deilig å slippe all denne snøen. Og så håper jeg at vi kan få flyttet inn i huset i løpet av sommeren. Ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Begynner å bli temmlig lei av å bo hos mamma nå. 1 år hadde vært nok. Nå er vi nesten oppe i 1 1/2år og enda blir det en stund til. Jeg savner såå å ha mine egne ting og mitt eget sted..

Nei, må vel kanskje jobbe litt!!

Skrevet

Det er virkelig deilig å ha tid for seg selv, skulle ønske vi rakk et par overnattinger til før april. Men jeg vet ikke hva mannen føler han har tid til.. Jeg sliter skikkelig med å finne på ting om dagen. Elsker jo å planlegge og ha ting å se frem til. Vurderte å begynne og vaske babyklær og pakke babybag`n til sykehuset. Men det er vel ganske litt vel tidlig :sjenert: : ler:

Ellers ønsker jeg meg en Babyshower. Men det blir vel litt for dumt å arrangere det selv og jeg tror ikke akkurat noen rundt meg tenker den tanken. Ja, ja får satse på at tiden flyr på andre måter. Er en del bursdager fremover, så jeg får kose meg med det så lenge..

• 2 uker senere...
Skrevet

Er helt ferdig jeg. Har bare sovet det siste døgnet, har nesten ikke fått i meg mat eller drikke. Vet ikke hva det er for noe. Og så sliter jo samvittigheten i meg når jeg er borte fra jobb, både pga kollegaer og kunder. Jeg har så mye jeg skulle ha gjort og jeg blir ikke akkurat bedre av å sitte hjemme å tenke på det. Men jeg eier ikke energi. Er oppe maks en time og så orker jeg ikke mer, må bare legge meg igjen.

Var hos jordmor i går og alt var bra. Hun trodde han lå i seteleie enda. Hun sa det at hvis jeg ikke var i form, måtte jeg bare sykemelde meg fullt. Det var jeg som kjente kroppen min og ingen andre. Dette tar i allefall på!! :gråte:

Skrevet

I dag er bekkenet mitt ødelagt. Har aldri vært så ille før. Stivnet helt mens jeg satt på jobb, så hver gang jeg skulle ut og gå var det som om underlivet veide 50kg. Helt jævlig følelse!! Vurderer å sykemelde meg fullt snart. Evt. må mannen begynne å ta med seg Victoria morgen og ettermiddag. Det er ganske slitsomt å løfte henne ut og inn av bilen merker jeg..

Ellers vokser Victoria til. Vi prøver å venne av med bleier, tar det litt og litt. Hun er stortsett veldig flink til å gå på do. Men det er ikke så lett for meg heller, sliten av å ha henne hver eneste ettermiddag og helg. Samtidig bør jo ikke det gå utover henne.. Hun prater veldig og er så interessert i verden rundt seg. Flere som har kommentert språket hennes og at hun nesten virker et år eldre enn de hun går med som er jevnaldrene *stolt* Det er sjelden problem å legge henne nå og hun sover som regel hele natta i sengen sin. Dette er jo luksus for oss!! Ellers synes jeg Victoria virker veldig omsorgsfull og humoristisk, det er to ting som jeg syns karaktriserer henne.. Rett og slett en go`jente :rødme:

Mye begynner å gå seg til på huset også, men det er jo masse igjen. Vi har bestilt bad i dag, fra han samme som laget kjøkkenet. Tror kjøkkenet blir montert i løpet av noen uker, skal legge inn bilde da.. Gleder meg!! :hoppe:

Skrevet

Du må virkelig ta vare på deg selv om bekkenet begynner å skrante. Selv har jeg krykker stående og går til akupunktur to ganger i uka, med god virkning. Det er verdt å prøve :klemmer:

Skrevet

Hei, huff, hvis det fortsetter sånn, må du nok få en sykemelding ja.. kan ikke være godt å ha det sånn.

Victoria høres fantastisk søt ut, og hun er jo en vakker pike...

Gleder meg til å se bilder av kjøkkenet deres!

Håper du får det litt bedre med bekkenet ditt.

stor kos shy

Skrevet

Tusen takk for hilsner, Monja og shy.

Bekkenet er heldigvis bedre, men langt fra bra. Var hos legen i dag og fikk videre sykemld. Men bare 50%. Burde fått mer, men jeg må hvertfall jobbe de neste to ukene og så får jeg se etter det.

Fikk en kjapp ul hos legen og, den viste at han nå ligger i hodeleie :hoppe: HURRA! Men jeg tørr ikke håpe for mye, kan jo snu seg igjen enda.. Skal til legen(han som følger meg opp under svangerskapet) den 4. mars, så da får vi se an hvordan det er da.

Hatt fri i dag og det var deilig. Men jeg har jo vært på bytur og da blir jeg selvfølgelig sliten av det. Norli skal flytte og hadde 50% avslag på masse varer. Fikk kjøpt ark og konvolutter til dåpsinvitasjoner, litt tidlig men.. :sjenert: Er det salg, så er det salg :ler:

Skrevet

Tror han har snudd seg igjen.. :sjenert: Så jeg får bare vente å se!

Victoria har feber, hadde litt over 39 i går kveld og 38,4 nå. Har ikke gitt paracet, tenkte jeg heller skulle la det gå over av seg selv så lenge hun ikke er plaget. Det er full fart nesten hele tiden, så hun virker i form ellers.

Ser ikke ut til at bekkenet mitt vil bedre noe, så jeg tror jeg snart må kaste inn håndkle på jobb. Har noen årsoppgjør som må være klare de neste to ukene, men etter det tror jeg at jeg bare må si stopp! Skal ha en prat med sjefen min i morgen, så jeg får si i fra til henne da.

Har bestilt Tupperwareparty 5. mars. Det blir spennende, har aldri hatt det før. Bare håper det kommer noen jeg. Har bare hatt Perfect Home party og der har det alltid vært bra salg. Men tror kanskje det kan bli litt annet klientell nå.

Inspirert av Monja, legger jeg også ut et magebilde. Her er jeg 31+0 tror jeg..

Skrevet

For en utrolig flott mage :hjerter:

Håper han fortsatt ligger med hodet ned.

Skrevet

Oi, nydelig mage.... blir spennende med ny baby.. gleder meg til å følge dere og se hvordan det blir. Du kommer jo til å være en "dreven" to barns mor når jeg blir det, og da skal jeg høste av din erfaring... :)

Ha en fin uke, håper det går greit på jobb.

shy

Skrevet

Tusen takk, jenter :)

Fremdeles usikker på leie, men tror han ligger med hodet ned. Skal til legen neste tirsdag, så da får vi se da. Er veldig spent.

Skal ringe fastlegen min i morgen og forhøye sykemeldingen min, tar 80% nå den siste tiden. Da får jeg gjort unna litt småttri for å hjelpe de andre, men ovenfor kundene er jeg egentlig ikke der. 8 timer i uka skal jeg klare å jobbe.. Må bare prøve på at det ikke blir så veldig mye mer. Men det skal virkelig bli deilig!! Tre uker til og så er jeg helt ferdig. Synes tiden går fryktelig fort nå på slutten, men det er fremdeles helt uvirkelig at jeg skal bli mamma til en til...

Victoria er på dag 2 uten bleie :hoppe: I går var vi både ute å kjørte bil og på litt shopping og besøk på ettermiddagen, ingen uhell :danse: Nå må vi jo bare fortsette, blir for dumt å putte på bleie nå. Så da prøver vi bleieløs i barnehagen i morgen, så vi får se hvordan det går..

I går fikk jeg montert OTH bag`n og funnet frem de minste klærne og utstyret vi trenger, så er det klart til vask. Stefar skal kjøre alle eskene fra boden og opp i huset, så får jeg en oversikt over utstyret og så må jeg se om det er noe av klærne etter Victoria vi kan bruke. Tror jeg hadde noen nøytrale bodyer og mulig en sparkedress. Men det er vel alt...

Skrevet

Jeg har hatt fri i går og i dag. Men Victoria har vært hjemme begge dagen, hun hadde falsk krupp igjen natt til i går så vi var en tur på sykehuset. Og hos legen på dagen i går, for jeg synes hun har litt stygg hoste. Men det var ikke noe på lungene eller noe bakterielt, så da går det vel over av seg selv etterhvert.

Fryktelig, fryktelig vondt i bekkenet og den jævla glattisen hjelper ikke akkurat :kjefte: Veide meg i går og jeg veier 1kg under det jeg gjorde da jeg ble gravid :hoppe: Denne gangen må jeg bare være påpasselig etterpå og ikke fråtse sånn som jeg gjorde etter jeg mistet alle "gratis" kiloene sist. Resultatet ble jo en oppgang på 20kg :nei:

MEEEEEN i dag ble kjøkkenet montert og det ble så bra. Det ble akkurat sånn jeg ville ha det! Mangler bare å få byttet vinduene og gardiner, så er det så godt som ferdig. Men det er jo andre rom som gjenstår da.. Legger ved bilde jeg :D

Skrevet

Hei vennen.. så kiipt med bekkenet ditt, mitt har allerede begynnt å "knirke" det også.. er så kiipt. )o: så jeg vet hvordan du har det....

Det var godt det ikke var noe alvorlig med Victoria da... er ikke moro med falsk krupp. God bedring til snuppa!

For et lekkert kjøkken! Skjønner godt at du gleder deg til å begynne å bruke det ja! Vi byttet kjøkken for 1 år siden, og jeg synes fortsatt det er like gøy å lage mat og holde orden der.... er så inspirerende når det er så pent!! (o:

Når kan dere flytte inn da?

Ønsker deg og dine en god helg.

kos shy

Skrevet

Tusen takk :)

Vi håper på å flytte inn i løpet av sommeren. Tror det skal gå. Men det er fremdeles masse igjen, selvom mye begynner å ta form. Vi skal rive det gamle inngangspartiet og bygge nytt og så skal vi bytte kledning på den gamle delen. Og det skal helst gjøres før vi flytter, for når vi tar inngangspartiet skal også gangen og trappa opp i andre etasje fixes også.

Har ikke hatt skikkelig nattesøvn siden natt til torsdag. Victoria har ligget inne hos oss og de siste to nettene har hun hostet og hostet og sparket oss i timesvis. Jeg får jo helt noia, har nok med meg og magen min! Håper det blir bedre snart, ellers må jeg legge meg et annet sted! Holder henne hjemme fra barnehagen i morgen og, så får vi håpe hun er bedre til tirsdag. Jeg merker det begynner å bli ganske slitsomt å ha henne alene hver eneste ettermiddag og helg, men jeg er veldig glad for at hun er så stor så hun kan underholde seg litt selv.

På tirsdag skal jeg til legen og da er det ul :hoppe: Det er siste timen min hos han og så skal jeg til jordmor den 17. mars og så blir det vel et par uker etter påske og etter det regner jeg med at jeg ikke trenger mer :glise:

Fant litt forskjellig etter Victoria som kan brukes, men det er bare av det aller minste. Etter det gikk det visst bare i rååååsa :ler: Så mye fint som er etter henne! Får håpe det blir jente på IV, men det må jeg vente helt til august for å finne ut. Ellers kommer jeg til å finne litt som jeg skal spare på selv og så tror jeg at jeg prøver å selge noe av det. For her i gården er vi ferdig med barn nå. Kunne sikkert hatt tre, men de skal følges opp og jeg tror ikke jeg tørr pga bekkenet mitt heller. Fikk vaska og ordnet bilstolen også. Har litt sånn småpanikk innimellom, for jeg er redd jeg ikke skal ha ting i orden til baby`n kommer. Ikke at jeg må ha så mye i orden, men jeg liker å ha ting klart!

Skrevet

Nå er det jo jammen meg ikke mer enn en mnd igjen heller. Som tiden har gått denne gangen. Jeg har og et lass med klær jeg skulle blitt kvitt, men jeg klarer ikke å skille meg av med det. Heldigvis får vi brukt en del igjen nå da, men etter det.... for vi er og ferdige med barn etter denne. Tror jeg.... Mannen blir jo 40 neste år så han vil helst ikke ha flere etter denne, men man vet jo aldri. Jeg er skeptisk pga bekkenet mitt jeg da.

Håper dere har hatt en fin søndag :klemmer:

Skrevet (endret)

Åååh, så lekkert kjøkkenet deres er! Wow! Skjønner godt at du lengter etter å flytte inn der, ja! :hjerter:

Og nå nærmer det seg virkelig termin, magen din ser jo kjempefin ut, og nå må du bare holde ut selv om formen er litt så som så de siste ukene. Tenk på belønningen du får!

:klem:

Endret av Lano
Skrevet

Utrolig fint kjøkken!! Er ikke rart du gleder deg til å flytte i nytt hus. Herlighet så tiden flyger. Du skal jammen meg snart få hilse på gutten din - herlig!!

Her i gården har jeg allerede begynt i jobb igjen, og mannen er hjemme med prinsen. Har byttet jobb så stor trives for tiden.

Håper gutten holder seg i hodeleie frem til fødselen - krysser fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...