April Skrevet 16. april 2007 Forfatter #2361 Del Skrevet 16. april 2007 Tusen takk for hilsner, jenter Går en stund mellom hver gang jeg er her, orker liksom ikke utbrodere så mye lenger. Kunne vel skrevet side opp og side ned om ekteskapet, men det går vel i bølgedaler for de fleste... Siste nytt er i allefall at pappa og co flytter oppover Er litt blanda følelser som dere kanskje skjønner. Det blir veldig gøy å få de i nærheten, men samtidig var det veldig godt å ha de litt på avstand også. Huset de har kjøpt er vel 20min herfra tenker jeg, det er stort og ligger rett ved fjorden. Jeg får bare være positiv og satse på at det blir fint å ha dem her i nærheten. På lørdag var jeg og IV i Oslo alene uten mann og barn, det var deilig det!! Vi startet på Majorstua og gikk ned til Oslo City. Vi syns vi hadde handla sååå mye, men det var ikke tilfellet når vi kom hjem å så i posene. Kunne fint ha handlet mye mer Fant to fine butikker på Majorstua; Zimba og Jacardi. Jeg holdt på å gått berserk på Zimba, det var det mye fint etter min smak! Bursdagen min gikk ganske stille og rolig for seg i går. Tanten min ble 50år, så vi jentene var der på formiddagen. Jeg fikk mange meldinger og det var jo koselig. Fikk også noen gaver; Bodylotion og gavekort på Steen & Strøm fra en venninne, 300kr fra IV, 500kr fra mormor, 400kr fra tante K, 200kr fra tante B, 2000kr fra mannen, 5000kr fra mamma og stefar(ment til ny Louis Vuitton veske, handlet den på lørdag ), gavekort på Zizzi og You, me & Dupree fra svigers, bodylotion fra mannens tante, Høie sengetøy fra pappa og de. Vi skal feire litt på fredag tror jeg, siden mannen har bursdag om en uke og da drar vi jo til Gran Canaria.. Om en uke er vi altså på Gran Canaria og jeg gleder meg sånn! Jeg er veldig spent på Victoria og flyturen, men jeg får satse på at det går bra. Vi får ta med mye rart som kan underholde henne. Dette er siste jobbeuka til mannen før han begynner i ny jobb, det blir spennende. Han skal begynne uka etter vi kommer hjem. Han holder på med ett eller annet som har med huset å gjøre nesten hver dag. Og han skal ta fri 2,3 og 4. mai for å bli ferdig, så alt er klart til bygging. Jeg ser så frem til at det skal bli ferdig, men det er jo lenge igjen og mange penger til.. Jeg har funnet en ny bil som jeg har lyst på. Det er en 2005 Toyota Avensis, samme som vi har nå, bare at vi har 2001 modell. Var innom et sted i stad og da skulle de ringe oss i morgen og si hvor mye vi må legge i mellom hvis de tar vår bil i innbytte. Men jeg vet ikke helt om vi skal ta oss råd til det nå. Bilen vi har er mer enn bra nok. Og det kommer til å gå maaaasse penger til bygginga. Ja, det blir spennende med prøvingen, Glossy og Monja. Jeg er spent på om det klaffer like fort nå som sist. IV og G skal også prøve igjen i løpet av året her og søskenbarnet mitt som jeg har fortalt om før, der han hadde dårlige svømmere, skal bruke donor og det blir også i løpet av sommeren tror jeg. Så det kan bli mange gravide nå fremover Jeg burde absolutt ha gått ned litt før jeg ble gravid, jeg veier vel 5kg mer nå enn da jeg ble gravid med Victoria(som i utgangspunktet er 30kg for mye ).. Men det er så tiltak og jeg er altfor glad i å kose meg. Håper at jeg kan være like heldig nå og ikke gå opp så mye og så må det bare full skjerpings til etterpå og ikke la alle gratiskiloene jeg mistet da rase like for på igjen denne gangen. Hvis det er noen gratiskilo denne gangen da.. Før eller siden MÅ jeg gå ned uansett.. Jeg er jo ikke fornøyd med meg selv! Nå får jeg ordne Victoria for kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. april 2007 Forfatter #2362 Del Skrevet 22. april 2007 Nå holder vi på å pakke! Har vel aldri vært såå sent ute før.. Ja, ja. Bare håper jeg husker alt! Det er jo så mange småting som er lett å glemme. Men man får vel tak i det meste, så det er vel ikke så farlig.. Victoria sover nå, så det er greit å få gjort litt mens hun gjør det. Vi drar til Gardermoen i kveld. Og i morgen; Arguineguin here I come Tuddelu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. april 2007 Forfatter #2363 Del Skrevet 22. april 2007 En ting til forresten.. Stemor er i tvil om flyttingen nå da.. Er jo forsåvidt ikke overrasket over det. Det går ikke så veldig bra med henne og pappa, det har jeg jo vist en stund. Men jeg har ikke hørt noe om det på lenge. Pappa var visst veldig kverulerende og manipulerende. Jeg trodde egentlig det var hun som var det.. Men jeg vet jo at pappa også kan være det. Hun hadde en lang samtale med mamma her om dagen, siden mamma kjenner pappa best. Og hun fortalte ting til mamma som jeg ble sjokkert over. Jeg ble skuffa rett og slett. Og for første gang på de 11årene de har vært sammen, har jeg fått respekt for henne og jeg synes synd på henne som må klare seg så mye alene med tre barn og en av dem er ekstra krevende. Samtidig synes jeg de bør gå fra hverandre. Hun er ikke mer en 39 år og har hele livet foran seg. Det er bedre å gjøre det nå, enn at de skal flytte hit og jentene begynner på ny skole og får nye venner og så flytter de kanskje igjen om et år eller to. Men jeg må si dette gjorde meg veldig trist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 22. april 2007 #2364 Del Skrevet 22. april 2007 God tur til Gran Canaria! Jeg i Spania samtidig som deg, så vi får vinke litt til hverandre innimellom... Så trist å høre om faren din... Ikke noe morsomt å høre negative ting om sine egne foreldre. Men jeg synes du tar det bra, jeg. Håper det løser seg for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 22. april 2007 #2365 Del Skrevet 22. april 2007 God tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #2366 Del Skrevet 4. mai 2007 Tusen takk for hilsner, jenter Vi er tilbake fra en deilig ferie! Det var så godt å ha litt fri. Har jobbet tre dager nå og jeg merker jeg er i skikkelig feriemodus enda!! Victoria storkoste seg og hun var stortsett veldig snill å ha med å gjøre. Flyturene gikk også veldig bra. Pappa og gjengen flytter alle oppover, så får vi se hvor lenge det varer. Jeg håper jo det er for godt, men samtidig kjenner jeg stemoren min også. Det er ingen som har søkt på stillingen som daglig leder hos oss Men hun som har vært skal heldigvis uansett ikke fortsette å være det. Eieren har kjøpt opp enda et regnskapsfirma, så nå blir vi to avdelinger. Jeg har fått tilbud om full stilling, men før jeg takker ja til det skal jeg opp i lønn. Jeg har fire års høyskole utdannelse og er autorisert regnskapsfører og får 140kr i timen og ingen overtid. Det er jo helt latterlig. Jeg sitter med ganske mye ansvar, men de vet ikke å sette pris på en hvertfall!!! Hun som er sjef nå er så negativ og lite motiverende. Aller helst skulle jeg ønske at hun slutta og det ønsker de andre jeg jobber med og. Hun må finne ett eller annet å påpeke hele tiden og det er ingen som er seg selv rundt henne. Sånne personer liker jeg Ikke lenge før prøvestart Jeg har begynt med folat, men jeg husker ikke helt hvor mange måneder i forveien man skal ta det... Synes dette er veldig spennende!! Ellers starter snekkeren på mandag Det har blitt støpt dekke i grunnmuren i dag. Jeg lurer på når vi kan flytte inn jeg og hva alt kommer til å koste til slutt. Tror det blir en del mer enn hva jeg har tenkt.. Men det får bare bli sånn. Det som er mest interessant nå er å finne ut når det er innflytningsklart, så jeg vet om vi kan starte prøvingen enda.. Orker ikke bo hos mamma med en unge til! Victoria har blitt litt småforkjøla etter hun kom igjen, jeg bare håper det ikke er noe mer alvorlig. Tenkte kanskje jeg skulle på shopping i morgen å handle litt uteleker til henne. Men jeg får se an formen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. mai 2007 #2367 Del Skrevet 4. mai 2007 Så spennende med prøvestart. Vi er godt igang med prøvingen, men folat har jeg glemt å kjøpe. Velkommen hjem fra ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. mai 2007 #2368 Del Skrevet 4. mai 2007 Spennende med forestående prøvestart. Folat skal tas en måned før man blir gravid. Lykke til med prøving og husbygging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. mai 2007 #2369 Del Skrevet 4. mai 2007 Velkommen hjem!! Blir spennende med både hus og prøving. Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #2370 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg har gått opp 20kr/t i lønn Veldig fornøyd med det. Passer jo veldig fint når jeg har tenkt å bli gravid, grunnlaget for permisjonspenger blir jo desto mer Vi er småsyke alle sammen. Mannen begynte i ny jobb i går og det virker vel greit tror jeg. Men han var pottetett og ikke helt i form, så det var nok fint at det går litt rolig for seg i kommunen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #2371 Del Skrevet 14. mai 2007 I dag var det fotografering i barnehagen og jeg klarte å glemme det Skjønner ikke at det går an!! Jeg blir sååå irritert på meg selv. Jeg synes jo det hadde vært så moro med bilde av henne og de andre hun er med. Men neida, jeg måtte klare å glemme det. Det er så mye å tenke på for tiden at det er vel ikke rart det går litt trill rundt for meg. Sjefen er sykemeldt igjen og blir borte gud vet hvor lenge, så det er så mye på oss andre. I tillegg har eieren kjøpt opp et regnskapskontor til, vi mangler en daglig leder og har enormt mye å gjøre. Så det er ikke rart jeg surrer litt.. På fredag reiser vi til Tallin med jobben, blir vel litt over 40 stk, alle avdelingene rundt i landet skal dra. Jeg har litt blanda følelser, jeg er ikke så veldig glad i sosialt samvær med de andre på jobben Men det kan jo bli koselig også, jeg kjenner jo godt de som jeg jobber med og jeg regner med vi holder oss sammen.. Ellers ser det ut til at mai blir prøvestart, så det blir jo spennende tider fremover Selvom jeg er litt usikker med tanke på når huset er ferdig, er ikke helt klar for å bo her lengre enn nødvendig og hvertfall ikke med en unge til. Jeg har såå lyst til å flytte. Ikke for det, det går jo greit å bo her, men jeg savner det å ha mitt eget sted som jeg kan gjøre akkurat som jeg vil med! Tusen takk for hilsner forresten, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. mai 2007 #2372 Del Skrevet 14. mai 2007 Lykke til med prøvingen! Håper det klaffer fort. Nå setter vi vår lit til juni, men satser på at mai er deres måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #2373 Del Skrevet 15. mai 2007 Håper det klaffer for dere snart også, Monja!! MEN ALTSÅ!!!! Jeg surra litt rundt på Facebook og søkte litt etter en venninne av meg i Canada som jeg mistet kontaktet med for mange år siden. Og jeg må si jeg fikk litt hjertebank da navnet hennes faktisk dukket opp. Jeg sendte henne en beskjed og gleden og overraskelsen var ganske stor da det viser seg å være henne!!! Vi mistet kontakten for over ti år siden og jeg har prøvd flere ganger å få kontakt med henne uten hell og så ved et søk på Facebook så var hun der!! Håper inderlig vi holder kontakten nå! Facebook :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. mai 2007 #2374 Del Skrevet 16. mai 2007 Heisann! Facebook er gøy ja! Har funnet en del gamle kjente jeg også :-D Så spennende med prøving da! Håper det klaffer fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #2375 Del Skrevet 23. mai 2007 Nytt forum... Ja, ja venner seg vel til dette også! Turen til Tallinn var helt topp. Jeg drakk tre dager på rad og det har vel aldri hent før. Vi var en utolig flott gjeng og det var kjempe gøy. Var nesten litt nedtur å komme hjem. Men jeg tror kanskje ikke jeg ville dratt dit igjen, synes ikke selve byen var såå bra. Fikk shoppa litt da. Krystallysekrone til å ha på soverommet, litt lin og litt strikketing og litt forskjellige klær og sko. Prøvingen er i gang Nå blir det spennende å se når det klaffer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. mai 2007 #2376 Del Skrevet 23. mai 2007 Lykke til!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 23. mai 2007 #2377 Del Skrevet 23. mai 2007 Det blir spennende å se om det klaffer raskt for dere denne gangen! Forrige gang gikk det ganske raskt, var det ikke så? Morsomt og spennende!! Tallinn hørtes deilig ut, nå ble jeg også reisesjuk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. mai 2007 #2378 Del Skrevet 28. mai 2007 Her blir det jammen spennende å følge med fremover ja Jeg er klar for å få denne lille gutten ut snart. ikke lenge igjen nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. mai 2007 #2379 Del Skrevet 29. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #2380 Del Skrevet 30. mai 2007 Her blir det jammen spennende å følge med fremover ja Jeg er klar for å få denne lille gutten ut snart. ikke lenge igjen nå.... Så moro med en liten gutt Spennende! Tusen takk for hilsner, jenter Ja, det er spennede tider her om dagen. Prøvingen er som sagt i gang og det blir jo moro å se hvor lang tid det tar denne gangen. Jeg har jo ørten symptomer, men jeg har jo vært gravid minst 1000 ganger før Så vi får se, blir ikke noe testing enda hvertfall. Vi har fått ny daglig leder som begynner i september, så det er bra. Da slipper vi i allefall å ha hun som har vært til nå og heldigvis er hun sykemeldt en god stund til og så er det ferier. Jeg blir nesten flau over hvor mye klær Victoria har, jenta har jo ni par sko som hun bruker nå!! Jeg shopper og shopper. Dvs ikke nå lenger. Jeg har prøvd å skjerpe meg, men det er ikke like lett. Nå har hun blitt litt snufsete så i dag er hun hos svigermor. Til helga skal vi på foreldre og barn messen på lørdag og i konfirmasjon på søndag. Gleder meg til messen, jeg synes den var kjempe bra i fjor! Gidder ikke legge ut spørsmål på forumet, så jeg spør dere som titter innom dagboken min 1. Når kan jeg bruke vanlig sjampo til Victoria? Bruker Babyline sin nå, men Victoria har langt, krøllete hår og det blir stivt og rart av den sjampoen. 2. Hvor tidlig kan man merke graviditetssymptomer? Jeg hadde en del murringer i magen og ryggen i helga, har litt innimellom nå og. Men nå husker jeg jo selvfølgelig ikke om jeg har hatt sånn tidligere, mellom EL og mens. Tror ikke det men.. I går var jeg kvalm. Leter ikke etter symptomer jeg Håper noen svarer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå