Glossy Skrevet 18. juni 2006 #2121 Skrevet 18. juni 2006 Vi brukte Notar og var ikke noe formøyd i det hele tatt. Mente vi skulle ta i mot tilbud som var lavere enn hva vi ville ha. Og mente at vi ikke kom til å få det vil ønsket. Vi kjørte vårt eget løp for vi MÅTTE ikke selge, og da fikk vi det vil ønsket. Videre tok de 70.000 for jobben!! Bruker de iallefall ikke mer!!! Men der er nok masse forskjellige opplevelser. Gav beskjed på kontoret da jeg skrev kontrakt at jeg ikke var fornøyd med de... Men super artig at det skjer så mye hos dere da! Her går det og i hus. Kjempe spennende!!
Fibonacci Skrevet 18. juni 2006 #2122 Skrevet 18. juni 2006 Kjempefine bilder av Victoria! Gratulerer så mye med bryllupsdagen som var. Koselig å få penger til feiring da! Klem fra meg
Pepita Skrevet 19. juni 2006 #2123 Skrevet 19. juni 2006 Vi brukte Eiendomsmegler1 og var fornøyde med dem hvertfall!
Siam Skrevet 19. juni 2006 #2125 Skrevet 19. juni 2006 Spennende med salg av leiligheten. Det er greit å finne frem til megler og ordne til nå, men jeg hadde nok ikke lagt den ut for salg før folk er tilbake fra sommerferie i august. Jeg har også hørt mye rart om Notar. Hør med folk i nabolaget om hvem de er mest fornøyd med. Ved forrige salg var vi veldig fornøyd med Aktiv, men det var fordi han var lokalkjent og hadde mange kjøpere til rekkehuset vårt på hånden. Lykke til med alt det spennende som skjer fremover. Og Victoria er nydelig som alltid.
April Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #2126 Skrevet 20. juni 2006 Kontaktet Eiendomsmegler 1 og Dnb Nor i dag. EM1 skulle ha 3,2% av salgssummen+ørten andre ting de skulle ha noe for. Dnb Nor ville komme hit å se hvor mye de evt. kunne få for leiligheten før vi kunne få pris av dem. De skal komme på en uforpliktene verdivurdering neste onsdag. Jeg er spent på hvor mye vi kan regne med å få.. Nå skal jeg snart lage middag til oss. Tenker vi tar det når Victoria har lagt seg. Deilig å kunne spise en gang uten å ha en som henger over tallerken din og sier "ma-ma"(betyr mat..) Tusen takk for alle hilsner
April Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #2132 Skrevet 25. juni 2006 Tusen takk for alle hilsner!! Vi har hatt en koselig helg i Åmål, selv om det tok over 2 timer før Victoria sovna i reisesenga si på fredag og vi lå på en grusomt vondt sovesofa! Ellers har det vært veldig koselig. Victoria og Oscar koser seg sammen og det er moro se de leker. Nå har vi akkurat kommet hjem og har MYE å pakke ut!! Men jeg må ta en kjapp oppdatering rundt om kring her først
April Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #2133 Skrevet 26. juni 2006 Victoria går Hun begynte å slippe seg skikkelig på lørdag og gikk når hun hadde mulighet. Hun har gått litt i flere måneder, men har krabbet så fort hun har sjansen. Nå går hun så fort hun føler seg trygg. Tasser hit og dit! Og det er så komisk å se, men det er vel for at jeg ikke er vant til det. Men det er kjempe morsomt!!
April Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #2134 Skrevet 27. juni 2006 Victoria er pottetett Har vært dårlig med søvn i natt! Men det spiller ingen rolle når jeg leser sånne god nyheter om at lille Ylva til LT har kommer og Holly er gravid Så kjempe morsomt!!!
April Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #2135 Skrevet 28. juni 2006 Gleder med til jul jeg Bare kom til å tenke på det nå Det har heldigvis vært bra søvn i natt. Hun våknet når vi la oss, men mannen fikk henne til å sove videre og hun sov når jeg dro kl.7. Det har vært deilig!! Jeg kjeder meg sånn her, er i Drammen i dag! Har jo noe å gjøre hele tiden, men tankene svirrer om alt annet... Men jeg får heller prøve å skynde meg litt, så kommer jeg meg fortere hjem!!
April Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #2136 Skrevet 28. juni 2006 Har snakket med Eiendomsmegler 1 igjen! (Takk for hjelpen, Sissan ) De kommer til oss 12. juli for å ta en vurdering. Jeg kjenner han som jeg snakket med littegrann, samme gjelder sjefen der. Det var av de vi kjøpte leiligheten. Han anbefalte å vente litt med å selge, for nå var markedet litt tregt pga ferie. Så ut i august kunne det være greit å legge den ut. Jeg skal ringe Dnb Nor igjen å få de til å komme samme dagen, greit å ta det da mannen er hjemme. Og så skal jeg prøve å få tak i en megler til her i by`n. Men ikke Notar da, har jeg skjønt!
April Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #2137 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har fått fri i morgen Det skal være noe oppgraderinger her, så systemet vil være noe ustabilt og da kunne jeg like greit ha fri!! Sååå deilig det skal bli! Vi skal på en lokal sommerrevy her i morgen med IV og G. Victoria skal være hos mamma. Gidder ikke å ha henne i barnehagen i morgen, det er unødvendig at jeg må ta den turen når jeg har fri. Mamma har henne i dag. Hun hadde faktisk invitert svigermor ned på kaffe Første gang på de 12 årene vi har vært sammen at det har skjedd. Selv om de var gode venner da mamma og pappa var sammen. Svigermor hadde sagt Victoria godt kunne sove hos henne, hvis mamma hadde mye å gjøre. Men jeg vil helst at mamma skal ha henne denne gangen. Svigermor kan få ha henne på overnatting senere en gang i sommer. Jeg må vel nesten bare la henne få prøve det også.. I går ble det spontan grilling med IV og G når jeg kom fra jobb. De hadde handlet med litt mat og vi stod for grillen. Veldig koselig å kunne gjøre sånne ting. Det kommer jeg til å savne når vi flytter! Nå bor vi bare 5min. unna hverandre! Nå skal jeg reise hjem
April Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #2138 Skrevet 29. juni 2006 Da ble det til at svigermor skal ha henne alikevel.. Vet ikke hvor fornøyd jeg er med det men Hun må vel bare prøve en gang hun og!! Bare håper det går bra!! Gjør sikker det da..
Holly Hobbie Skrevet 29. juni 2006 #2139 Skrevet 29. juni 2006 Saa stor Victoria har blitt! Hun blir bare soetere og soetere ogsaa, ser ut som en skikkelig rampejente!
shy Skrevet 30. juni 2006 #2140 Skrevet 30. juni 2006 Hei vennen.... går sikkert fint med overnatting hos svigermor. Jeg var også litt mer "urolig" første gangen snuppa var hos svigers.... ikke fordi jeg ikke stoler på de, men jeg kan likssom si ALT til mamma, i forhold til svigers... vil jo ikke virke "overhysterisk" heller.... Men det gikk jo suupert, og snuppa var så blid da vi kom for å hente henne atte.... tror kanskje det er "værre" for oss enn for barna. Blir spennende til neste år da... kanskje vi får gått gravide "sammen" nok en gang? Hadde vært koselig!! Vi satser på å sette i gang prøvingen om litt over ett år... september kanskje. Hadde egentlig vært suupert med et juli/august barn igjen, da det klaffer så fint med barnehagestart osv.... Har i allefall gjort det for oss denne gangen. Ønsker deg og dine en suuper helg!! Kos shy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå