Glossy Skrevet 6. juni 2006 #2101 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei vennen!! Trenger jo ikke å melde deg ut selv om du ikke har så mye tid. Sånn erdet med meg og, men jeg stikker innom av og til. Holder det... Helt greit at du ikke er innom dagbøkene hver dag vet du Men du må ikke slite deg helt ut! Håper tanta forsvinner fort, har selv hatt henne på besøk og det er langt i fra koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #2102 Del Skrevet 8. juni 2006 Nei, det er sant, Glossy! Kan jo stikke innom innimellom I dag har jeg hatt en dritt dag på jobb og kjørt en dritt bil og alt er egentlig bare dritt!! Mamma fortalte at kusina hennes hadde prata med svigermor og da hadde hun vært så fryktelig negativ til mamma og de og klage på at mamma hadde Victoria på kroa når hun passet henne.. Faen altså, jeg blir sååå irritert Går ikke an å oppføre seg sånn!! Ellers fikk jeg også opplyst i dag av en kollega av svigermor at hun har lungeemfysem. Det har hun ikke sagt noe om til oss, men vi er vel de siste som får vite noe. Det kom av røykingen. Kan tenke meg det var tungt å svelge for svigermor, for hun har jo sagt hele tiden at røykingen ikke har noe skyld i at hun har vært dårlig form!! Ellers er Victoria fremdeles litt snørrete, men jeg regner med at hun skal i barnehagen i morgen. På lørdag skal mannen og svigerfar grave til grunnmuren og vi har vært sammen i 12år. På søndag har svigerfar bursdag, så da skal vi vel dit. Jeg skal jobbe litt på kroa på lørdag, de har 6 konfimasjoner og trenger litt hjelp. Svigermor skal ha Victoria noen timer, selv om det ikke frister når jeg hører hvordan hun er. I dag fikk vi svar på klagen vi sendte ang barnehagen. Vi klagde på at plassen til Victoria kunne bli sagt opp hvis det kom bygdefolk og trengte plass. Vi er tross alt derfra og skal flytte tilbake, men vi må få pusset opp og sånt. Men det var enstemig avslag på søknaden Gidder ikke å sitte å vente på at plassen hennes blir sagt opp. Det er egentlig fullt der nå og så veit jeg at det hvertfall er tre stykker som trenger plass fra høsten av.. Så jeg regner med at vi melder flytting snart. Har egentlig lyst til å selge her også, for jeg holder på å bli sprø om dagen. Victoria sitt rom ligger vegg i vegg med ytterdøra og folk tar ikke hensyn, de smeller og bråker utenfor her. Men samtidig koster det noe å leie også frem til huset er ferdig og jeg synes det er bedre å bruke de pengene på lånet. Men vi får diskutere litt og se hva vi gjør! Victoria er sur og jeg er sur, kjempe moro! Får gå å ordne henne for kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. juni 2006 #2103 Del Skrevet 8. juni 2006 Håper du blir i bedre humør snart, da. Det er så kjedelig å være sur... Håper barnehageproblematikken løser seg også, dumt å ikke vite hvordan fremtiden blir. Nå er det snart helg, vaffal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #2104 Del Skrevet 9. juni 2006 Det er så gøy at du er gravid igjen, Siam Victoria har vært hos svigermor i dag. Hun våknet etter et par timer og hadde feber, så da kunne hun ikke være i barnehagen i dag. Jeg og mannen måtte jobbe i dag, og mamma hadde veldig travelt. Men hun virker i form nå, men det har vært en slitsom natt.. Håper helgen blir bedre! Vi har jo egentlig planer hele helga.. Nå er det snart leggetid for lille snupp, bare håper hun vil sove i sin egen seng i natt. Skjønner ikke helt hvorfor hun har feber, men det går vel over snart får vi tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. juni 2006 #2105 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei April, bare innom for aa si hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #2106 Del Skrevet 12. juni 2006 I dag kom jeg hjem til en stor blomsterbukett og en konvolutt med masse penger i Vi skal ut å spise nå. Meningen var at mamma skulle ha Victoria, men det blir en annen gang. Victoria har hatt litt feber og diarè i helga. Men virker i fin form nå. Hun har vært i barnehagen i dag. Men nå får vi ordne oss og komme oss ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #2107 Del Skrevet 12. juni 2006 Koselig at du stakk innom, Holly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 12. juni 2006 #2108 Del Skrevet 12. juni 2006 GRATULERER MED BRYLLUPSDAGEN APRIL!! (det er i dag ikke sant? ) Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #2109 Del Skrevet 12. juni 2006 Stemmer det, shy. Tusen takk Vi har spist og kost oss, men Victoria var litt trøtt og urolig. Nå er det sengetid for henne og jeg håper hun sovner greit og at natten blir rolig. Det er fryktelig varmt ute(og inne), så jeg tror vi må finne vifta. Jeg svetter for den minste ting!! Denne bryllupsdagen er i allefall mye bedre enn den første. Da var det regn og krangling I dag har vi hatt det veldig fint! Kanskje vi tar oss litt vin når Victoria har lagt seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 13. juni 2006 #2110 Del Skrevet 13. juni 2006 Grattis med bryllupsdag i går!!! Jammen fyker tiden.... Håper Victoria blir bedre. Ikke noe gøy å ikke være i form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #2111 Del Skrevet 15. juni 2006 Tusen takk for hilsen, Glossy Victoria er hos svigermor i dag. Tror de koser seg masse og det er jo bra. Jeg er lei av å jobbe fullt, men det blir mest sannsynlig sånn frem til ferien min starter. Ellers er det ikke mye nytt å melde. Vi har fått avslag på klagen ang. barnehagen, så mannen og Victoria flytter adresse og så har jeg min der vi bor nå. Så kan jeg hvertfall få for den kjøringen jeg faktisk gjør. Victoria er veldig søt om dagen.. Mannen kjøpte basseng til henne i går, da de var hjemme alene. Det var litt stort, men det er jo ikke så mye vann som trengs til den lille kroppen der. Skal få lagt ut noen bilder av henne igjen snart også.. Fikk feriepenger fra Trygdekontoret og ganske bra lønning, men så kommer det jo alltid maaaasse regninger samtidig Det er så kjedelig! Jeg bruker jo heldigvis ikke så mye penger når jeg jobber så mye, men jeg har fullstendig shoppingdilla når helgen kommer!! Har så lyst til å handle masse til Victoria, men hun har jo mer enn nok.. Nei, nå må jeg få unna litt her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2006 #2112 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei på deg! Bare innom for å oppdatere meg litt! Gratulerer med vel overstått bryllupsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #2113 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei på deg, Kverula Koselig å se deg igjen Nå er det snart leggetid for Victoria. Jeg er så trøtt i dag, tirsdag ble det sent pga Frustrerte fruer og i går pga Lost. Blir nok tidligere i seng i dag.. Har utsatt MMR vaksinen til etter ferien, synes det er så kjedelig hvis hun skulle få noen reaksjoner i ferien. Men hun skal ha andre dose av Prevenar da. Hun reagerte ikke noe spesielt sist, så jeg regner med det går bra denne gangen også. Jeg er usikker på hva vi gjør i ferien da.. Vi må vel nesten en tur til Kristiansand og besøke pappa, og jeg har veldig lyst til å reise til København. Men jeg lurer på om det er smartest å spare litt penger. For det blir dyrt for meg å reise til København.. Ellers skal vi vel drive en del med huset, eller mannen hvert fall. Ja, ja.. Ha en fin torsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #2114 Del Skrevet 17. juni 2006 Hun jeg har handlet GAP klær fra skal gi seg Men hun leter etter noen til å overta og jeg har såååå lyst Satt og tenkte på det her om dagen, at jeg har så lyst til å starte for meg selv sånn i det små med et eller annet nettbasert. Og så bare detter dette i fanget mitt! Har sendt mail til henne nå for å høre litt mer, men dette er faktisk veldig aktuelt. Jeg vil heller ta en sjanse og ha prøvd, enn å angre i ettertid! Spennende å vente på svar fra henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #2115 Del Skrevet 18. juni 2006 Hun skulle ha 15000kr for alt.. Hadde egentlig bestemt meg for å gjøre det. Men i løpet av helga har vi bestemt oss for å flytte til mamma og bo der frem til det er klart hos oss. Satser på at det går greit selv om det sikkert til tider kan være tøft og bo sånn oppå hverandre. Og når jeg kom hjem i stad hadde jeg fått mail om at det var solgt. Så da var det ikke mening at det skulle bli sånn denne gangen.. Men nå er det altså bare å sette i gang å pakke og finne en megler som vil selge den leiligheten og satse på at vi kan få en bra pris. Vet ikke hvilke meglere som er best jeg... Har mest lyst til å selge leiligheten tom, men jeg tror kanskje det kan være lurt å ha den litt møblert og ikke med så mye personlige ting. Vi får se hva vi får til! Nå skal jeg begynne å pakke de første eskene, ivrig som jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. juni 2006 #2116 Del Skrevet 18. juni 2006 sats på å ha litt møbler i leiligheten i allefall. de fleste ser flere muligheter når dere viser noen av dem. vet ikke hvilken megler som er best.. (har bare kjøpt) men som kjøper skydde jeg unna notar i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #2117 Del Skrevet 18. juni 2006 Victoria har fått på seg sommerantrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. juni 2006 #2118 Del Skrevet 18. juni 2006 så herlige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #2119 Del Skrevet 18. juni 2006 Mannen nevnte også Notar, IdaH. Han hadde heller ikke hørt så mye bra om dem.. Vi kjøpte av Eiendomsmegler1, kunne jo kanskje brukt de nå også. Får høre litt rundt omkring! Men nå får jeg finne pappeskene mine! Måtte laste over litt bilder fra kamera til data`n først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #2120 Del Skrevet 18. juni 2006 så herlige bilder! ← Takk for det, IdaH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå