Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Victoria sa forresten bade i går :klappe: Mannen var på badet med henne og de skulle bade, og da hadde hun sagt det!!

Legger ved bilde av en syk liten venn:

gallery_4204_34_24630.jpg

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for det :) Hun er nok lik pappa`n sin ja, Lano ;)

Sjekket akkurat kontoen der vi setter inn penger til lånet og trekker lånet fra+at tømmeroppgjøret kommer inn der og der stod det nå 297 000kr :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gamle Alex

Må si Victoria er kjempe flink. Mini -alex er jo bare mnd yngre og hun krabber kun ennå og setter seg opp på kneerne og det er ikke mange ord som gir mening hvis ikke man virkelig legger godviljen til. Nå er min premisjon over om en uke, når er din over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldiggrisen som har så mye penger! :)

Ja, vi er jo det, men mye går til skatt og mva dessverre :forvirret: Og så håper vi at vi kan spare noe av pengene til vi skal begynne å pusse opp..

Må si Victoria er kjempe flink. Mini -alex er jo bare mnd yngre og hun krabber kun ennå og setter seg opp på kneerne og det er ikke mange ord som gir mening hvis ikke man virkelig legger godviljen til. Nå er min premisjon over om en uke, når er din over?

Mente mini`n var født i midten av april jeg.. Husker feil jeg da! Victoria har ikke vært så veldig rask av seg egentlig, men det har plutselig skjedd mye de siste 2-3 ukene. Jeg skal egentlig begynne å jobbe 22. mars. Men har ikke noe å gå tilbake til. Har søkt en jobb nå, som jeg ligger godt an til å få. Et 14-15mnd vikariat. Men jeg tar ingen gleder på forskudd.. Bare håper jeg får den!

I dag har jeg lyst til å ta med en tur til by`n, men jeg får la være. Victoria er ikke helt i form enda. Så det er vel mest å holde seg inne! Er litt lei det nå men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gamle Alex

Du husker riktig , det er jeg som ikke kan lese signaturen din :ler:. Det er 6 dagre forskjell. Vel da er Victoria ennå mer frempå :ler:

Lykke til med jobb, men du har hatt lengere permisjon enn meg :), heldigris. Men gleder meg til å komme hjem til ferdig middag i en mnds tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente hun var født på bursdagen min, skjønner du! ;)

Jeg tok 4 uker ferie også i permisjonen. Er veldig glad for det nå! Kommer til å gjøre det neste gang også. Ellers skulle jeg ønske vi hadde råd til at jeg gikk hjemme til hun var hvertfall rundt halvannet år, men det får bli neste gang det også.. :sjenert:

Håper jeg får jobben, ellers er jeg tilbake til all usikkerheten igjen. Han på Adecco sa jo at det var jeg som var mest interessant. Men jeg har jo ikke prate med hun sjefsdama enda. Venter spent på telefon nå!

Har lyst til å dra på babykino i dag også, begynner kl.13. Men jeg vet ikke hvor enkel Victoria er å ha med seg på det.. Nå sover hun, så jeg får kanskje gå å prøve å slappe av litt selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg dusjet og ordnet meg, så det blir en liten bytur. Dårlig mor jeg som drar med et sykt barn ut. Men nå skal det sies at formen er vel ikke så ille, hun er bittelitt snørrete bare...

Fikk sms fra svigermor i stad og da skal hun feire 50års lag :hoppe: Jeg elsker jo sammenkomster. Og jeg svarte henne at jeg var en partyplanlegger på hobbybasis, så det var bare å si i fra hvis hun trengte hjelp :sjarmor: Men vi må vel nesten lage en sang til henne. Gjorde jo det til mamma, men det er liksom min mamma og jeg(vi) har et bedre forhold til henne. Her er det på en måte ikke mitt ansvar.. Hun har jo tre sønner, ikke at jeg regner med at de kommet til å ta tak i det!

Men nå var det ut på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde mannen skrevet love you på en kakeoppskrift jeg hadde tatt ut fra nettet og nå når jeg skulle ut å starte bilen, var det tegnet et hjerte på bilruten :hjerte::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuusen takk, La Traviata! :kose:

Blir litt irritert og deppa, for jeg veier så mye. Tallet er tresifret og mer enn jeg har veid før :sur: Er ikke sjokkert over at den viser så mye, men må jo ha lov til å bli litt lei meg alikevel.. Synes det er drit kjedelig! Snufs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FAAAAAAEEEEEEEENNNNNNN............................ :frustrert::grine:

Fikk mail fra Adecco nå og da hadde oppdragsgiveren valgt en intern løsning denne gangen!

Nå er jeg dritt sur og dritt lei! Det betyr at jeg igjen er tilbake til usikkerheten. Nå skal jeg gå og furte og være sur en hel evighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjedlig!!!!! Kjedelig siden du fikk så gode tilbakemeldinger. Ikke gøy å gå tilbake i uvissheten!

Men må var si at det var kjempe søte bilder av lillemor... Hun er jo så skjønn!!!!

Her i Bergen skinner solen og jeg skal vaske hus til helgen. Søndag er det jo fullt besøk og da er det greit med et ryddig hus!

Ha en super fredag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner :)

Fremdeles i dårlig humør, både pga jobben og vekta. Prøvde litt klær i stad, som jeg kan ha med til Syden. Men det var ikke mye som passet.. :sur: Jeg har aldri veid så mye som jeg gjør det og jeg synes det er skamfullt rett og slett. Men jeg greier likevel ikke ta tak i det, enda jeg vet så altfor godt hva jeg skal gjøre.. Er inne i en ond sirkel nå føler jeg. Jeg var kjempe motivert egentlig, men det med jobben gjorde meg deppa igjen. Det er så mye dritt for tiden.. Unødvendige krangler med mannen, ikke tar de i Sandefjord kontakt tilbake(har ringt og sendt flere mailer), usikkertheten med jobb, ingen barnehage til Victoria, frykten for å få dårlig råd hvis det ikke dukker opp noe for meg etc. etc...

Men om en uke reiser vi til Syden og da skal jeg glemme absolutt alt i en hel uke! DET gleder jeg meg til.. :hoppe:

Mannen er på skyting nå, men etter på skal vi til Sandvika. Må se etter litt klær til meg og Victoria må få sandaler. Her i by`n er jeg lei hele utvalget og det er forresten heller ikke store utvalget.. Svigermor var forresten her i går og vi fikk laget invitasjoner til bursdagen hennes. Når vi skulle bade Victoria i går, fikk hun være litt på gulvet før hun skulle bade, kun i ført bleie og da var hun oppe på alle fire og prøve å krabbe. Ser i dag at det funker bare naken med bleie :ler: Får det ikke til med klær på stuegulvet, men hun kommer seg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...