April Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #1761 Del Skrevet 14. februar 2006 De ringte fra der jeg sendte søknad i går og jeg skal komme på intervju på torsdag. Er et svangerskapsvikariat frem til mai 2007.. Tviler på at jeg får det, men det er jo lov å håpe. Det er via et vikarbyrå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. februar 2006 #1762 Del Skrevet 14. februar 2006 Så bra Intervju er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. februar 2006 #1763 Del Skrevet 14. februar 2006 og forresten... svømming er jo også trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #1764 Del Skrevet 14. februar 2006 og forresten... svømming er jo også trening! ← Fikk mail i dag om at den ene jobben jeg søkte på for litt siden, var besatt. Og forrige uke fikk jeg mail fra den andre.. Ja, ja da får vi håpe at tredje forsøkt bærer frukter! Og i posten i stad, lå det brev om tømmeroppgjør. 200 000kr inn på konto Nå tar jeg og veslemor oss en tur til by`n tenker jeg. Litt småting som må ordnes og lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. februar 2006 #1765 Del Skrevet 14. februar 2006 Intervju er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. februar 2006 #1766 Del Skrevet 14. februar 2006 og 200 000 kr er også bra Er det sånn tømmeroppgjør vært år eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 14. februar 2006 #1767 Del Skrevet 14. februar 2006 HVORFOR i all verden ramler det ikke ned sånne sjekker i MIN postkasse?!?!? Urettferdig!! Heldige dere, da! Ikke at jeg vet hva tømmeroppgjør er, men jeg vet hva 200 000 kroner er..... Og så bra med intervju! Du skal se at det ordner seg til slutt, selv om det ser mørkt ut til tider! Ha en fin Valentinsdag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #1768 Del Skrevet 14. februar 2006 Tusen takk for alle hilsener Tømmeroppgjør er rett og slett penger for tømmer som har blitt hogd fra skogen vår og levert inn, Lano. Kommer nok dessverre ikke inn sånne summer hvert år, IdaH. Men jeg skulle ønske det gjorde det.. Kjøpte valentines gave til mannen. Ikke akkurat så veldig spennende, men en liten hilsen. Litt godtri og Mann kjøpte jeg. Regner med han blir glad for det! Jeg kjøpte morsdagsgaven min i stad, så da har jeg gode sko og ut å gå i. Det er bare det å komme seg ut da Victoria sov 1t45min i stad, men hun skal vel egentlig ha en dubb til. Får gi henne litt middag nå og se om hun vil sove etterpå. Pumpa til vaskemaskinen har kommet, så mannen skulle hente den. Det blir deilig å få vasket litt klær her igjen. Vasket hos stefar i helga og der fikk jeg blandet litt mye, så nå har mange av de rosa klærne her i huset blåskjær I kveld er der Frustrerte fruer og Se&Hør etter Victoria`s leggetid O`lykke!! Har forresten brukt avataren din, Lano, i en invitasjon jeg lager for noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. februar 2006 #1769 Del Skrevet 14. februar 2006 Mannen blir nok glad for gaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #1770 Del Skrevet 14. februar 2006 Og jeg fikk tre langstilket, røde roser av mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. februar 2006 #1771 Del Skrevet 14. februar 2006 Snill mannen din! Jeg vil også ha 200 000... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. februar 2006 #1772 Del Skrevet 14. februar 2006 Så koselig med gaver. Ha en fortsatt fin Valentine´s Day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 15. februar 2006 #1773 Del Skrevet 15. februar 2006 Innom for å ønske deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #1774 Del Skrevet 15. februar 2006 Tusen takk for alle hilsner Det skal visst betales mva og skatt av oppgjøret, så vi sitter nok ikke igjen med sååå mye alikevel Men det blir jo igjen litt! I dag kommer IV og Oscar en tur, lenge siden sist nå. Det blir koselig! Her snør det nå, men jeg lurer litt på om jeg skulle trillet en tur..Det er jo bare et par minus grader! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #1775 Del Skrevet 15. februar 2006 Da har vi vært på en liten trilletur, Victoria sov hele veien og våknet når vi kom hjem! Det blåste litt, så jeg er ganske kald. Tok ikke på meg ørevarmer.. Får sette på en klesvask tenker jeg og så kommer IV snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2006 #1776 Del Skrevet 15. februar 2006 Flink du er som gaar paa tur! Deilig med litt frisk luft, ja! Her er det pluss 9 grader og straalende sol og sneklokkene blomstrer, saa jeg har hvertfall ingen unnskyldninger for aa komme meg ut i lunsjen! Ha en fin dag, vennen! Og grattis med intervju!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. februar 2006 #1777 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei vennen!! Takk for besøk i dagboka. du er god du Koselig å prate med deg i går, og håper det går kjempe bra på intervju i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. februar 2006 #1778 Del Skrevet 16. februar 2006 Av og til ønsker jeg meg skog og Så flink du er til å gå tur. Får håper våren kommer snart så det blir mer motiverende komme seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #1779 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Tusen takk for hilsner Tror intervjuet gikk greit. Er to til som også har søkt. Så jeg aner ikke hvordan jeg ligger an. Det var ei som var ganske lik meg i alder, jobberfaring og skolegang.. Regner ikke med at jeg får den. Blir ikke noe langt KG besøk i dag, mannen klager sånn på at jeg bare sitter på data`n etter han kommer hjem Endret 17. februar 2006 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. februar 2006 #1780 Del Skrevet 16. februar 2006 Krysser fingre for at du får jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå