April Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1721 Del Skrevet 7. februar 2006 Det hjelper tydeligvis å prate om mensen, for den kom nå.. Jeg er verken glad eller skuffet. Eller jeg er glad på en måte for jeg vil egentlig vente enda litt lenger med å bli gravid. Men det irriterer meg at den skal være så ustabil!! Nå skal jeg gå å surmule, mens Victoria skal sove!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 #1722 Del Skrevet 7. februar 2006 Er det ikke typisk? Jeg tror man håper litt på både det ene og det andre, men når mensen da kommer blir man litt skuffet lengst inne likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1723 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja, det er sant det, Monja!! Nå funker ikke den hersens vaskemaskinen vår Den tulla litt i helga og, men så fikset mannen den og så har jeg fått vasket et par vasker. Men nå er den i gang igjen! Pokker altså.. Håper mannen får ordnet den etterpå! Nå har veslemor sovet 2 1/2 time, deilig!! Og jeg har bare sløvet med Home and away og Tyra Banks show og ikke gjort noe av det jeg burde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1724 Del Skrevet 7. februar 2006 Nå driver mannen og fikser vaskemaskinen. Tror han får ordnet det. Og Victoria driver og vasker gulvet med Burburry klærne sine Ups, får visst ta meg av henne litt jeg! Og i kveld er det fruer igjen HURRA! Men man får en liten tankevekker når man leser om Peony Husker legen jeg gikk til under svangerskapet sa at det hendte de oppdaget på UL at baby`n ikke hadde noe hjerne Herregud, hvor grusomt kan det bli a!! Huttetu.. Vet ikke om jeg tørr bli gravid igjen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1725 Del Skrevet 7. februar 2006 Og så ble dusten av en mann sur for en kommentar jeg sa, så nå gidder han ikke ordne vaskemaskinen, så den funker Er det mulig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1726 Del Skrevet 9. februar 2006 Vi må bytte en del på vaskemaskin, koster 1100kr Og vi får den ikke før i neste uke. Akkurat som om man ikke har massevis av klær å vaske når man har små barn Jeg har vurdert litt, etter jeg leste Mamma i går. Og jeg lurer på om ikke mannen kanskje skal ta ulønnet permisjon i noen måneder, hvis jeg nå kan få jobbe litt på Fornebu. Men vi kan vel søke om kontantstøtte da? Eller hvordan fungerer det? For hvis jeg da etter planen blir gravid og sykemeldt, så er jo jeg hjemme med henne og jeg må vel ha krav på kontantstøtte da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. februar 2006 #1727 Del Skrevet 9. februar 2006 Tror du har krav paa ks hvis du ikke har Victoria i barnehagen. Hoeres ut som en god ide! Haaper du faar en fin dag tross vaskemaskinproblemer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #1728 Del Skrevet 9. februar 2006 Så lenge du ikke har Victoria i barnehage/dagmamma som får statsstøtte har du krav på kontantstøtte. Og det er uansett om du er sykmeldt og gravid eller om mannen din er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #1729 Del Skrevet 9. februar 2006 Åh, det er så surt med vaskemaskin som går i stykker. Vår gjorde det og delen kosta 2000 kroner Vi fikk heldigvis låne maskin, men vi kommer til å kjøpe ny framfor å reparere den ja. Er maskina deres ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1730 Del Skrevet 9. februar 2006 Så flott, da kommer jeg til å søke om kontantstøtte tenker jeg Maskinen vår er snart 8 år gammel, Monja. Er pumpa som er i stykker, kjedelig!! Kleshaugen blir bare større og større. Men heldigvis har lille prinsesse masse klær, så hun kan holde en uke eller to uten klesvask tror jeg. Verre med mor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #1731 Del Skrevet 9. februar 2006 Vet hvordan det er. Du kan ikke ta med en klesvask til mamma'n din eller noe da? Mor må jo og ha rene klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1732 Del Skrevet 9. februar 2006 Vi reiser en tur til stefarkroa i morgen for å vaske litt tenker jeg. Mannen kjøpte seg en King Cab gårdsbil for 2 000kr sist uke, men nå har han kjøpt enda en til En til 30 000kr, men det var visst dieselbil og denne var kjørbar. Så da så.. Så da kunne han hente den i morgen på vel til kroa! Ellers skal jeg jobbe på kroa på søndag, håper formen er bedre da. Ville egentlig ikke jobbe når det er morsdag, men det går vel det.. Skal sikkert ikke feire så mye uansett, vet ikke hvilke planer mannen har! Kjenner jeg han rett, er det ikke mange planer På denne siden, har de jo vanvittig mye flotte klær til barn. Fant masse til det klesløse barnet mitt Tror jeg må kjøpe til klær der til vi skal på tur, er lei av å gå de samme butikken dag ut og inn her i by`n.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2006 #1733 Del Skrevet 9. februar 2006 Æsj, så vannvittig ergerlig med den vaskemaskinen! Man klarer seg jo ikke uten særlig lenge, når man har barn og alt! Flotte klær på den internettsiden ja! Virker ikke som Victoria blir klesløs med det første... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1734 Del Skrevet 9. februar 2006 Da har Victoria og jeg vært ute. Jeg har måkt litt og gått en tur på snuppa på akebrett.. Nå må jeg vel lage middag, eller se på Tyra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1735 Del Skrevet 9. februar 2006 Og der kom mannen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1736 Del Skrevet 9. februar 2006 Å ja, har jo helt glemt bort; Victoria er jo 10mnd i dag Herregud, som tiden flyr!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #1737 Del Skrevet 9. februar 2006 HURRA FOR 10 MND, VICTORIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1738 Del Skrevet 9. februar 2006 Tusen takk Det har vært litt surmuling og dritt her de siste dagene pga. all usikkerheten. Men i går ville mannen ta en seriøs prat og at vi måtte finne ut av ting. Og nå er han villig til å flytte så klart Det kommer et par mnd for sent. Jeg vil ikke flytte og begynne å jobbe for dem. De har ikke behandlet meg så bra og da gidder ikke jeg bare komme løpende.. Selv om det på en måte hadde løst de fleste problemer! Men hvem har vel sagt at livet skal være enkelt? Skal inn til Fornebu på mandag å snakke med henne der inne. Bare håper hun kan hjelpe meg, men det hørtes ikke så lyst ut det heller.. Ja, ja time will show! Nå har jeg sendt mannen og Victoria på butikken! Jeg skulle ikke sitte her da, men KG er avhengighetsskapende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #1739 Del Skrevet 9. februar 2006 Avhengighetsskapende? Forstår ikke hva du prater om jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2006 #1740 Del Skrevet 9. februar 2006 Ikke jeg heller... Hurra for Victoria som er 10 måneder! Grattis lille snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå