Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har vi fått levert gaven og vi fikk høre x-antall ganger hvor gale vi var. Mente vel at det var for dyr gave.. Men det får så være. Vi har spleisa med mannens brødre, så det ble ikke så ille! Nå er heldigvis det dyreste gavegreiene over på en stund. Nå har mamma giftet seg, mamma har fylt 50år og svigers har hatt bryllupsdag. Svigermor blir 50 i mars, hun skal få Seiko klokke av oss tror jeg. Mormor blir forresten 85år og mannen 30år. Men vi skal nok overleve det og. Etter det er det ikke så mange utskeielsene.. Victoria blir 1år da, men hun skjønner jo ikke så mye av det gavegreiene alikevel!

Nå har vi bestilt pizza fra Peppe`s. Mannen har gitt Victoria grøt og hun skal bades og legges. Så er det Se og Hør og Frustrerte fruer :sjarmor:

Ha en fin kveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldiggris som har fått lønn!!!!

Dårlig med det her i gården iallefall. Siden jeg byttet jobb så er jeg uten lønn denne mnd. Den forrige jobben hadde forskudd betaling og denne har på etterskudd :forvirret: Så ikke mye shopping her i gården nei....

Er spent på om du finner noe gøy! Venter i spenning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Så nydelig Victoria er! :hjerte: En liten hjerteknuser den jenta der, ja! ;)

Lønning er bra - og ved nærmere ettertanke så har jeg lønningsdag i dag jeg også!!! :hoppe:

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April! :klem:

Så stilig den nye avataren din er! Artig å se bilde av deg også vennen! :tommelsmil:

Victoria er og blir nydelig da... :hjerter:

Og så mange søte klær hun har! Gleder meg til å gå berserk blant kjoler og annet dilldall når jenta vår kommer! :hoppe:

Ønsker deg en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle sammen!! :kose:

Det var utrolig deilig å kunne gå og vite at man kunne handle det man hadde lyst på. Kjøpte ikke så mye. Vi har egentlig nok begge to. Mulig vi skal en tur til Sandvika på lørdag, når mannen er ferdig med å skyte. Og da må jeg ha til penger til f.eks Fru Lyng :sjarmor: Victoria fikk en myk lekeball og en body, så kjøpte vi en genser til Oscar og en sjampo til meg.

Var innom søskenbarnet N til mamma på veien hjem. Jeg lager innbydelse til hennes 40års lag. Hun er utrolig snill og stiller veldig opp for tante"barnet" sitt som er 5-6år yngre. De har hus i Florida og er der støtt og stadig og da er N dyrepasser. Og nå hadde N fått en 2006 mod. Suzuki Grand Vitara, svart med sota ruter og svarte skinnseter av tantebarnet og mannen hennes :overrasket: Den var bare rålekker! De hadde gitt en LandRover til tantebarnets mamma, hennes far og bror fikk også en Grand Vitara hver seg.. Nå skal de sies at de er pengesterke mennesker. Han eier en av landets ferdighus kjeder. Skulle ønske noen var så snille med meg jeg. Ikke for det, jeg unner dem både bilene og pengene og flotte hus både her og der.. Men innimellom skulle jeg ønske noen kunne dryppe litt på meg og :sjenert: Kan vel kanskje ikke klage, mamma og stefar er jo utrolig snille med oss.

Nå får jeg lage middag til mannen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Mannen og jeg var på Victoria sitt rom og drev med noen regninger og når mannen skulle gå, hadde Victoria reist seg opp og stod og holdt i lekegrinda!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Monja!

Avataren skal jeg bruke i scrappealbumet i morsdagsgave, synes det var litt morsomt!

Mannen skal skyte 9.15 på lørdag og det er 15 min. herfra, så dvs at det blir shoppingtur da også :danse::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you :sjarmor:

Tror Victoria bør få nytt bilsete snart. Hun har Maxi Cosio Cabrio nå og jeg tror det heller litt for mye bakover. For hun er ikke glad i å sitte der lenger. Tror vi kommer til å kjøpe nytt sete, eller ønske oss til bursdagen vår. Men det er ikke før april da, så det kan hende vi bytter ut før den tid.. Har sett på Besafe Izi Kid.. Synes det virker greit og så var det jo best i test i høst. Noen av dere som har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har både Izi Kid og Akta Graco Cosmic xtp. Kan anbefale begge. De er jo de beste setene som er å få og smurfen trives godt i begge. Fordelen med Graco er jo at det kan snus med kjøreretningen etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.. for en nydelig tulle du har! Også så søte klær!!! Ser at hun kler rosa godt. Snuppa mi blir mest kledd i rødt.. synes hun kler det bedre enn rosa.. men vi har da nok rosa klær også, så det blir jo litt av hvert da.. Så flink hun er til å reise seg... store jenta!!

Ønsker deg en knall kveld...

Kos shy :klem:

p.s skal følge med på bilsete-shoppingen din.. vi trenger også sete, men jeg mister litt motet i forhold til alle merkene som finnes.. phu. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva seter vårt heter. Kan sjekke. Men vi fikk iallefall nytt til jul og da var hun ti mnd. Så vi skiftet 1 juledag. Veldig glad for det fordi det andre var alt for lite. Men synes enda det er kipt at hun sitter andre veier. Er så liten oversikt da fordi seter er så stort at jeg ikke ser henne. Hvor lenge må vi vente med å snu, sånn egentlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Mannen og jeg var på Victoria sitt rom og drev med noen regninger og når mannen skulle gå, hadde Victoria reist seg opp og stod og holdt i lekegrinda!!  :klappe:

:klappe:

Saa flott! Tipper du er stolt ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...