Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen.. så moro at dere leker med tanken på å prøve igjen! Det er jo så kos å gå gravid... og alle tankene og spenningen som følger med. Det er vel litt annerledes enn første gangen, jeg innbiller meg i allefall at kanskje tiden går litt fortere, da man har mye med den lille som allerede farter rundt i huset, og krever sitt.. i tillegg vet man jo mye mer hva man går til... blir spennende. Vi skal nok ikke prøve helt enda, men vi snakker om å prøve å få et 2007 barn, så vi får se. Kan tenke meg vi er midt i prøvingen på denne tiden til neste år.... men man skal aldri si aldri...

Ønsker deg en fin kveld!

kos :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kom ganske overraskende for meg egentlig. Hadde ikke trodd mannen ville ha igjen enda. Men han sa i går at det kanskje hadde vært like greit med to tette.. Og nå er jeg så vanvittig usikker igjen. Hva med jobb? Er jo bare tull egentlig å få de i Sandefjord til å ordne og styre med å lage et kontor til meg her, hvis jeg kanskje skulle bli gravid igjen i løpet av året. Og råd til å være hjemme har jeg ikke, for jeg kan ikke få 80% av det jeg har nå. Og hvis jeg får en ny jobb, blir det litt for dumt å bli gravid når man akkurat har begynt der. Hadde jeg hatt en jobb å dra tilbake til(som ikke er 2timer unna :forvirret: ), så hadde jeg ikke vært i tvil om å bli gravid igjen i løpet av noen mnd. Kan jo jobbe hos stefaren min da, få han til å gi meg ganske bra lønn i 6mnd. Men jeg synes det blir litt urettferdig også..

Samtidig som disse tankene surrer, tenker jeg også på her vi bor nå. Det å få en til her, går jo greit. Men fy, så trangt det blir. Det er jo bare to soverom og det er veldig, veldig lytt her. Jeg er egentlig dritt lei av å bo her og kan ikke vente til vi skal begynne å pusse opp. Selv om jeg ikke er sååå gira på å flytte oppover, så kan jo det endre seg etter hvert. Blir hvert fall utrolig deilig med eget og en del større hus. Her føler jeg at det konstant er overfylt. Og jeg gruer meg for hver jul og bursdag som kommer og vi får enda mer påfyll, fordi folk ikke tar hensyn til ønsker..

Men egentlig litt gøy å tenke på og bli gravid igjen. Vil det klaffe like fort? Vil det gå bra? Få en liten baby til? Et lite menneske å ta være på og elske? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke være lett det der med når få barn nei. Alltid noe som kommer i veien.. men jeg trur at dersom man greier det.. må man bare være litt egoistikse og bare sette i gang når man selv vil ha barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg også, IdaH. Får bare se om jeg får en jobb først eller om vi må ordne noe med de i Sandefjord. Kan jo plutselig bli gravid også, ingen av dem som trenger å vite at det er planlagt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor: Jepp!

Nå begynner Victoria å blir forkjøla IGJEN! :sur: Åå, det er så kjedelig!! Er ikke akkurat så veldig lenge siden sist. Og nå har vi fått igjen sånn noenlunde greie netter uten for mye tull og det blir helt håpløst igjen når hun blir syk. Håper det bare er noe i forbindelse med flere tenner.. Det er så kjedelig med syke barn!

Ellers er det endelig helg. Men i morgen skal mannen på skyting igjen og det hørtes ut som vi skal til bygda på søndag, for da hadde han litt forskjellig å gjøre der :forvirret: Tiden kommer til å gå så altfor fort..

Ja, ja vi får kose oss litt nå! God helg, alle sammen!

Jeg har forresten begynt på scrappealbum til mamma og svigermor til morsdagen, husker ikke om jeg har sagt det før jeg.. Men jammen meg tar det tid! Skal ta en kurs i scrapping på onsdag. Er spent på hvordan det går at mannen skal legge Victoria. Hun er vant med å få litt pupp og at det er jeg som legger henne. Men hun har bare godt av at mannen gjør det, eller begge har godt av det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig spennende å tenke på å få en til, men jeg tror vi drøyer bittelitt. Får se over sommeren, hvordan ting ligger an da. Men at mannen ville ha igjen allerede kom som et sjokk for meg :overrasket:

Har vært en tur til by`n i dag, men dritt lei av å gå der egentlig. Ingenting nytt. Kunne tenkt meg en tur til Oslo, men jeg tørr ikke kjøre selv. Kanskje jeg skal ta meg en tur til Sandvika sentret eller Buskerud Storsenter? Ikea kunne jeg tenkt meg å vært også.. Men jeg tror jeg skal prøve å være litt forsiktig med pengene. Skal betale 3000kr hver for flybillett og så har IV meldt oss på babysvømming. Og så er det jo en evindelig runddans med regninger.

Synes egentlig scrapping går greit, vurderer å droppe kurset. Får se an litt hvordan formen til Victoria er også.

Snakket med mamma i stad og hun har vært å hatt brystreduksjon, tatt ca.700gr fra hvert bryst. Det gikk bra med henne, men de skulle ligge over på hotell til i morgen..

Men nå er det noen som krever litt oppmerksomhet hører jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April, her er det mye som skjer for tiden ser jeg! Ikke lett aa time babylaging nei...det vet jeg alt om! :forvirret:

Saa goey at dere skal begynne med babysvoemming. Det har jeg tenkt aa ta med vaar lille paa ogsaa (naa planlegger jeg altfor mye! :ler: ).

Ha en fin uke!

Og god bedring til Victoria (utrolig nydelig avatar, forresten!)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen, Popelka.

Jeg får ikke begynt med IV på svømming. Victoria burde begynne på vidregående kurs pga alderen. Så da får vi se litt hva vi gjør. Da blir det i såfall mannen og jeg som går sammen.

Svigers har bryllupsdag i dag, 30år. Og jeg har sendt i hilsen i avisen vår(som de også har) og deres. Men avisen vår har ikke greid å få det med i dag :frustrert: Kjempe moro! Poenget er jo liksom å få det med den dagen det gjelder da. Dritt avis! Sendte det på torsdag, så de har jo hatt god tid.

Leste i Monja`s tråd om hjernehinnevaksine og jeg er så usikker på hva vi skal gjøre. Samtidig leser jeg i VG at en 3 år gammel jente er død av det. Men det oppstår bare ca.50 tilfeller hvert år. Uansett er det en sjanse jeg er villig til å ta eller ikke? Egentlig ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei venne!!

Ja jeg er og så usikker på den vaksinen. Men skal til legen med meg selv på torsdag så tenkte å høre med han da. Han er og legen til Marthe så da er det litt lettere. Kan jo gi det et ord om hva han sier da??

Så utrolig kipt med det bildet. Er jo ikke noe gøy at det kommer i avisen i morra når det er i dag dagen er! Ring å klag hvis du har betalt for det.

Håper dere får en fin dag, og en fin feiring (hvis det skal feires i dag ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal oppover etterpå og levere gaven. Tror ikke de skal feire så veldig. Vi skal besøke mamma, tror ikke vi hadde dratt ellers. Men de får altså grill med litt tilbehør av oss og mannens brødre. Håper de blir glad for det! Men grillen står på låven hos mamma, så vi får bare håpe vi får den ut. Er ganske masse snø der..

Merker jeg er i dårlig humør om dagen. Victoria er litt småsutrete og det er så kjedelig. Lengter etter vår og sommer, og ikke minst bare veier. Ser for meg at jeg kommer til å trille så mye da. Men jeg vet vel at det egentlig ikke er tilfelle :sjenert: Og så er jeg så lei av at det er jo som må ta iniativet til all rydding her, mannen ser jo ikke en dritt :sur: Og så er jeg lei av å ha en overfylt leilighet og ikke få gjort noe med det.. Alt er litt dritt akkurat nå! :forvirret:

Ang. den vaksinen så blir jeg nesten sprø.. Mannen var hos legen her om dagen og spurte om vaksinen. Men hun hadde ikke hørt så mye om den og mente at helsestasjon burde sende ut en melding til alle. Ellers kunne vi ringe et annet legekontor, der det var en lege som bare drev med vaksiner. Men jeg er møkklei av å få ørten forskjellig beskjeder..

Kjenner lukten av sol og vår, så mye lengter jeg etter det akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fikk jeg det til :sjarmor: Ett bilde av oss alle tre, lar det være sånn litt. Ellers er jeg ikke så fornøyd med å meg selv som avatar men... Synes det er litt morsomt bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sur :sur:

Frustrert :frustrert:

Irritert :sprettoy:

Prøver å tenke på alt som er bra, men blir i dårlig humør alikevel. Tror jeg skal legge Victoria for dubb nr.2 og ta litt tid for meg selv og se om jeg blir i bedre humør.

Ringte den ene barnehagen vi har søkt på som ikke er så langt unna her og der var det fullt allerede. Har heller ikke hørt noe fra de i Sandefjord etter jeg ba om lønnsforhøyelse eller noen av jobbene jeg har søkt på.. Derfor er jeg litt :frustrert: nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da vennen!!! Ikke vær så oppgitt. Det ordner seg nok til slutt. Det er min trøst. Har det ikke så lett for tiden selv, men orker ikke å bruke energi på å ha det trist. Men vet at det ikke alltid er like enkelt.

Har søkt på barnehager vi og, men har ikke hørt noe. Mener at det var opptak i mars eller noe. Ser nok ut som vi ikke skal ha henne i barnehage enda siden jeg jobber om kvelden, men hadde jo vært greit å hatt valget liksom. Kunne jo tenkt meg en lærerjobb etterhvert. Men med tanke på husbygging kommer kontantstøtta godt med.

MEN det hjelper jo ikke deg :ler: Håper dere snart hører fra både barnehage og fra jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...