Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med scrappingen, da?

Jeg er fremdeles ikke ferdig med det siste albumet... Det er så fort gjort å bli sittende fast i KG-klisteret.

God tur til helgen.

Men hva er Sjelebilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått begynt enda. Må bestemme meg for hvilke bilder jeg skal bruke :) Var å handlet litt mer i dag. Gleder meg til å prøve! Har kjøpt masse fint, men jeg vet ikke om jeg får det til å bli så fint..

Sjelebilde er bilde av sjelen. En dame som skal fortelle litt om det og så evt. tegne bilde av sjelen vår. Jeg er jo litt alternativ, så det blir spennede det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i bygda!

Jeg og Victoria var en tur å byttet en kjole jeg kjøpte under salget sist uke. Jeg tok igjen en strikkejakke og et tørkle og så måtte jeg jo kjøpe litt også :sjenert: Så det ble en bukse og genser på henne også! Nå har jeg funnet ut at jeg må skjerpe meg og slutte å handle klær i store størrelser til henne. Skal jeg kjøpe noe til henne nå, så får det være noe som passer snart og ikke om evigheter.. Hjelper ikke om det er på salg! For innen hun kan bruke det, er det ikke sikkert jeg synes det er noe fint lenger eller så har det kommet nye ting som jeg har mer lyst på..

GOD HELG, alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at jeg ikke er alene om å kjøpe klær vi sikkert kan bruke fram i tid. Jeg er så flink til å kjøpe klær i størrelse 92/98, og det er jo litt stort enda da. Selv om jeg faktisk er flink til å kjøpe for eksempel bodyer han kan bruke neste vinter. Akkurat som om ikke jeg klare å kjøpe enda flere neste vinter uansett :sjenert:

Håper dere får en dlott helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig interessant på møte i går. Jeg er utrolig fasinert av det alternative og det åndelige verden.. Synes det er veldig spennende! Bestilte et bilde til Victoria.

Tankene flyr om dagen ang. jobb, barnehage etc. Det som føles mest riktig er å være hjemme lenger med Victoria, kanskje til august. Innbiller meg at det er lettere å få barnehageplass da, når mange begynner på skolen. Har jo søkt på fem stykker, men lurer på om jeg skal søke på en til som ikke er så langt herfra. Ellers er det et lokale til leie som hadde passet kjempe bra til meg, for å holde på med regnskap. Det ligger på "min" side av by`n og jeg tror det er passe stort. Det er enken etter mannens tidligere sjef, som leier ut og jeg kjenner jo egentlig henne.. Skal også søke på en jobb her i by`n; økonomikonsulent. Samtidig er jeg fryktelig usikker.. Frister mest å være hjemme over sommeren og jeg får helt sikkert videre permisjon fra jobben, selvom det blir uten lønn. Sendte mail til de på fredag og sa at jeg var interessert i å begynne her for meg selv, som et underfirma til de. Sa og at jeg ville ha høyere lønn, selv om det ikke hadde vært noen lønnsøkning der. Synes de kunne gjøre såpass, de stilte ikke opp så mye som lovet for meg så..

Men igjen usikker på alt. Har vel egentlig en tro på at livet blir det man gjør det til og at alt faller sikkert på plass etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir spennende å se, Glossy, om de gir etter. Lokalet jeg hadde lyst på var leid ut, så da blir ikke det noe av. Bare venter på tegn som gjør at jeg kan være hjemme frem til august og dette var ett av de.. Så er det bare å vente å se om jeg hører noe ang. jobben jeg søkte på! Ellers lurer jeg på om jeg skal bli gravid igjen.. IV har endelig snudd og har også lyst på en til. Så da satser jeg på det klaffer rundt samme tid neste gang. :ler: Fant ut det i går, at det var lettere å ha barn som er rundt samme alder når de er så små! Ikke at det har så stor betydning, men det er jo litt moro også da..

Jeg har endelig fått en bestevenn og det er IV. For meg betyr det litt å kunne si at jeg har en bestevenninne. Føler at det er lit mer spesielt enn "bare" en venninne.. Det er så mye likt med meg og IV, som gjør at livet er deilig sammen med henne. Selvom jeg akkurat nå er litt småsur og lei meg.. Møtte på hun som fødte dagen etter meg og igjen så var det å høre alt datteren hennes kunne som ikke Victoria kan. Vet jo at alle utvikler seg forskjellig og det egentlig bare er tull og sammenligne, men det blir til at jeg gjør det alikevel :forvirret:

Nå har Victoria begynt å få brødskive. Fikk med ost i dag tidlig og med skinke til lunsj og en brødskive går ned på høy kant :) Her om dagen stod hun plutselig på knærne og holdt seg fast i lekegrinden, så det skjer noe nytt hver dag. Lurer litt på om vi skal kjøpe en sånn Brio lær-å-gå vogn til henne, synes den ser så kjekk ut. Og så elsker hun jo gå når vi holder henne! Lurer forresten på når den neste tanna kommer jeg, kan ikke si at jeg har merket noe..

Ååå, nå ble jeg skikkelig lysten på en baby til.. Men de vokser jo så fort da, at nyfødt tiden er jo over på nullkommasvisj! Jeg nyter virkelig livet med Victoria, selvom det er slitsomt til tider. F.eks at hun fremdeles er våken om nettene. Men det er så utrolig stort å bli mor, det er bare helt herlig å ha en sånn deilig liten datter som Victoria :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så gøy med flere barn!!! Jeg og vil!!!

Er så utrolig herlig å være mamma og jeg nyter det i fulle drag. Lille mor her i huset er ikke begeistret for skive i det hele tatt. viser tunge bare hun kjenner det nærmer seg. Men jeg jobber iherdig med det. Kan jo ikke spise grøt i all tid ;)

Blir spennende å følge med når dere begynner prøvingen da :hoppe:

Jeg krysser fingrene for at det klaffer fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa koselig at du har en du kan regne som bestevenninne! Det har mye aa si, ja. Min bestevenninne er paa et litt annet stadium enn meg, selv om hun naa planlegger aa gifte seg, men kan/vil liksom ikke diskutere babydroemmer med henne....

Bli gravid igjen, da vel, saa kanskje vi blir gravide samtdig denne gangen? ;)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ut det i går, at det var lettere å ha barn som er rundt samme alder når de er så små! Ikke at det har så stor betydning, men det er jo litt moro også da..

Det var jeg og IV som fant ut dette. Ikke jeg og mannen altså.. Vi blir ikke prøvere igjen riktig enda, selvom jeg har lyst på flere. Vil nyte tiden med Victoria. Kanskje vi blir prøvere i 2007...? Nå må jeg først ordne meg jobb!

Stod en jobb i avisen dag, som jeg kunne tenkt meg. Kontormedarbeider, høres litt kjedelig ut, men jobben bestod av ordreregistrering, fakturering, regnskap og avstemming. Akkurat det samme som jeg gjorde på Fornebu.. Tenkt om jeg kunne fått den :) Er et års vikariat, med mulig for forlengelse. Jeg har ringt dit. Og hun sa at det som var tenkt var at det ble to 80% stillinger når hun kom tilbake! Kunne det vært mer midt i blinken!!?! :danse: Åååå, jeg vil ha denne jobben :sur:

Håper ting snart kan ordne seg, for nå er alt bare kaos i hodet mitt!! Samme leksa; jobb, barnehage, når, mer permisjon, begynne her i by`n som en underavd. der jeg er nå.. Altså tusen ting føles det som! :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en jobb som er perfekt for deg! :)

Når flytter dere på gård?

Ligger den i nærheten av der dere bor nå eller?

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *MissS*.. Og der var en hilsen fra Popelka og :klem:

Vi MÅ flytte innen 1.1.2011, så vi har god tid enda. Men tiden flyr jammen meg fort også, så plutselig er tiden inne.. Det er ca.40min fra der vi bor nå, men det er hjemstedet til oss begge to. Er delt med tanke på å flytte. Jo lengre jeg bor her i by`n og har alt rundt meg, jo mindre lyst har jeg til å flytte oppover. Samtidig er det utrolig fin natur der og vi har familien rett i nærheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ikke svigermor røyket siden fredag :overrasket::klappe::sjarmor: Håper det fortsetter og at hun klarer å slutte. Hun burde ikke røyke med den hosten og astma.

I dag har jeg vært i by`n med mamma og mormor. Victoria fikk Brio lær-å-gå vogn av mamma og så begynte det salg på yndlingsbutikken min(med barneklær), så mamma handla en golfjakke i ull og litt nye ting; spenner, vårlig lue+votter og sokker.

Victoria vil ikke ut å gå med vognen sin da, så hun må tydeligvis venne seg til den. For akkurat nå liker hun den ikke.. Men hun er blitt flink til å sitte i lekegrinda og leke, sitter mye lengre om gangen. I natt sov hun greit også, våknet halv tre og fikk bare smokk, våknet igjen litt over fem og fikk pupp, sov så videre til klokka ni :overrasket: Forrige natt var hun håpløs, så det var godt å få en sånn natt nå. Bare håper det fortsetter. Må da være unødvendig med nattevåk og pupp nå synes jeg!!

I morgen kommer IV og Oscar :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så bra at svigermoren din har kutta ut røyk!

Sånn gå-vogn er veldig fint å ha når de begynner å gå for alvor. Men det krever litt balanse osv, vi har gå-bil og det var først når Brage var rundt ett år at han begynte å rase rundt med den.

Vil hun bare stå og holde i den da?

Så koselig med baby-planer da, selv om det ligger litt fram i tid! Det er fint for barn å ha søsken å leke med, og så lærer de å ta hensyn til andre (forhåpentligvis!). Jeg har jo vært babysyk siden Brage var 6 måneder, men tenkte egentlig å vente litt til da. Og vi vet jo hvordan dét gikk ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torstein ville heller ikke gå med gåvogna si i begynnelsen. Men da han ble mer vant til den gikk det bedre. Ikke at han har slitt den ut akkurat :sjenert: Plutselig springer Victoria over gulvet.

Så flink svigermora di er :klappe:

Bare hun klarer den første vanskelige tiden går det vel bedre etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil ikke holde i den en gang nå, La Traviata :ler: Men det blir sikkert bedre etterhvert.

Håper hun greier å holde seg unna røyken, Monja. Det er vel egentlig det å la være å ta den første røyken igjen..

Spurte mannen nå om når vi skulle prøve igjen.. Og at jeg kunne tenkt meg et vårbarn igjen. Han mente kanskje januar-februar og til neste år :overrasket::overrasket: Det vil jeg jo si at jeg må bli gravid i mai/juni

:sjokkert: Gurimalla!! Tror kanskje vi venter litt vel... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...