Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Var kjempe koselig i går! Vi har ikke sett hverandre på over to år, men skravla går like bra.. Hun hadde kjøpt nydelig klær til Victoria og en liten veske som så ut som en hund. :ler: Victoria elsker vesker, så det passet veldig bra!

Nå er det salg, salg, salg over alt og jeg som er shoppoholiker med dårlig råd, har det ikke bra om dagen!!

I dag tror jeg kanskje skal være hjemme, men mulig det blir en liten bytur.. Skal se etter dåpsgave til Oscar for mamma og så skal jeg ordne bankremisse fra oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg i sånn :frustrert: humør.. Mange ting som spiller inn akkurat nå, men svigermor er en av grunnene! Orker ikke skrive om det..

Drar heller på bytur, da blir jeg i bedre humør for det vet jeg irriterer svigermor at jeg er ute med Victoria når det er så kald :sjarmor: (Hun mener at man ikke skal ha små barn ute når det er -10, men jeg har akkurat pratet med helsestasjon og hørt hva de sier)

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsen verker enda.. Men jeg stapper c-vitaminer, så det blir egentlig ikke så mye verre! Snille mannen kom akkurat med en kopp solbærtoddy til meg :hjerte:

I dag har jeg vært på salg et stykke herfra med IV, det er en Exit butikk og de har myye klær. Måtte jo shoppe litt til Victoria, så jeg fikk to bukser, to gensere og en kjole for 500kr. Det var jeg fornøyd med :) Etter på var jeg i by`n her, møtte svigermor.. Må le litt også av alle fordommene hennes! :ler:

Denne uka synes jeg egentlig har gått fort, sikkert fordi jeg har hatt planer eller gjort noe hver dag..

Nå er det akkurat 11uker til jeg begynner å jobbe igjen :grine::sur::murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt angst når jeg så dette i dag.. Nå lurer jeg fælt på hva vi skal gjøre. Det høres jo veldig skummelt ut synes jeg. Vil jo ikke at Victoria skal bli smitta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med helsestasjonen og de visste ikke så mye om det. Trodde ikke de satte den der, så jeg skulle kontakte fastlegen.. Får gjøre det på mandag!

I morgen er det dåp og vi skal opp til lokale i dag og hjelpe til med å gjøre i stand. Mannen skulle egentlig på skyting, men det ble ikke før i morgen og da passer det jo ikke. Vet ikke helt hva jeg skal ha på meg, men tror det blir stakk. Mannen skal jo ha bunad og da vil jeg ha det også..

Igjen er humøret på bånn.. Fikk mensen i går og jeg blør myyye. Det er så kjedelig. Og nå som jeg er forkjøla og hoster, så kjennes det ut som om det kommer i bøtter og spann :sur: Jeg hater det her!!! Veide meg i stad og det var ikke oppløftende.. Tresifret. Det lovte jeg meg selv at jeg aldri skulle opp igjen til, etter å ha gått ned så mye etter fødselen. Men hva hjalp det! Blir så irritert på meg selv og at jeg ikke kan ta tak i det her. Jeg synes det er flaut å være så tjukk, men alikevel gjør jeg ikke noe med det. Trenger ikke masse tips og råd, for jeg vet jo egentlig hva jeg burde gjøre.. Men når latskapen og all verdens unnskyldinger rår, er det ikke så lett! Lurer på hva som må til, jeg, at jeg greier å snu..? Frister ikke å reise i barnedåp i morgen i hvertfall!!

Nå får jeg gå å bake kaken som jeg har lovt til i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil anbefale deg¨å melde deg inn i vektklubben (til vg) eller noe.

Der kan du se hvor mange kalorier du trenger og så kan du skrive opp hva du spsier og se hva det inneholder av kalorier. Sambo gjorde det like før jul og har gått ned ca 5 kg trur jeg. og det uten trening (det har han ikke at overskudd til). Han har alså gått ned bare ved å være litt mer bevist på hva han spiser.

Er ikke så fryktlig dyrt heller.. 500 kr for et år trur jeg..

det er mange gode middagstips der også.. så man blir litt inspirert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er Victoria 9mnd :overrasket: Det er et helt svangerskap det!! Synes tiden har gått så altfor fort og jeg gruer meg hver dag til jeg skal begynne å jobbe igjen.. Skulle ønske jeg hadde hatt muligheten til å være lengre hjemme med henne. Jeg tar meg i det enkelte ganger, at jeg sitter og stirrer på henne. Jeg synes det er så vanvittig rart at jeg har en liten baby, som skal være her hos meg og som jeg skal gjøre mitt beste for at hun skal få et fantastisk liv.. Lille nurket mitt :hjerte:

Huff, jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre med jobb! Det frister veeeldig å flytte nå..

I går var vi i barnedåp og det gikk veldig bra. Victoria var eksemplarisk :) Men formen min er elendig. Håper det går over snart, nå er jeg dritt lei!!

Jeg har i allefall fått vasket og støvsugd her og ryddet bort den siste lille resten av jul som var her.. Noen duker og alle julekortene. Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg ønsker meg vaskehjelp. Det er så kjedelig å bruke tid på det. Og det blir så mye støv og skitt her med en gang.. Jeg er sikker på at det å ha en vaskehjelp kunne reddet mange forhold og ekteskap!!

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du har ikke noen venninner i nærheten som du kan gå turer sammen med? Lettere å komme seg ut om man har noen å gå sammen med! Dytter du i tillegg på ei barnevogn får du super trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Gratulerer til Victoria med 9 måneders "bursdag"! :gratulerer:

Skjønner at du gruer deg til å jobbe og være borte fra henne... jeg synes det var fint å jobbe litt redusert det første halve året jeg. Hadde tidskonto, det er en fin ordning!

Mange jeg vet om har gått på sånn Grete Roede-kurs, det skal visst være veldig bra! Vet ikke hva det koster men...

Enig i det med vaskehjelp forresten. Og husarbeid generelt, så hadde man sluppet å krangle om arbeidsoppgaver hjemme...

Nattaklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom i full fart og skriver, Victoria sover..

Var innom helsestasjonen og veide Victoria i dag. Tallene er:

Vekt: 8810gr

Lengde: 71cm

Hodeomk.: 45,1cm

Sendte sms til mannen med tallene og at de sa at hun var helt normal. Fikk svar fra mannen; "hun er ikke normal. Hun er unik..." :hjerter:

I går kom han med en rosebukett til meg.. Fordi jeg er den jeg er og at jeg var så snill og god mor :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.... så fine tall på snuppa, og WOW for en god mann du har! Kan ikke huske sist jeg fikk roser av mannen... han er ikke så god på sånnt noe.

Du er en flink, omsorgsfull og god mor og kone du! ;)

stor kos :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke at jeg hadde noe sjans alikevel men... :sjenert:

Victoria fikk ny vårkåpe i går og i dag var mamma nedover og da fikk hun sko og flanellspysj.. Skoene kan sees her, under shoe collection. De rosa småskoene :) og jakka kan sees under outdoor wear, den rosa som henger i midten. Hun er ingen klesløs frøken! Mamma kjøpte et skjørt og noen pensko til meg.. Så jeg mangler ikke klær jeg heller! :sjarmor:

I morgen må jeg rufse litt her tror jeg. Ser ikke ut her nå! Drar oppover en tur i morgen ettermiddag og blir til lørdag. Mannen skal hjelpe til på skytebanen. Og jeg skal kanskje på et møte om Sjelebilde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...