April Skrevet 7. november 2005 Forfatter #1421 Skrevet 7. november 2005 (endret) Julegaver 2005 Mannen: Sølje fra meg, joggebukse og gavekort hos tante fra Victoria Victoria: Akebrett og 500kr Lillesøster C: Olabukse, hettegenser og collagejakke Lillesøster K: Pysj, Strawberry shortcake genser Lillesøster O: Pysj, Strawberry shortcake genser Mamma: Gavekort hos gullsmed på 500kr, abonnement på KK Stefar: Jean Paul genser og Peak Performance skjorte Mamma og stefar: Tuftop fjøl Pappa: Melka skjorte og sokker med elg på Stemor: Pysj og bok Pappa og stemor: Ocean Twelve og Bourne Supremacy DVD og Tuftop fjøl Svigers: Saturn Platina(Porsgrunn) sausnebb, Christiania bestikk 53 deler, Cole&Mason salt og pepper kvern Svoger: Ikea servise 18 deler, Hardanger bestikk Silje kakespade+6 kakegafler Svoger: Klær eller penger Mormor: Golfjakke, liten Furu(Hadeland)vase, godtri og bilde av Victoria Mannens bestemor: Dove silk shower, svamp, Anton Berg godtri, bilde av Victoria Mannens mormor/bestefar: Bilde av Victoria, forskjærskniv(m), tørkerullholder med elg på toppen(b) og Fjols til fjelles DVD(b) Mannens tante K: 6stk kaffe lattè skjeer og blå nisser fra Hadeland Glassverk Tante K: Mørke blå kubbelys, engleservietter, englepar gutt og jente Tante B: Tuftop fjøl og kubbelys Søskenbarn KA: Hardanger bestikk Silje kakespade+6 kakegafler Søskenbarn L og sambo G: Märtha kakegaffel Venninne M sønn: Olabukse og genser Venninne M sønn: Olabukse og genser Venninne S: Servietter, offwhite kubbelys, Fauna(Porsgrunn) middagstallerken Venninne IV: Ole Brumm album, bok om jul Oscar: Genser, bukse, body IV`s stesønn: Spiderman sokker, Batman genser Venninne A: Servietter, kubbelys og to pk krus og asjetter fra Country servise Venninne C sønn: Mikke mus genser Victoria`s tippoldemor: Bilde av Victoria Sånn det var vel alle tror jeg!! Og de fleste gavene er kjøpt! Endret 8. november 2005 av April
Gjest Chica Skrevet 7. november 2005 #1422 Skrevet 7. november 2005 Skal si du handler gaver! Kjøper kanskje 5 - 6 gaver jeg... (Ikke noe negativt - ble bare litt overrasket over hvor mange du kjøper til og hvor mye du kjøper til hver enkelt) Morsomt med julegaver da! Strever med å finne ut hva jeg ønsker meg i år jeg. Dvs - lett å finne ut hva JEG ønsker MEG, men flere vil gi gave til sambo og meg sammen, så da må vi finne ut hva VI ønsker OSS. Regner med sambo ikke vil ha krølltang f.eks
April Skrevet 7. november 2005 Forfatter #1423 Skrevet 7. november 2005 Skjønner godt hva du mener jeg, Chica! Det er litt for mange og dyre gaver i år. Jeg kunne sikkert kuttet ut noen også, men jeg synes det er koselig å gi en liten ting til de i familien jeg har mye kontakt med også. Men neste år, skal listen helt klart bestå av færre gaver til hver.. Kanskje! Jeg sier det vel hvert år tror jeg. Jeg skal i allefall prøve..
Siam Skrevet 7. november 2005 #1424 Skrevet 7. november 2005 Jeg synes også det var masse gaver. Men det var mye fint du har funnet, da! Jeg tror jeg har sånn nogenlunde kontroll over hva jeg skal kjøpe, så nå må jeg bare disponere pengene slik at jeg får råd til alt... Ha en kjempefin uke!
April Skrevet 8. november 2005 Forfatter #1425 Skrevet 8. november 2005 Takk for det! Ja, jeg synes det er mye fint. Får bare håpe mottakerene blir fornøyd også.. Neste år MÅ jeg bare kutte ned på gaveantallet, det går ikke an å holde på sånn.. Jeg kjøper nok sikkert til like mange, men jeg får kjøpe mindre til hver. I år så har det blitt sånn at "å, jeg må jo kjøpe fra Victoria og.." Men hvordan skal det bli hvis vi får en unge til eller to.. Nei, det går ikke!! Kom på en gave til: Victoria`s tippoldemor: Bilde av Victoria Vi har ikke pleid å gi til henne, men jeg synes det er koselig at hun kan få et bilde av Victoria. Det koster liksom ikke all verden! Og jeg vet hun vil sette veldig pris på det! I natt var Victoria våken fra tre til fem igjen, men vi lot henne bare gråte. Får håpe hun snart skjønner at hun skal sove på natta.. Det går faktisk lettere enn jeg trodde å la henne gråte. I dag har jeg ingen planer! Tror ikke jeg gidder å gjøre noe! Har vondt i hodet mitt.. Kan prøve å rydde litt her og kanskje pakke inn noen julegaver. Ikke den store energien her i dag merker jeg...
Holly Hobbie Skrevet 8. november 2005 #1426 Skrevet 8. november 2005 Wow, tenk at datteren din har en tippoldemor! Synes det var masse fine gaver paa listen! Mottagerene blir helt sikkert kjempeglade! Men du - gir du virkelig et helt 53-delers servise?? Det maa vaere fryktelig dyrt, da! Ha en fin uke!
April Skrevet 8. november 2005 Forfatter #1427 Skrevet 8. november 2005 Det er 53 deler bestikk.. De har sånne pakker på Christiania Glassmagasin til 1000kr. Dyrt nok ja! Svigers pleier som regel og få en gave hver også, men det gjør de ikke i år siden bestikket kostet så mye.. Victoria har tippoldemor ja. Mannen har en oldemor som er 90år! Ikke så ofte man opplever sånt! Vi tok fem generasjoners bilde i dåpen, kjempe morsomt at hun fikk oppleve det. Ha en fin uke du også, Popelka!
Fibonacci Skrevet 8. november 2005 #1428 Skrevet 8. november 2005 Oi, for en julegaveliste! Blir nok mange fornøyde fjes på julaften blant familie og venner tenker jeg. Jeg kjøper nok mindre gaver enn deg, det blir så mange gaver på julaften uansett, med så mange mennesker som vi kommer til å være! Akebrett har vi også tenkt på til Brage! Bare det kommer noe snø i vinter... Så heldig Victoria er som har en tippoldemor! Tenk, 5 generasjoner! Det er ikke ofte man opplever på et brett! Ha en riktig fin kveld!
April Skrevet 9. november 2005 Forfatter #1430 Skrevet 9. november 2005 I dag er Victoria 7mnd!! Det var kjempe flott, lmari! Gleder meg til å bruke det Du er snill altså.. Mange av gavene er kjøpt på salg, La Traviata. Jeg har en viss sum jeg handler for og da blir det gjerne noe flere gaver når de er handlet på salg. Men jeg må nok kutte ned litt tror jeg!! Kom forresten på at mannen får nok noen flere gaver fra meg, vi får se litt hva han trenger. Nå er det jo farsdag også, så jeg må finne på noe til da og! I dag har svigermor hatt Victoria, det gikk veldig bra! De var hos Victoria sin oldemor og hun var kjempe glad for det. Første gangen Victoria er der(andre gangen jeg var der på 11år.. ) Fikk pakken fra Robeez i dag, med nye tøfler. Med mva og toll, ble de en del dyrere enn her i Norge.. Så da er det bare å vente på at de skal heve grensen til 1000kr! 200kr er jo latterlig lavt.. Men er det noen som kan fortelle meg hvorfor i svarte verden Pia Haraldsen er programleder?! Åå, som jeg irriterer meg over det neket der! Håper virkelig Tv2 kutter henne ut, for makan til dårlig programleder har jeg aldri sett... Nå sover Victoria og jeg burde lage middag..
Fibonacci Skrevet 9. november 2005 #1431 Skrevet 9. november 2005 Gratulerer med 7 måneders dagen Victoria! Så stor jente! Tida går så fort altså...
April Skrevet 10. november 2005 Forfatter #1432 Skrevet 10. november 2005 Tusen takk, La Traviata! Ja, tiden flyr og hun er blitt stor jente nå.. I dag har jeg møtt mamma i by`n. Hun handlet juelgave til Victoria. Bukse, genser og sko fra Mexx Jeg kjøpte farsdagsgave til mannen. Når jeg kom hjem lå pakken fra lmari i posten og det var kjempe fint det hun har laget til oss!! Gleder meg til å ta det i bruk.. :icon_smile: Nå har vi spist middag og får prøve å rydde litt her! Vaske klær må vi og.. Tenkte jeg skulle prøve å strikke sokker til Oscar! Så kanskje jeg gjør litt annet enn å spise godtri om kveldene.. Gruer meg til å begynne å jobbe igjen. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre! Frister ikke å pendle to timer tur/retur når man har en liten baby. Vi får se hva vi gjør, orker egentlig ikke å tenke på det ennå!! Ha en fin torsdagskveld!
April Skrevet 10. november 2005 Forfatter #1433 Skrevet 10. november 2005 I dag begynte Victoria forresten å si he he.. Og hun er som en virvelvinn på gulvet! Ene sekundet på et sted og rett etter på plutselig et annet sted.. Gullet mitt
Gjest Chica Skrevet 10. november 2005 #1434 Skrevet 10. november 2005 Du har ikke mulighet til å få deg jobb nærmere da? Jobber du fulltid?
Gjest lmari Skrevet 10. november 2005 #1435 Skrevet 10. november 2005 Så bra at pakken kom trygt frem! Er jakken passe eller var den litt stor sånn som jeg trodde? ... håper det var sånn som du så det for deg, i hvert fall....
April Skrevet 10. november 2005 Forfatter #1436 Skrevet 10. november 2005 Ja, jeg jobber fulltid. Men vil ikke jobbe mer enn 80% når jeg begynner igjen. Problemet er at jeg egentlig ikke har noen jobb å gå tilbake til. Firmaet jeg er ansatt i, ansatte meg kun for å leie meg ut til de på Fornebu. Når jeg ble sykemeldt tok de over regnskapet selv og startet regnskapsfirma nå i høst. Det er muligheter for at jeg kan bli ansatt der, men så er det den pendlingen. Samtidig er det en kjempe sjanse å få jobbe hos de. Vet de er veldig fleksible også! Regner med jeg skal inn å prate med de i løpet av et par uker. Har et regnskap som jeg har tatt på meg, som de må hjelpe meg litt med.. Jakka er nok litt stor enda, lmari. Den var helt nydelig! Tusen takk Virvelvinn.... Virvelvind kanskje!!
Susanna Skrevet 11. november 2005 #1437 Skrevet 11. november 2005 Hei April! Takk for fine ord om Jonas avataren min Men du har jo en bra nyyydelig avatar du også da!! God helg!
Holly Hobbie Skrevet 12. november 2005 #1438 Skrevet 12. november 2005 Hei April! Hoeres jo bra ut med 80% og ny jobb! Haaper det ordner seg! Ha en kjempefin helg!
April Skrevet 12. november 2005 Forfatter #1439 Skrevet 12. november 2005 Tusen takk, jenter! De søker etter regnskapsfører her i by`n nå og jeg tror jeg har bestemt meg for å kontakte de.. I hvertfall ringe og høre. Da får jeg heller begynne litt før og slippe pendlingen, det frister mest, selv om jeg har lyst til å være hjemme med Victoria. Jeg får garantert ikke jobben, de søker etter en erfaren en og jeg er ikke sååå erfaren. Men går jo an å prøve alikevel! Nå har jeg fått vasket og støvsugd her, mens Victoria sov. Deilig med rent hus! Mannen er på vei hjem fra jakt og jeg tenkte vi skulle ha hjemmelaget pizza i dag. Victoria var våken fra tre til fire i natt. Naboen kom hjem klokka halv fire og haded nachspiel, siste mann dro halv åtte Jeg sovnet vel litt over seks tror jeg.. Ganske trøtt i dag ja!! Men nå kaller snuppelure og jeg må henge opp klær! Ha en fin lørdag!
Glossy Skrevet 12. november 2005 #1440 Skrevet 12. november 2005 Hei hei!! Jammen er du flink som får unna gavene. Har vært en tur ute i dag jeg og. Fikk nå kjøpt noen, men det er ikke vanskelig å se at folk har begynt for fullt. er jo kø overalt!!! Jeg har tenkt å bli tidlig ferdig i år siden jeg bor litt avsides til nå, og får ikke ferie før helt opp mot jul. Greit for økonomien å posjonere litt og. Her er det leid to filmer til kvelden, men mannen skal se forball først så da blir det såååå lenge å vente for meg Ha en super kveld!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå