April Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #1301 Skrevet 6. oktober 2005 :hoppe: Litt over seks fikk jeg sms fra IV`s samboer G: "Det ble en gutt!!!" Endelig! Hurra!! Jeg raste bort til blomsterbutikken og fikk ordnet en oppsats. Når jeg kom på sykehuset, så måtte jeg levere den på barselavd. selv og der møtte jeg så klart IV`s samboer.. Følte meg litt dumt, for jeg ville ikke forstyrre dem.. Men jeg fikk se den lille og han var skjønn Visste seg at han ble tatt med keisersnitt til slutt. IV var så sliten og begynte og få feber og det gjorde baby`n også. Han lå i en sånn pustemaskin når jeg var der, for han hadde hevet litt etter pusten når han ble tatt ut. IV lå på intensiven nå, bare håper det ikke gjorde noe at jeg kom. Var jo ikke meningen å dumpe borti G... Men nå er det i allefall over og jeg er utrolig stolt og glad på deres vegne! I morgen skal jeg på shopping!!
Pasha Skrevet 6. oktober 2005 #1302 Skrevet 6. oktober 2005 så moro!! den må ha vært nydlig tenker jeg
Gjest lmari Skrevet 6. oktober 2005 #1303 Skrevet 6. oktober 2005 Åh, det er jo så koselig når venner får barn!! ... og en liten prins også. Han må nok passe seg for den bittelitt eldre og supersjarmerende Victoria...
Siam Skrevet 6. oktober 2005 #1304 Skrevet 6. oktober 2005 Så fint at endelig babyen kom! Det gjorde sikkert ikke noe at du stakk innom sykehuset. Det var nok bare koselig.
Holly Hobbie Skrevet 7. oktober 2005 #1305 Skrevet 7. oktober 2005 Gratulerer som "tante," April! Og god helg!
April Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #1306 Skrevet 7. oktober 2005 Tusen takk for hilsner!! Jeg snakket med IV sent i går kveld og da ville hun at jeg skulle ta en tur i dag Vi hadde snakket om dette på forhånd og hun visste ikke om hun ville ha besøk. Hun kom ikke til meg når jeg hadde fått Victoria, for hun ville ikke trenge seg på når jeg kanskje var sliten. Men det var nok heller andre som skulle latt være å komme enn henne når jeg lå der.. Jeg skal i allefall opp dit i dag og jeg gleder meg! Fikk jo se gutten i går, men jeg gleder meg masse til å se han igjen og IV! Håper de har hatt en grei natt, så de får hvilt ut litt. Stesønnen kommer i dag og skal være i 10 dager. En liten urolig knopp på 5 år!! Men nå skal jeg hvert øyeblikk ut å shoppe!! Har også kjøpt et gaveabonnement på 3 blader av bladet Mamma til IV og en bodylotion. Har noe gutteklær liggende fra vi var i Canada, men jeg har ikke lyst til å gi det til henne. Jeg vil kjøpe noe nytt!! I dag drar vi til bygda igjen. Elgjakten fortsetter jo i helgene fremover nå! Og så skal mannen møte en som syr bunader i kveld!! Så nå blir det bunad på mannen også!!! :hoppe: Men nå får vi ordne oss! Kommer innom senere tenker jeg.
Pasha Skrevet 7. oktober 2005 #1307 Skrevet 7. oktober 2005 Tenker at IV blir glad for besøk og fine gaver. Det bladet var jo genialt da!
April Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #1309 Skrevet 7. oktober 2005 Det er som om vi var søsken i tidligere liv, jeg føler meg så utrolig nær IV.. Det var moro å se lille Oskar! Han hadde masse svart langt hår, skulle så gjerne ha satt i en liten sløyfe Nå får jeg gå og ordne meg og pakke litt! Det har jeg forresten glemt å skrive.. Mannen har egentlig aldri vært noe spesielt alene med Victoria. Men da jeg ordnet blomster i går, var de alene. Og det når hun var trøtt og sutrete. Men hadde han badet henne og gitt henne grøt og når jeg kom i bilen etter å ha vært på sykehuset hadde jeg fått mld på telefon om at jeg måtte være stille for Victoria sov. Så det gikk veldig fint det Og i dag har de vært alene, mens jeg var på sykehuset! Og de storkoser seg sammen!! Så det er godt å vite at jeg kan være borte noen timer uten at det gjør noe! Men nå GOD HELG!!
Pasha Skrevet 7. oktober 2005 #1310 Skrevet 7. oktober 2005 Hvordan går jakta? Er vokst opp med en pappa som er jeger.. og hver helg i høsthalvåret var det jakt på han.. nå har vi (ikke jeg lenger da) skogen 100 meter i fra da..så langt unna var han jo aldri.. men jeg trur mamma var veldig glad på julaftene når jakta var ferdig.. (både elg og rådyr her i gården..)
April Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter #1311 Skrevet 9. oktober 2005 Jakta går greit, IdaH! De har fått 5stk og skal ha 13 elger. Men de slipper også forbi noen elger fordi de skal prøve å skyte i los for ungbikkjene, bl.a mannen sin hund. Som forøvrig har vært borte i hele natt. Mannen og bestefaren hans er ute og leter nå. Hunden bor hos bestefaren, men det er liksom mannens. Håper de finner henne snart! I dag er Victoria 6mnd!!! Gud, som tiden flyr!! På fredag fikk mannen bestilt bunad. Han skal ha den i mamma sitt 50års lag i desember og så i dåpen til lille Oskar. Nå må bare jeg få ordnet litt på min bunad, trengs å sys ut en smule Jeg tror kanskje jeg skal få sydd meg kjole til bursdagen til mamma. Har noe stoff liggende fra vi var i Hong Kong i `94.. Men nå må jeg vaske trappevask, mens Victoria sover! Og etter det så er det og kanskje en tur til Hadeland Glassverk. Skulle ha byttet noe.. God søndag!
Fibonacci Skrevet 9. oktober 2005 #1312 Skrevet 9. oktober 2005 GRATULERER til Victoria på 6 måneders dagen! Tenk så fort tida har gått! Synes ikke det er lenge siden hun kom jeg... Ha en god søndag April! Hadeland Glassverk høres veldig fint ut!
April Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1313 Skrevet 11. oktober 2005 Tusen takk, La Traviata! Tussi ble funnet igjen sent søndag kveld, så da var det noen som var meget glad ja!! Alt var bra med henne heldigvis. Neste onsdag skal jeg ha Perfect home party. Skulle egentlig vært om 14 dager, men så glemte jeg å booke meg inn på kroa til stefaren min. Så da ble det en uke tidligere. Håper det kommer noen, folk er så trege til å si i fra.. Nå skal Victoria og jeg en tur til by`n. Skulle vel egentlig gjort noe mer fornuftig, men jeg gidder ikke...
Holly Hobbie Skrevet 11. oktober 2005 #1314 Skrevet 11. oktober 2005 Perfect home party? Hoeres bra ut (selv om jeg ikke aner hva det er! ) Kos dere paa bytur! Misunner deg litt dersom du drar til Sandvika Storsenter...lenge siden jeg har vaert der naa!
Siam Skrevet 11. oktober 2005 #1315 Skrevet 11. oktober 2005 Håper du har hatt en fin dag i byen. Ble det noe shopping? Så fint at hunden kom til rette. Tenker mannen ble glad. Gratulerer så mye med 6 måneder, Victoria!
Holly Hobbie Skrevet 12. oktober 2005 #1316 Skrevet 12. oktober 2005 Glemte jo aa si gratulerer med Victorias halvtaarsdag!
April Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #1317 Skrevet 12. oktober 2005 Tusen takk for hilsner og gratulasjoner, Popelka og Siam Her kan du se Perfect Home, Popelka Var bare borti by`n her i går, men skal til Sandvika en eller annen gang snart også. Ble en genser på Victoria.. Synes den var så søt! I dag har mannen fri, han skal ta gastroskopi senere i dag for å finne ut hva som feiler magen hans. Dvs forhåpenligvis finne ut, han har hatt problemer med magen i sikkert 10-15år, men de har aldri funnet ut hva det er. Han ble bedre etter å ha vært hos en helhetsterapaut, men ikke helt bra. Så vi får håpe de finner ut noe! Tror ikke jeg skal noe spesielt i dag, annet enn at jeg har begynt å kjede meg noe enormt om dagen!! Har så lyst til å ut og reise! Men samtidig vil jeg vente til Victoria er litt større. Vi trenger å spare en del penger også, sånn vi slipper å måtte låne så mye når vi skal begynne å pusse opp. Og så kommer jo mannens bunad på rundt 25 000kr, så da kan det være greit og roe ned shoppingen litt! Nei, på tide og kle på seg nå!
Siam Skrevet 12. oktober 2005 #1318 Skrevet 12. oktober 2005 Vi får møtes en dag om ikke så altfor lenge. Så kjeder du deg i alle fall ikke den dagen! Jeg har fått igjen bilen min og er derfor litt mer mobil. Men vi får drøye til etter barnedåpen, tenker jeg... Håper de finner ut av hva det feiler mannen. Kjedelig å gå rundt å ha vondt. Nei, må løpe... Oliver vil ha oppmerksomhet.
Fibonacci Skrevet 12. oktober 2005 #1319 Skrevet 12. oktober 2005 Hei April! Håper de finner ut hva som feiler mannen din! Jeg har også tatt gastroskopi en gang. Grudde meg fælt, men det var veldig fort over, og ikke så ille som jeg hadde trodd! Ha en fin kveld!
Pasha Skrevet 12. oktober 2005 #1320 Skrevet 12. oktober 2005 sambo driver også med sånn magegreier nå.. nå har han endelig fått en sikkelig fastlege som tar magen hans på alvor.. så da finner de vel ut hva som feiler han.. kjedlig er det i allefall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå