April Skrevet 21. august 2005 Forfatter #1201 Del Skrevet 21. august 2005 Da er vi tilbake Det er koselig å være der, men det er greit tilbake også! Masse klesvask og mye som skulle vært rydda.. Får prøve å gjøre litt denne uka her! Nå er katten med. Han skal vaksineres i morgen og så blir han vel her noen dager. Men nå er vi enig i at han skal reise til mamma og bo der. Det er litt trist egentlig, men jeg tror det er det beste for alle parter! Han har det kjempe fint hos mamma! På tide og få ryddet litt her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. august 2005 #1202 Del Skrevet 21. august 2005 Hei April! Oensker deg en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. august 2005 Forfatter #1203 Del Skrevet 22. august 2005 Takk, det samme, Popelka I dag har jeg og IV vært på Sandvika sentret! Ble litt handling der også.. Lurer på om det finnes noe hjelp jeg for shoppoholikere Kjøpte noen søte, små boots på H&M, matboks, tuteflaske og termos og Dior kjole til Victoria.. Kjempe fornøyd med dagens innkjøp, var bare heeeelt nydelig!! Har funnet ut at jeg skal reise å handle litt på Ikea til svogeren min. Han flytter inn i ny leilighet i mars og jeg begynner jo å planlegge juleinnkjøpene tidlig Han har litt av hvert når det gjelder servise, bestikk o.l. Så jeg har veldig lyst til å kjøpe noe komplett til han. Synes det er så unødvendig og ha ørten forskjellige ting, men det er min mening da. Tror egentlig ikke han har noen meninger om det!! Så det spørs om vi ikke tar en tur når mannen begynner ferien sin.. Bare 4 jobbedager igjen nå Lurer på når jeg skal få skikkelig orden i leiligheten her jeg.. Har altfor mye og altfor liten plass! Men jeg må få tatt en dag nå, som jeg får gått over alt og sett hva jeg trenger og ikke og hva som kan kastes. Skal være loppemarked i bygda om en stund og jeg lurer på om jeg ikke skal finne litt til det! Ellers ryddet vi i klesskap hjemme i helga og har to fulle søplesekker allerede og det gjenstår enda mye i mamma sittt skap. Tenk om jeg hadde vært like flink til å spare som å shoppe, tror jeg hadde vært millionær jeg da Ringte til OTH forhandler i Tønsberg og der hadde vogna så klart akkurat vært på salg. Men hun sa hun skulle på messe i Tyskland om en mnd og da fikk hun greie på hvordan 2006 modellen ble, så hun anbefalte meg og vente til da. Hvis det ikke var noe endringer kunne jeg like greit kjøpe 2005mod for den var sikkert billigere. Så da får jeg vente og se! Er spent på hva som kommer!! Hun fikk vognene i november, så da er jo Victoria enda større.. Vi koser oss så mye om dagen! Victoria er stort sett blid og snill og smiler til alle rundt seg.. Fikk en kommentar på sentret i dag om at hun var stor for alderen, da ble jeg litt sånn Hun følger kurven sin helt perfekt sa de på helsestasjonen, men hun er kanskje litt større enn gjennomsnittet. Vet ikke jeg! Synes hun er akkurat passe! Når hun var 18uker og 4dager, veide hun altså 6780gr og var 62cm. Er det så ille altså? Noen meninger? Tuddelu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. august 2005 #1204 Del Skrevet 23. august 2005 trur ikke at hun er for stor nei... er jo forskjell i str på babyer og.. men en baby kan da aldri bli feit.. og de på helsestasjonen har da mer rett enn hun dama som sa det ..og nei da.. du er ikke shoppinggal du men moro å handle da,,så jeg skjønner deg meget godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. august 2005 #1205 Del Skrevet 23. august 2005 Hei du, koselig aa lese om livet ditt! Synes Victoria ser perfekt ut jeg, uansett er det vel helsestasjonen man hoerer paa hvis man er i tvil og ikke en tilfeldig forbipasserende! Men jo, babyer kan faktisk vaere tjukke, men det er ikke ofte, da. Kjenner en, og hun er way beyond den normale kurven. Hun vokser det sikkert av seg, da...men uansett: tror ikke Victoria er for stor - barn vokser jo i rykk og napp og kanskje de mente hun var litt lang? Bare fint, det vel! Var det ikke moro at Shy endelig fikk datteren sin? Takk for at du sladret!! Ha det bra saa lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gamle Alex Skrevet 23. august 2005 #1206 Del Skrevet 23. august 2005 Hei April. Har fulgt med litt i smug vettu. jeg fikk jonoen uker før deg. Hvis Victoria er stor så er min mini en elefant, 65 cm og snart 8 kg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. august 2005 #1207 Del Skrevet 23. august 2005 Hei, April! Måtte bare innom og si at jeg syns du har en alldeles superskjønn unge-og for et fantastisk sprudlesmil hun har, ikke rart du koser deg med henne! Håper du får en fortsatt fin dag! :pippi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. august 2005 Forfatter #1208 Del Skrevet 23. august 2005 Tusen takk for noen hyggelig tilbakemeldinger Blir rent rørt jeg! Jeg synes som sagt Victoria er akkurat passe jeg. Skal vel litt til for at hun blir overvektig bare av morsmelk! Nå har vi noen deilige dager igjen. Jeg nyter henne til det fulle og storkoser meg hjemme.. Hun er til å spise opp Endelig kom lille Pernille også! Håper fødselen gikk greit og at de nå endelig kan kose seg med den lille skatten.. Nå venter jeg bare i super spenning på at lillingen til IV skal kommer. Jeg lurer sååå på om det er gutt eller jente, jeg tror det blir jente! På tide og gjøre litt nytte for seg! Mye som skulle vært gjort, men lite som faktisk blir gjort.. Har vært på shopping i dag også. Fant takkekort, dvs det er bare et vanlig rosa kort og så tenkte jeg at jeg skulle bruke noen av stemplene mine og lage det til selv. Håper det blir bra! Har ørten bilder jeg skulle fått i album, må ta tak i det en dag snart. Det er så utrolig deilig med alt som er unnagjort! Ha en super dag, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. august 2005 Forfatter #1209 Del Skrevet 24. august 2005 Nå er alle takkekortene skrevet og klare til sending. Det gikk ganske fort, ble fornøyd med resultatet også! Sender de i morgen tenker jeg. Skal til frisøren i morgen 11.30, gleder meg. Er ikke så lenge siden sist, men jeg ble ikke fornøyd og nå skal jeg til den samme frisør som mamma går til. Alt er bedre enn sånn jeg ser ut nå!! Nå har akkurat IV og G vært her. Hun gruer seg nok litt til fødselen, men når man ligger der med nurket i armene, er det verdt alt strevet!! Er ikke så lett og skjønne det før man har født selv da.. Gleder meg til å få mer orden her. Får ta litt mer tak i det når mannen har ferie. Ta en dag som vi får rufset skikkelig her. Skal rydde både klesskap og vanlig skap og være rimelig pirkete. Kvitter meg heller med for mye enn for lite, er jo bare materielle ting alikevel! Vi driver og rydder hos mamma også. Skal oppover igjen til helga og da får vi få unna litt mer. Jeg har mye som vi kan kvitte oss med der også. Det er jo faktisk ikke nødvendig og spare på alt Nå tror jeg at jeg skal finne senga snart! Har ikke sovet så mye i natt, enten har Victoria våknet ellers har jeg ligget med vondt i magen.. Nattinatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. august 2005 #1210 Del Skrevet 24. august 2005 masse lykke til hos frisøren i morra. Alltid gøy med litt fornying. Skulle vært der jeg og, men penger er en greit ting da. Er ikke helt på den rike siden denne mnd så det får bli en annen gang! Ha en fin dag i morra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. august 2005 #1211 Del Skrevet 25. august 2005 Så koselig å høre at dere koser dere! Jeg har vært innom her masse, men har ikke alltid tid til å skrive noe selv. Men nå sovnet akkurat lillemann, så da kan jeg ta meg noen minutter. Jeg har som deg en hel haug med mer fornuftige ting å gjøre enn å sitte her, men... Ønsker dere en riktig så fin ukeslutt og helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. august 2005 Forfatter #1212 Del Skrevet 25. august 2005 Takk for besøk, Glossy og Siam Ble kjempe fornøyd hos frisøren i dag! Nå er det ganske kort, med mye oppklipt. Kommer nok til å fortsette å gå til henne.. I dag har vi fått kjøpt grill og trekk til grillen til svigers. Kjøpte et grillsett med stekespade, pinsett, pensel og børste i går. Tenkte de skulle få dette i 30års bryllupsdagsgave.. Det er ikke før i januat, men det er vel ikke så lett og få tak i grill da. Vi har vært litt rundt omkring, men bestemte oss for å kjøpe maken til den vi har og når vi kom på Elkjøp i dag, så var den på halvpris!! Og det sier man ikke nei takk til.. Skal spleise med brødrene til mannen, så da ble det ikke så dyrt alikevel! Kanskje jeg skal rydde litt nå, vesla virker trøtt, så da prøver jeg å legge henne og så kan jeg være flink en liten stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. august 2005 Forfatter #1213 Del Skrevet 25. august 2005 En av favorittsangene til søskenbarnet mitt som døde har jeg brent på en cd og når jeg hørte på den i stad, trillet tårene! Det går ikke en dag uten at jeg tenker på han, og det hadde jeg ikke trodd.. Her er litt av teksten: I hope that you will see how much you mean to me I don't understand why you have gone The pain inside my heart, it's tearing me apart Cause now I stand here on my own But now I cry myself to sleep Only you are what I need We can make it if we try I am nowhere without you I don't know what I should do Cause my tears will never dry And I still wonder why Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. august 2005 Forfatter #1214 Del Skrevet 25. august 2005 Victoria sovnet ikke, så jeg har dillet og dallet med henne.. Da hun badet plasket hun så enormt med armene at jeg ble klissvåt! Sånn har hun aldri gjort før og som den førstegangsforeldren jeg er måtte jeg jo forevige dette.. Men mannen er ikke hjemme, så jeg måtte tulle Victoria inn i håndkle og lete frem både mobilen min med videokamera og vanlig videokamera!! Drt var litt tuklete og filme selv, men det gikk greit. Nå lurer jeg på om jeg ikke skal anskaffe en sånn badestol: Så kan hun sitte selv i baljen. Må lage et spørsmål om det tror jeg på barn og familie og høre om noen har erfaring. Victoria fikk litt mat og sovnet med en gang uten protester.. Kan vel hende hun våkner om en liten stund, men da får jeg prøve og få henne til å sovne igjen. Lille skatten min Så nå får jeg prøve og være litt flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. august 2005 #1215 Del Skrevet 25. august 2005 Forestiller meg en plaskende Victoria i baljen sin! Ha en fin kveld, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. august 2005 Forfatter #1216 Del Skrevet 26. august 2005 Det var litt av et syn ja, Popelka Jeg fikk ryddet en del og funnet litt ting som jeg vil gi til loppemarkedet. Det er litt tidlig og være opp nå synes jeg, men Victoria har en tendens til å våkne og ligge og skravle en times tid. Noen ganger allerede fra 4.30 () og så en time frem.. Nå har hun sovnet, men jeg er liksom våken nå da! Victoria lager så mange morsomme lyder, man ser fremgang hver eneste dag. Det er noe som jeg synes er veldig spesielt som mor, alle forandringene! Det er sant i det de sier, at hver alder har sin sjarm. Jeg er sååå forelsket i Victoria. Det tror jeg mannen er også, for hver kveld når vi skal legge oss, titter han oppi vugga og sier "Se, så søt a" Har noen småærend i by`n i dag og IV skal være med! Det blir koselig..I dag begynner mannen ferie. Og han er ikke i Oslo som han pleier, men på der jobben hans egentlig holder til og det er bare 10 min. unna her. Så da er han tidlig hjemme og kan kose seg med oss Ha en god fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. august 2005 Forfatter #1217 Del Skrevet 26. august 2005 AAAaaaaaaaaa, jeg har fullt av kløende fleser på kroppen. Sovnet med Victoria i stad og så våknet jeg av at jeg klødde sånn på leggene. Så ut som myggstikk og etterhvert ble det bare større. Sånt får jo jeg helt angst av og blir dritdårlig bare av det Naboen min jobber noe på legevakten innimellom, så jeg hentet henne så hun fikk se og hun mente det var allergier. Ringte legevakta etter hun hadde gått og de mente det samme. Det var helt ufarlig, så jeg måtte bare roe meg ned. Skulle ringe igjen hvis det ble verre, men hvis allmenntilstand var bra så gikk det over av seg selv etterhvert. Håper det gjør det, for jeg får som sagt helt angst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 27. august 2005 #1218 Del Skrevet 27. august 2005 Hei på deg ! Uff, det der hørtes ikke bra ut, håper det går bedre med deg i dag ! Victroria så forresten helt nydelig ut i dåpskjolen sin, tror ikke jeg har nevnt det. Hun var virkelig helt bedårende ! Håper dagen din er fin. Klem fra Alida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 28. august 2005 Forfatter #1219 Del Skrevet 28. august 2005 Tusen takk for det, Alida! I går var vi til mamma og leverte katten. Det er godt å ha et kattehårfritt hjem.. Kommer til å savne han da, men vi er jo ganske ofte oppover, så det går vel greit. Før jeg la meg på fredag, var elveblesten blitt mindre. Men jeg våknet et par timer senere og hadde kjempe mye. Ringte legevakta igjen og da skulle jeg ta en allergipille. Den hjalp. Like før jeg skulle legge meg i går, oppdaget jeg at jeg hadde fått utslett igjen. Men ikke så mye, ikke klødde det så ille heller. Merket ikke mer til det etter jeg hadde lagt meg og i dag har jeg litt nede på foten bare. Skjønner ikke hvorfor jeg skal få dette.. Men minnes at jeg hadde det som liten en gang også, dvs for kanskje 15 år siden! I dag har Victoria og jeg gått tur. Jeg har støvsugd og mannen vasker vinduer nå. Når Victoria skal sove igjen, får jeg vaske gulvene. Nå begynner det å se ok ut her, heldigvis! Ikke så mye igjen og rydde.. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 28. august 2005 #1220 Del Skrevet 28. august 2005 Hei vennen... ser ikke ut som at jeg får så mye nett-tid for tiden... dagene bare flyr, og vips så er det natten igjen.. du vet jo hvordan dette er. Ville bare takke deg for at du "sladret" for meg... det setter jeg pris på. Det var utrolig godt å endelig kunne sende den meldingen. Det høres ut som at du og familien din har det suupert, og at Victoria har det helt suupert med dere som foreldre! Jeg skjønner godt hva du mener med å være forelsket i barnet sitt, jeg føler akkurat det samme selv....! Ønsker deg en knall ferie med mannen, og en fin uke! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå