Gå til innhold

Married with children..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei snuppa!!Da er jeg tilbake fra ferie. Har hatt det helt topp, og tulla stor trivdes. Ikke noe pes å ha med barn til syden nei. heller tvert om. Digga å ha lite klær på seg, masse is og masse bading. Helt topp!

FOR noen herlige bilder av den lille. Smelt!!!

Kommer sterkere tilbake i morgen!! Natta

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen... det var nydelig bilde... hadde lett brukt det som takkekort ja! Man ser både den nydelige kjolen, og det herlige smilet til Viktoria!!! Helt skjønn!!

Så fint at hun har blitt "seg selv" igjen... er ikke lett å vite hva som er galt alltid, men da hadde hun kanskje bare en dårlig dag eller noe?

Jeg ønsker deg en strålende uke, og håper at du snart er nødt til å sladre for meg i baby boka mi!! :sjenert:

Stoooooor :klem: shy

Skrevet

Ja, håper jeg kan sladre snart, shy! :hoppe:

Victoria er i farta igjen nå. I går var vi på kroa til stefaren min, mannen jobber sent alikevel og da er det jo greit å komme seg litt ut. I dag skal vi vel til by`n en tur. Tenkte jeg skulle sende en liten pakke til lillesøstra mi som har vært her ei uke. Hun begynner i fjerde ( :overrasket: hvor ble tiden av?) klasse i dag, så jeg har lyst til å sende nedover noe småting som hun kan bruke på skolen.

Nå skal mannen jobbe denne og neste uke og så har han to uker ferie! Hurra :hoppe: Det skal bli deilig og ha han litt hjemme igjen! Vi skal jo en tur til Gøteborg og så tenker jeg det blir en tur til Tønsberg med mamma og stefar.

I morgen er det helsestasjon igjen, er så spent på hvor stor hun er nå. Hun bruker fremdeles 56 i noen bukser, ellers er det mest 62. Gleder meg sånn til jeg kan begynne å handle til venninne IV når hun får baby. Ikke så lett å få gjort noe før, siden vi ikke vet kjønnet. Selvom jeg er overbevist om at hun får jente..

Ha en fin tirsdag!

Skrevet

Nydelig bilde, April! Tipper du er stolt av datteren din! ;)

Kos deg paa bytur!

Skrevet

Takk for det, Popelka! Er rimelig stolt ja.. ;) Da ble det litt shopping i dag også da.. Dvs mamma handla til oss. Victoria fikk sko, olajakke, solhatt og badedrakt og så kjøpte jeg en linbukse til IV sin baby i rosa. Blir det gutt, så kan Victoria bruke den! Alt dette var på 70% så mamma betalte vel 350kr og skoa kosta egentlig 570! Og så fikk jeg sko av mamma.. :sjenert:

Møtte en sambygding som er et par år yngre enn meg. Hun fikk en sønn i desember 03 og har etter det vært litt lubben og nå hadde hun gått ned 17-18kg med Grete Roede og så råflott ut :klappe: !!! Må si jeg ble ganske inspirert til å skjerpe meg.. Nå er jeg lei av å være halvfeit og slapsete :sur: Jeg har jo all verdens av muligheter nå når jeg går hjemme. Kan gå turer og maten styrer jeg jo helt selv.. Kanskje på tide og ta frem Grete Roede eller Libra boka igjen!! Dette frister.. Kanskje jeg skulle vært flink og prøvd litt nå frem mot jul :tommel:

Skrevet

Hei April!

Gøy med shopping, spesielt når andre spanderer! :)

Victoria blir nok fin med nye klær :hjerte:

Så deilig å ha litt ferie igjen, var det i Göteborg dere skulle på Eminem konsert? Det blir råbra!

Ha en fortsatt fin tirsdag! :klem:

Skrevet (endret)

Hei på deg, La Traviata :vinke:

Stemmer, det er i Gøteborg jeg skal på konsert. Mannen skal ha Victoria mens jeg er på konsert. Han hadde vel heller reist til Nordpolen, enn å være med meg på Eminem konsert.. :roll: Konserten er lørdag 3. september og vi reiser dit den 1. Det blir deilig og slappe av noen dager. Håper vi får greit vær og at Victoria er snill!

Mannen kommer hjem snart, så jeg får prøve og finne på noe spennende til middag!! Pølse og lompe tenker jeg.. :ler:

Endret av April
Skrevet

Nei, nei, nei... :sur::sur:

Da tror jeg vi avlyser hele Gøteborg turen! Er jo en veldig lang kjøretur. Jeg får snakke litt med mannen! Det var vel ikke meningen at jeg skulle få oppleve dette da..

Da får jeg ordne oss til vi skal på helsestasjon, kommer tilbake senere! :)

Skrevet

Ånei, så kjedelig!!! Dere får pengene igjen håper jeg?

Lykke til på helsestasjonen! Spent på å høre hvor stor Victoria har blitt! :)

Skrevet

Ja, dette var kjedelig!! Men billetten er kjøpt i Sverige, så jeg må høre med tanta til mannen om hun gidder og være brydd igjen med å få igjen pengene for meg.. Håper hun gidder! Problemet er bare at hun har flyttet til Norge igjen, men det kan jo hende hun er ofte i Sverige for det.

Vi kommer til å avbestille hotellet i Gøteborg og så tar vi en kortere tur tenker jeg. Vi skal i allefall til Tønsberg :hoppe:

Victoria veide i dag 6780gr og var 62 cm lang! De var imponert over hvor sterk hun er og at hun kan rulle fra rygg til mage og mage til rygg allerede. Helsesøster sa jeg godt kunne begynne med en trehjuling allerede, som man kan legge ryggen helt ned på. Men jeg får se. Skal vi til Syden, så regner jeg med at stefaren min kjøper det i julegave til oss! Victoria våkner så mange ganger på natta nå, så helsesøster sa jeg kanskje kunne prøve med litt tillegg for å se om det hjalp. Men det er mulig det er noe tenner på gang, så jeg venter litt og ser!

Kjøpte litt sommerklær i 68 og 74 i dag. Regner med det er passer størrelser hvis vi drar på tur i begynnelsen av mars. Sa det til svigermor pr.mld at vi skulle på tur og hun kommenterte det ikke.. Ble vel irritert over det tenker jeg :roll: Like I care :sjarmor:

Nå skal jeg bestille noen bilder fra Fotoknudsen. Både mamma og svigermor skal ha, så det blir vel 2-300 bilder+at jeg skal bestille til takkekort! Må bare redigere noen til først..

Ha en fin onsdag!

Skrevet

Hvordan ER det egentlig å være MOR? ;)

Jeg er sååå babysyk.. :sjenert:

Skrevet

Hvis man setter våkenetter og skriking til side, så er det helt fantastisk! Det er det absolutt største i verden.. Selvom det er litt slitsomt til tider, ville jeg aldri valgt anderledes om jeg kunne! Det å ha en baby som er bare din og knyttet til deg, den følelse når barnet ser du kommer og lyser opp i ett stort smil, er helt ubeskrivelig! :hjerter: Jeg unner virkelig alle det å få bli mor.. Du kan glede deg til det er din tur! :)

Skrevet (endret)

Kjempesøt baby du har! ;)

Ja.. Jeg gleder meg.. Har lyst på baby nå. Men sambo vil helst vente 8 mnd til etter bryllupet... Hmm.. Kaaanskje han er med på å utsette bryllupet.

Helt babysyk for tiden :ler:

Ja, det virker helt fantastisk å ha barn.

Jeg er stemor til en på 4.. Men savner egen...

Føler meg litt utenfor kan man si..

Hvor lenge prøvde dere før det klaffet?

Hvet du hva som er vanlig?

Endret av dark angel
Skrevet

Tusen takk for det! :icon_smile: Vi var veldig heldige og det klaffet på første forsøk egentlig.. Men det er veldig vanlig at det kan ta opp til ett år uten at det er noe unormalt for det! Skjønner godt at du savner en egen baby.. Det er veldig fint! Men jeg er veldig glad for at vi ventet til etter bryllupet, var så deilig og ha den dagen som bare var vår, uten at vi måtte ta hensyn til noen andre (les: barn) og vi fikk en fantastisk bryllupsreise!

Skrevet

Hei, jeg vil ogsaa bli mor snart...men her er det mannen som mener at jeg boer etablere meg mer i karrieren foerst... :sur:

Synd med Eminen-konserten. Vi var nylig i Goeteborg og syntes det var kjempekoselig, men det er jo litt langt aa kjoere...

Ha en fin dag! :)

Skrevet

:sur: Jeg vil sove :Gjesp:

Victoria fikk mat halv fem og ligger våken enda.. Ligger og babler og prater!! Den siste uka har hun hvert håpløs når det gjelder søvn. Våkner første gang sånn halv ett og så er det annenhver time etter det.. Merker jeg begynner og bli rimelig sliten nå! Men hva skal jeg gjøre da? Synes det virker som alle andre sine unger sover hele natta fra fødselen av jeg, bare ikke min.. :roll:

Tror jeg skal kjøpe MME i dag, bare for å se om det hjelper. Skjønner ikke helt det heller, for jeg har jo egentlig nok mat, trodde jeg da! Håpet at grøten skulle hjelpe litt, men det gjør den ikke. Vet snart ikke hva jeg skal prøve lenger! Kanskje jeg er for lite ute i frisk luft? Eller kanskje jeg rett og slett bare har en vrang unge.. :klø: Nå er det stille der inne, så jeg tror jeg får forte meg og få litt søvn. Nå går det vel bare en time før hun skal ha mat igjen! :forvirret:

:Gjesp:

Skrevet

Samme tenker jeg! ;)

MEN... siden mange er prøvere så lenge, har jeg lyst å begynne om noen mnd..

men så er det dumt å bli gravid og kanskje kvalm på dagen..

Uff ikke lett! :ler:

Tiden får vise!

Skrevet

Ja, det var akkurat kvalmen og sånt jeg var redd for også. Men som du sier, så er jo mange prøvere lenge også! Gjør som du føler for du og det som er riktig for dere ;)

Skrevet

I dag reiser vi til bygda igjen. Skal i bursdag i morgen. Victoria sover fremdeles litt tullete om natta, håper det går seg til snart. Fikk ikke grøt i går og hun sov like greit da som med grøt..

Nå skal jeg snart ta en bytur (igjen :sjenert: ) og ordne noen småting! Huff, jeg bruker så mye penger for tiden.. Men gidder ikke sitte hjemme heller. Jeg måå jo ikke kjøpe noe hver gang jeg er i by`n heller da, men det er fort gjort :flau:

Skal se om jeg finner et takkekort hefte. Er et sted jeg ikke har sett enda i by`n ellers får jeg ta en tur til Sandvika!

Ringte og fikk bytta helsesøster i stad. Victoria har vært der 4 ganger og hatt 3 forskjellige helsesøstre. Hun jeg hadde på onsdag var veldig koselig, men hørte så klart til et annet sted. Og hun som satte sprøyte på tre mnd. kontrollen likte jeg ikke.. Virket ikke som hun interesserte seg noe for Victoria! Og det er kanskje en fordel at de gjøre.. :roll: Så hun jeg har byttet til nå har jeg ikke vært hos før, men pratet med et par ganger. Var bl.a innom for å sjekke noe utslett i nakken. Og hun virker veldig alright! Så da håper jeg hun er det også...

Etter jeg fikk mensen igjen, har jeg begynt og røyte noe vanvittig! Det er så kjedelig. Håper det gir seg etterhvert. Ligger jo hår overalt :sur:

Nei, nå får jeg gå og kle på oss.. Har sitti foran data`n en times tid alt! Og Victoria er i pysjen enda.. :sjenert:

GOD HELG!

Skrevet

Var innom den butikken som selger One tree hill vogner her i by`n og den er fremdeles nedsatt til 4300kr.. Gjett om jeg har lyst til å kjøpe! :sjenert: Men da vil jeg selge kombivogna mi! Gidder ikke sitte med flere vogner. Når nestemann kommer kan jeg jo heller evt. kjøpe bag`n bare til OTH vogna.. Og jeg som egentlig hadde slått fra meg dette kjøpet! Men nå taler nesten alt bare for.. Når Victoria ligger i kombivogna, driver hun og vil reise seg opp hele tida og da mener jeg at det egentlig hadde vært like greit å hatt en sånn annen vogn.. Ryggen på den kan jo legges nesten helt flat.

Er det noen av dere som leser her, som kan hjelpe meg? Kom med fordeler og ulemper..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...