Pasha Skrevet 5. august 2005 #1161 Del Skrevet 5. august 2005 victoria kommer til å være såå snill så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. august 2005 #1162 Del Skrevet 5. august 2005 Hei April! Vil ønske dere en riktig god helg og lykke til med dåpen! Det går sikkert kjempefint! Gleder meg til å høre rapport og se bilder av skjønne Victoria i dåpskjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. august 2005 #1163 Del Skrevet 5. august 2005 Masse lykke til med dåpen på søndag. Det går så bra atte. Snakkes om en uke! Tudelidu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 7. august 2005 #1164 Del Skrevet 7. august 2005 Ønsker dere en vakker og fin dåp i dag, og håper at alt går etter planen! Gleder meg til å se bilder av det nydelige dåps-barnet!!! Ha en fin dag!! Stor kos fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. august 2005 #1165 Del Skrevet 8. august 2005 Hei April! Haaper daapen i gaar gikk fint! Daapsbarnet var sikkert nydelig, og ingen forventer en helt lydfri daap anyway saa om hun graat litt tenkte sikkert ingen paa det! Synes du virker som en kjempebra mor, jeg!! Du er jo saa flink til aa planlegge og kjempeglad i VIctoria, det er det aller viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. august 2005 Forfatter #1166 Del Skrevet 8. august 2005 Tusen takk for hilsner, jenter Dåpen gikk som en drøm! Victoria var kjempe snill hele dagen.. Presten sa det var det snilleste dåpsbarnet han hadde døpt Hun fikk kjempe mye fint. Skal bytte noe av det. Og hun fikk mye penger- 13500kr +at pappa skal sette inn 100kr/mnd til henne i ganske mange år fremover! Så det er en holden dame i en alder av 4mnd..!!! KG blir vel litt nedprioritert denne uken! Lillesøsteren min skal være hos oss frem til søndag, så jeg må vel fokusere litt på henne tenker jeg.. Skal prøve å få lagt inn bilde fra dåpen. Ble ikke fornøyd med bildene! Håper det er noen som har fått bedre enn meg... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. august 2005 Forfatter #1167 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Her er gullet på dåpsdagen! Endret 8. august 2005 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. august 2005 #1168 Del Skrevet 8. august 2005 Det var et nydelig bilde! Saa utrolig soet datter du har! (Jeg vil ogsaa ha en saann! )! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. august 2005 #1169 Del Skrevet 8. august 2005 Å, så nydelig hun var! Godt å høre at alt gikk så fint i dåpen! Synes ikke det er lenge siden vi døpte Brage jeg... jammen flyr tida fort! Ha en fin kveld vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. august 2005 #1170 Del Skrevet 8. august 2005 oi..det var en solid sum.. hun blir nok en rik liten frøken hun ja Nydlig var hun i kjolen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. august 2005 Forfatter #1171 Del Skrevet 10. august 2005 Tusen takk for det, jenter!! Nå har vi vært og shoppet litt (igjen ) Har byttet noen dåpsgaver, så nå har hun masse fint! Mamma ringte i stad og da hadde tante K(hun som mistet sønn sin) og mormor blitt påkjørt da de skulle svinge inn på kroa til stefaren min. Var ei som hadde fikla med stereoanlegget og nå kunne ikke tante kjøre bilen mer Søskenbarnet mitt som døde hadde den bilen for noen år siden og nå har broren hatt den i 3 år og så overtok tante den for 2 uker.. Huff, så mye fælt som skal skje! Det går bra med de, men alikevel.. Skulle reise på legevakta. Jeg får ringe mamma igjen og høre hvordan det går med de Lillesøster fikk mobiltelefon i dag.. Pappa blir ikke helt fornøyd da, men men!! Så vi får prøve og studere den litt, mens Victoria sover. Ha en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. august 2005 Forfatter #1172 Del Skrevet 11. august 2005 I går kveld var Victoria veldig urolig og ville ikke sove. Hun hadde feber i 38,4 og i løpet av ikke så lang tid steg den til 39,2. Da hadde vi snakket med legevakta et par ganger. Og vi ga henne febernedsettende. Vi er sikkert litt hysteriske, men jeg er i allefall livredd for at hun skal ha det vondt eller at det skal skje henne noe!! Victoria skrek og skrek og ville ikke roe seg, tror hun var ganske overtrøtt også. Men etter hun fikk paracet tok det en halvtime, så hadde feberen gått ned en del og hun ble roligere og sovnet etterhvert. Skjønner ikke helt hva dette var for noe jeg med... Tenker på tenner, men jeg merker ikke noe kuler. Målte henne i dag tidlig og da hadde hun 37,8. Tenkte kanskje jeg skulle ta meg en tur innom helsestasjonen. Det er sikkert ikke noe. Men jeg er ikke så veldig erfaren på dette området og synes det er skummelt, da får jeg heller være litt hysterisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 11. august 2005 #1173 Del Skrevet 11. august 2005 Hei vennen... det er ikke å være overhysterisk.. jeg hadde gjort akkurat det samme... jeg vet absolutt ingenting om små babyer egentlig, og det er bedre å spørre en gang for mye, enn en for lite!! Ellers er det bra at det går så fint med dere alle! Håper du og mannen får kost dere litt og sørger for å kose dere litt bare dere to også... det er viktig vet du! stor kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. august 2005 Forfatter #1174 Del Skrevet 12. august 2005 I går ville Victoria heller ikke roe seg ned og endte tilslutt opp i vår seng kl.23. Da sovnet hun endelig.. Og jeg har sovet så dårlig, for det blir ganske trangt med oss tre oppi der. Må jo være litt forsiktig også! I kveld fikk hun grøt for første gang og hun elsket det Kjøpte Hipp økologiske risgrøt med fersken og banan. Så nå skal hun få grøt på kveldene har jeg tenkt. Da vi la henne begynte igjen den skrikingen selvom hun var stuptrøtt. Lurer på om det var for varmt for henne. Jeg reiste for å hente lillesøster hos en venninne og når vi kom igjen hadde mannen fått henne til å sove. Når han hadde snudd vifta inn dit, hadde hun sovnet tvert!!! Mannen har begynt jobbing 07-19 igjen noen dager og i morgen har mamma og jeg tatt på oss og passe de to andre søstrene mine Angrer på det nå. For jeg har egentlig nok med min egen unge. Og hun med Williams Syndrom er ikke akkurat rolig. Skal ha de hos mamma til søndag. Stemor skal kjøre fra Kristiansand bare for å være med i en bursdag til en jaktkamerat av pappa. Unødvenidg spør du meg! De skulle jo absolutt flytte nedover dit, for der bodde hennes familie. Men det er jo ingen av de som stiller opp når de trenger hjelp.. Og så blir det vi som må gjøre det alikevel.. Angrer nå! Men vi greier det vel. Da må jeg sove uten mannen en natt, BUHU!! Sikkert godt for han da, som skal jobbe så mye! Nei, nå får jeg gå å ta meg av lillesøster før hun også skal hoppe til køys! Kommer nok ikke innom før søndag og jeg er alene igjen! GOD HELG.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. august 2005 #1175 Del Skrevet 12. august 2005 God helg, haaper det ikke blir altfor slitsomt! Synes du er flink som tar deg av soestrene dine i tillegg til Victoria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. august 2005 Forfatter #1176 Del Skrevet 13. august 2005 I natt har hun vært urolig igjen.. Så jeg er stuptrøtt og gruer meg til i kveld!! Hvorfor skal vi alltid være så dumsnille? Var ute og gikk med Victoria i stad, men det er ikke snakk om at hun skal sovne i vogna. Bare skriker.. Prøvde og legge henne når vi kom inn igjen, men da var det hyl og skrik enda hun hadde fått mat. Drev vel på over en time, før jeg la henne i vår seng og strøk henne litt på kinnet og da sovnet hun.. Spørs hvordan det går i kveld! Men jeg gidder ikke ta sorgene på forskudd.. Lunta mi er rimelig kort nå, så de bør ikke bølle for mye med meg før det smeller Blir irritert bare jeg tenker på stemor, men jeg må tenke som tante K sier til meg; ikke bruk energi på å irritere deg over sånt, det er de som har det vondt med seg selv.. Så sant, så sant! Nå får jeg avslutte, for jeg har en liten nysgjerrigper hengende over skulderen! God lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. august 2005 Forfatter #1177 Del Skrevet 14. august 2005 Etter jeg skrev forrige innlegg fikk jeg plutselig en annen unge. Victoria er veldig snill igjen heldigvis.. Vi reiste hjem igjen i går kveld etter søstrene mine hadde lagt seg. Det gikk greit og ha de, men det var vel mamma som tok seg mest av dem. Stemor hadde tatt med klær igjen, men mesteparten av det var greit. Var mye klær fra meg Men at hun ikke kan vaske det før hun legger det bort, det skjønner jeg ikke!! I dag har Victoria sovnet med en gang ved hver dubb! Vi var ute og gikk i stad(på tide og begynne med det igjen ) og hun var blid hele tida og sovnet til slutt. Lot henne sove ute på verandaen. Jeg har nesten sitti på nett i hele dag, så jeg må skjerpe meg nå! Har bladd litt i H&M katalogen og funnet masse jeg vil ha.. Men må roe shopping litt tror jeg. Reiser jo til Gøteborg om noen uker.. Har så lyst til å bestille meg veske fra anya hindmarch, synes de er så stilig. De er ganske dyre da, så kanskje jeg får vente til jeg har fått en baby til så jeg kan ha begge to på veska! Vet at mamma også vil ha.. Men nå får jeg logge meg av nettet! God søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. august 2005 Forfatter #1178 Del Skrevet 14. august 2005 Nå har Victoria greid å rulle fra rygg til mage, er ikke det veldig tidlig da? :klø: Har snakket med venninne IV i telefonen i nesten halvannen time nå.. Hun er vel en av mine nærmeste venninner, vi kan prate og prate om alt og ingenting. Det er så deilig! Tenkte litt på at hun skulle få gaveabonnement på 3 blader av Mamma da hun har født. Gleder meg sååå til den lille kommer, bare +/- 5 uker igjen nå!! Har fått overført 150 bilder til Fotoknudsen nå, så da får jeg bestille noen bilder etterhvert. Må vel ordne takkekort til dåpen også tenker jeg. Får se om vi finner noen brukbare bilder. Jeg tok noen av Victoria i stad som ble ganske bra.. Og så lagde jeg fot-og håndavtrykk i albumet hennes. Dumt jeg ikke har gjort det før også, så vi kunne sammeligne.. Men, men for sent å angre nå! Men nå får jeg forbrede bad og grøt før det er leggetid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. august 2005 Forfatter #1179 Del Skrevet 14. august 2005 Tror jeg vil bruke dette som takkekort jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. august 2005 #1180 Del Skrevet 14. august 2005 Nyyydelig takkekortbilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå