Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hilsning, vennen! :klem2:

Hurra, jeg fikk til å lage Victoria som avatar :hoppe: Snikleste litt hos La Traviata! :wink:

Men nå må jeg lage middag... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh så herlig avatar!!!

Ei skikkelig dolle den jenta di. Høres ut som du stor trives som mor. Nyyyt tiden. Den fyker jo avgårde. Mi er jo snart 4 mnd allerede!! Har SÅ lyst på fler jeg :oops:

Ha en super kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så herlig med ADSL :hoppe:

Nå har pappa`n badet Victoria og hun ligger i lekegrinda og koser seg. Snart natta nå..

På tirsdag hadde jeg en forsinket 6 ukers kontroll og alt så bra ut. Det er deilig å ha det overstått :-) Fikk resept på en slags minipille, men jeg er usikker på om jeg skal begynne på den.. Får se litt!

Nå er nurket utålmodig, så jeg får prøve å legge henne før jeg kikker i noen flere dagbøker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, forresten.. Var innom en barneutstyrsbutikk her i by`n i dag og jeg har så lyst på One three hill vogn..Kosta 4200kr. Vi har jo Simo Kombi vogn fra før og jeg er kjempe fornøyd med den. Er utrolig deilig å trille. Men når jeg skal på shopping og ut og inn av bil, er den veldig tung. Og da hadde en sånn OTH vært midt i blinken..Samtidig var jeg jo bestemt på at en vogn skulle holde. Men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg er så glad om dagen :hoppe: Victoria sovner i vugga mellom ti og ellve og sover til mellom to og fire, da får hun litt mat i halvsøvne og sover vidre to-tre timer, så litt mat og så litt mer søvn.. Hun er kjempe snill, bare smiler og er fornøyd. Jeg elsker dette vesenet og jeg er så glad for at vi valgte å få barn! Et valg jeg aldri vil angre på..

Min deilige lille skatt; Victoria

4204P6090017_2_-med.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April!

Kjempefine bilder, og flott Victoria-avatar du har fått deg! Godt at noen skjønte forklaringen min! :ler::wink:

Så fint at hun har så fast rytme om natta nå. Høres ut som dere har det veldig bra for tiden! :-)

Ønsker dere en riktig god helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen, La Traviata! :-)

I dag fyller Victoria`s tippoldemor(!) 90 år. Jeg håpet det ble skikkelig feiring, men det var det ikke alle som ville derfor skal bursdagsbarnet med sine barn ut å spise. Og så skulle de ha kaffe og kaker hos svigersønn hennes(min manns bestefar). Tenkte vi skulle ta en tur innom der, så vi fikk tatt et fem generasjoners bilde. Svigermor skulle dit, så da er de jo der alle sammen. Mannens mormor mente vi kunne vente til dåpen, for da hadde alle pyntet seg i bunad. Det er jo greit nok det. Men oldemor er ikke i sånn kjempe form og man vet jo aldri hvor lenge de holder ut. Og jeg synes det hadde vært forferdelig synd om hun ikke fikk møte tippoldebarnet sitt. Derfor skal vi "tilfeldigvis" stikke innom der i dag, en liten sammensvergelse jeg har med svigermor :sjarmor: Og hvis oldemor er i form til dåpen, tar vi bare nye bilder da. Dette er litt sånn "just in case".

Jeg får vel tusle til sengs igjen... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt mange fine bilder i går! Og Victoria ble så trøtt under seansen at hun sovnet i fanget på sin tippoldemor..

I dag har vært den stor rydde, vaske og rufse dagen, men nå ser det greit ut her. Bortsett fra katten som rev ned og knuste en blomsterpotte i jakten på ei flue :roll:

Nå har mannen lært seg hvordan han skal laste ned filmer og musikk, så jeg får ikke ha data`n for meg selv lenger :-? Han står og tripper bak meg nå, så jeg får vel gå å ordne vesla for kvelden..Tror det er på tide, for han driver og skal lære Victoria og dra ned duker fra bordet :ler: :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.. så utrolig søte bilder av nurket.. hun er helt herlig!!! Blir enda mer verpesyk av å se henne.. :hoho: og det er jo enda bra......

Hvordan har det egentlig gått med katten og Victoria? Lurer bare litt i og med at vi har pus også.. og pus har jo vært babyen vår frem til nå......

Ellers var det en ting til: den kanten som du har i sengen til Victoria, den rosa... hvor har du kjøpt den hen? Har bare sett den på IKEA, og der er den ikke i andre farger enn hvit som jeg vet om....

Så koselig med generasjons-bilde..... alltid veldig kos å ha!!!

Ønsker deg en fin kveld, og fin uke!!

Kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, shy og Pepita :-)

Sengekanten er kjøpt på Skeidar. Der hadde de den blått, rosa og hvitt med matchene himmel og sengesett!

Det går greit med Victoria og katten. Han er ikke sånn veldig interessert i henne, men synes hun er god å snuse på innimellom. Ellers har det blitt til at han vil ha litt mer oppmerksomhet da, men det går veldig greit! Men nå har vår katt innekatt og jeg lurer mer og mer på om vi skal la han være ute. Men det er så mye veier her og det er bare 50m opp til E16, så jeg synes det er litt skummelt! Får heller ta han med litt oftere til mamma tror jeg, så han kan lufte seg der..

Vi koser oss masse! Jeg nyter hver eneste dag. Når jeg legger henne på kvelden, gleder jeg meg til hun skal våkne igjen på morgenen. I går la vi henne kl.ni, sov til tre og så til halv sju igjen. Etter det tok hun noen små dubber etter hun har fått litt mat igjen, så vi trenger ikke stå opp så veldig tidlig :-) Akkurat nå er livet herlig :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn lagrer du dagboka di!

Først må du forandre adressen til dagboka di. Se på adresselinja som kommer opp. Der står det et eller annet sted inni adressen ordet "viewtopic". Du må foradndre det ordet til "printview" for å få en utskriftsvennlig versjon. Deretter merker du alt og kopierer teksten over til Word (eller annet tekstbehandlingsprogram tror jeg også går bra)

Håper det ble forståelig?

Jeg er elendig på å forklare :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Monja! Nå er jobben gjort :-)

I dag vår vi besøk av ei som fikk ei jente dagen etter meg! Har ikke sett henne siden vi var på sykehuset, så jeg er spent på hvor stor hun er nå..

Må få ryddet litt her også. Var på Kid i går og kjøpte 5 fleecepledd, kosta jo bare 40kr stk og jeg fant ut det var godt å ha hvis man sitter ute på kjølige sommer kvelder.

Nå er jeg vel mer eller mindre bestemt på å kjøpe One tree hill vogna. Skulle få 3000kr av mamma.. :-) Men nå er det fargen jeg lurer på da :klø: Står mellom svart, rødt og lyseblått. Synes svart er veldig greit, men den vi har nå er mørkeblå og derfor har jeg nå egentlig lyst på litt farger. Tenker rød fordi det er jente.. Men lyseblått er jo veldig delikat og kanskje nestemann blir gutt..Uff, jeg vet ikke jeg!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg :-)

Her jeg bor koster sportsvogna på salg 4290. Kjøper ikke med bag, siden jeg har Simo kombivogn fra før. Lurer på om bag`n koster ca.1600kr jeg..

Tror jeg har bestemt meg nå; blir en lyseblå en tenker jeg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TakkTakk! :-) Hvor er den på salg da??? varer det lenge??

Drar til Oslo området på Søndag...

Kan ryggen leggast helt ned??

Sorry maset!! :oops:

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem, bare koselig med spørsmål. Den er på salg ut juni :-) Ryggen kan nesten legges helt ned, det blir ganske flatt i allefall.

Men nå har jeg diskutert litt med hun som var på besøk. Og vi ble enig om følgende; kanskje litt for tidlig med sportsvogn, kombivogna har god plass når vinteren kommer med tanke voksiposer eller lammeskinn og man venner seg til å ta den inn og ut av bilen...Derfor ble jeg nå fryktelig usikker igjen. :roll: Det positive er jo at da var jeg brukt den vogna jeg har lengre, hun bruker den jo på dagen og sove i og det er sikkert ikke så lett med den andre. Og jeg synes det er litt tullete med ny vogn etter 3 måneder. Ja, ja jeg får tenke bittelitt til.. Mye frem og tilbake, men jeg synes 4000kr er litt penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...