Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Nå vet ikke jeg hvordan tanten til mannen eller svigermoren din er, men jeg tror mange som selv har vært gjennom barseltiden vet hvordan det er og er redde for å være til bry,

selv setter jeg pris på at venninner med nye babyer tør å avlyse besøk jeg skal på hos dem hvis de er slitne, da vet jeg at jeg er velkommen når jeg først kommer og at de stoler nok på meg til at de skjønner jeg ikke blir såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for gode ord!

Nå flyttes dagboken min. Håper jeg ser dere på Generell også. Kommer til å savne dere :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei vennen!!!! Velkommen over her på generell!! Synes og det var trist å flytte.... :cry: Men nå går det mye bedre :tunge1: hi hi.

Ikke noe gøy å lese at du er deppa, men det var jeg og i begynnelsen. Så ikke fortvil. Alle har det litt stritt når de endelig kommer hjem og må klare seg selv. Men det går nok over når ting faller inn i rutiner.

At Victoria ikke sover er kjedelig. Men prøv deg frem med leggetider og rutiner der og. Kanskje prøve å legge henne til samme tid hver kveld og ta kveldsteller på samme måte? Sikkert mange måter å gjøre ting på, så prøv å få din egen. Det hjelper ofte på humøret ditt og!

Men stå på vennen, ikke gi dette opp. Blir så mye bedre etter hvert. det lover jeg.

:klem: fra oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så fort man havner på side 2 her da :klø:

Mannen driver og filmer prinsessen som sitter i vippestolen og husker selv. Hun smiler, ler og "prater" :hjerter:

I går var vi i 60 års lag til min onkel. Victoria var eksemplarisk! Sov nesten hele tiden og når hun var våken sjarmerte hun alle gjestene. Tror det raslet i noen eggstokker der :ler:

Vi sov på kroa til stefaren min i natt og Victoria sover så godt der. Sov fra 01 til 5.30, da bråvåknet jeg og måtte bort å plukke på henne! Man blir jo litt redd også..Men hun våknet litt etterpå! Nå må jeg vel få ryddet unna litt her og nyte resten av søndagen med mannen.

Jeg burde kanskje få bestilt meg time til kontroll snart også :roll: I morgen må jeg også huske å ringe prestekontoret ang dåp. Glemmer så mye om dagen, alt må skrives ned!

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April! :-)

Velkommen over til generell dagbok! :velkommen:

Sender over noen gode klemmer og trøster litt :klem: :trøste:

Du har din fulle rett til å være nedfor når det blir litt mye av og til! Det er slitsomt å ha mye besøk, og de som kommer burde skjønne at dere trenger ro, i hvert fall hvis de selv har hatt barn en gang!

Det er ikke lett å si nei alltid, men sikkert bra for dere å stå over sosiale ting når dere ikke har overskudd!

Ting blir nok bedre skal du se! Etter hvert finner Victoria en rytme om natta, og man begynner å fungere litt bedre på dagtid. Håper det ikke blir lenge til for deres del!

Hehe... å glemme ting var jeg også ekspert på... og å gjøre rare ting, som å legge posen med velbrukt bleie i postkassa! :ler:

Skylder på ammetåka!

Ønsker dere en fin søndagskveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen!

I dag har jeg fått gjort mye..Ringt Folkeregistret, for jeg har ennå ikke fått personnr. til Victoria, bestilt time hos legen (hun har begynt i Asker :-( ), ringt å avtalt dato for dåp og vært i by`n og kjøpt ark og konvolutter til dåpsinvitasjon! Åhh...Glemte frimerker! Ja,ja noe måtte jeg vel glemme :-?

Mannen skulle jobbe litt i kveld, så da tenker jeg at jeg prøver meg på invitasjonene. De er egentlig ferdiglagd på data`n, men jeg må se om jeg skal justere noe og bytte bilde og litt forskjellig!

Mannen har sovet hos oss i natt og heldigvis sov Victoria lenge. Hun sov fra 23.30 til 04, og det er lenge her i gården. Så det er jo herlig hvis hun skal begynne sånn, så kan jeg få ha mannen i senga igjen :-)

Noen skal ha oppmerksomhet hører jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen... så fint at du nå har ny tittel på dagboken din!! Vi skal jo komme etter snart vi andre også... så vi sees her på generell om en stund.. og frem til da, får vi besøke hverandre!!!

Ønsker dere en fin ettermiddag og kveld, med forhåpentligvis en god natts søvn!!!

Stor kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint at Victoria kan sove noen netter innimellom. Får håpe hun finner rytmen snart og at du kan få mannen din tilbake.

Ha en kjempefin uke! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skal drømmen min endelig gå i oppfyllelse? Eminem kommer til Gøteborg og København i høst. Jeg MÅ bare komme meg til et av stedene!! Spørs om ikke mannen skal få ta en av ukene med ferie da og så reiser vi til Gøteborg. Så kan han ha Victoria, mens jeg drar på konsert!! Det hadde vært herlig det :-)

Victoria har sovet stortsett greit om nettene nå, hvertfall vekker hun ikke mannen og da er jeg overlykkelig!! Det er godt å ha han i senga igjen, selvom han snorker :ler:

Etterpå skal jeg og gullet møte mamma og mormor i by`n. Jeg får vel nesten kjappe meg i dusjen mens Victoria sover. Spise må jeg også, noe jeg ikke er så veldig flink til om dagen :roll: Invitasjon til dåpen er klar også, nå må jeg bare få printet de ut! Er ganske fornøyd med de.. :-)

Ha en fin onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må inn og redde dagboka di fra side 2!!

Jammen meg stor aktivitet her på A-E!!

Ferieuke i Gøteborg høres ut som en god plan! Det er deilig å komme seg litt vekk.

Ønsker deg en flotters torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for redningen, Siam! Savner å være under graviditetsdagbøkene jeg..

I går var svigermor, mannens tante og bestefar her. Fikk blomster og klær til Victoria :-) Victoria skrek og var sint mesteparten av tiden, men jeg tror hun var ganske overtrøtt! Har hvertfall sovet greit i natt..

Pappa og co kom oppover i går. Stemor og søstrene mine skulle vel ta en tur i dag :-x Frister ikke å være alene med henne, jeg blir irritert bare jeg tenker på det!! Men jeg tror mamma skulle komme en tur, hun hadde lyst til å se søstrene mine. Pappa lurte på om mannen kunne hjelpe til i huset etter farmor og farfar i morgen..Og vi som hadde gledet oss til endelig en helg uten planer. Føler ikke at vi kan si nei heller, men jeg synes de burde skjønt det selv!! Får heller si vi skal noe på kvelden, så vi har en unnskyldning for å reise hjem før.

Innbydelsene til dåpen er lagd og sent ut. Nå er jeg bare spent på om alle kommer. Svigermor hadde med seg dåpskjolen i går, hun har brodert hardangersøm. Jeg skal få en sydame til å sy sammen kjolen, tror det blir veldig bra! Svigermor ville ta på seg å vaske og stryke kjolen. Det stinker røyk av den, men det blir vel ikke noe bedre om hun vasker den hos seg..Ja, ja får henge den til lufting da!

Nå venter jeg bare på at gullet skal sovne igjen, så jeg også kan få et par timer til med søvn..Det hadde vært deilig!

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April! Lenge siden jeg la igjen hilsen, men jeg er stadig innom og holder meg noenlunde oppdatert! Koselig lesning.

Ha en kjempefin helg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, mener bestemt at jeg la igjen en hilsen her i forrige uke, men når jeg leser meg litt bakover ser jeg at her var det ikke mange Alida-spor :oops:

Håper alt står bra til med dere alle sammen. Når er det Victoria skal døpes ? (kan hende du har skrevet det ... får visst ikke med meg alt for tida...)

Klem fra Alida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen, Popelka og Alida! Jeg er også ofte og leser hos dere, men er ikke flink til å legge igjen spor etter meg :oops:

:sjarmor:Første gang med :kline: igjen i dag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skrive et innlegg til og få ut litt irritasjon..

Pappa og co kom alle sammen på fredag ettermiddag..Jeg hadde hørtes så lunken ut i telefonen på torsdag at han ville ikke mase mer på meg :roll: Argh, furtende folk altså!! Vi var og hjalp de litt på lørdag, dvs mannen hjalp til.. Var ikke der så lenge, blir i dårlig humør bare jeg ser stemora mi!!

Hun sliter veldig med den minste tvillingjenta som har Williams syndrom. Det er masse ekstra og passe på og det er greit, jeg skjønner det! Men hun og pappa kan alikevel ha respekt for meg og det føler jeg ikke at de har..Pappa har spurt ørten ganger om vi kommer nedover i sommer og jeg har sagt at jeg ikke vil kjøre så langt med en liten baby(ikke vil jeg nedover heller). Og på fredag så fortalte han at han og mamma hadde kjørt så så langt med meg og stemora mi måtte også fortelle at hun hadde kjørt nedover alene når tvillingene var små og ammet i bilen, noen ganger mens hun kjørte :o osv. Akkurat som om det bryr meg, jeg driter vel i hva de har gjort. Vi har ikke tenkt oss nedover uansett!!! Likevel spør pappa hver gang jeg prater med han!

Og så er det dette med brukte klær fra søstrene mine. Jeg har sagt 1000 ganger at vi har så mye klær til Victoria, dessuten vil jeg kjøpe litt selv også. Alikevel sier de gang på gang at de har lagt til side klær og de hadde med seg litt oppover nå også!! Hva er det med meg??? Jeg når jo ikke inn til dem, vet ikke hva jeg skal gjøre lenger..Hvorfor kan de ikke respektere meg??Åh, jeg blir så forbanna, irritert og lei meg :sinna::kjempesinna:

Beklager, men jeg måtte få ut litt frustrasjoner!!!

Dåpen er 7. august, Alida :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April.. så utrolig frustrerende at de likssom ikke hører hva du sier... det du kan trøste deg med (hvis det hjelper i det heletatt) er at alt sikkert er velmenende.... de klarer bare ikke å se ting fra ditt perspektiv..... Men stå på ditt du.... det er du og din mann som bestemmer, og det må de bare finne seg i!!

Ønsker deg en fin uke, og takker for kos hilsen i boka mi!!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som de søstrene dine har behov for å rydde bort gamle klær.....

Håper du får en fin uke, April!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som de søstrene dine har behov for å rydde bort gamle klær.....

Jeg hadde skrevet litt dumt, det er stemora mi som prøver og prakke på meg klær. Søstrene mine er bare 4 og 9 år :wink: Men det er greit med litt klær etter tvillingene, men klær som er 9 år gamle og brukt av 1-3 unger, det er ikke så fryktelig interessant!! Ikke er det rent alt jeg får heller. Flekker som ikke går av og sånt :evil: Stemora mi hadde stuet bort en del på loftet over garasjen. Jeg trodde klærne ville bli rå og mugga der jeg?? Det vil da ikke jeg ha..Men nå skal jeg si i fra ordentlig neste gang de prøver og gi meg noe. Eller vi trenger jo klær fra str.74, men da nærmer det seg jul og da kjøper sikkert folk str. 74 og 80. Og så vil jeg (og mamma) jo gjerne handle litt selv også..

I dag har vi vært på by tur. Handlet meg rosa skjørt til dåpen. Kjøpte en helt antrekk sist helg da vi skulle i bursdag til onkel, tenkte jeg skulle bruke det i dåpen. Men så skal mannen ha lyserosa skjorte og slips som matcher det og skjørtet jeg kjøpte sist gang var skikkelig knall rosa, så da passet vi ikke så godt sammen..Derfor måtte jeg ha nytt skjørt, så vi matcher :-) :roll: Ikke at det er så viktig da, men jeg synes det er litt stilig!! Men det er moro å kjøpe nye klær og spesielt siden jeg kommer inn i vanlig størrelser. Må ha store str., men det går med de jeg får tak i i vanlige butikker. Og det liker jeg :sjarmor:

I morgen skal jeg møte Siam :hoppe: Gleder meg til å se henne igjen og møte magen hennes!! Savner å være gravid jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...