Siam Skrevet 17. april 2005 #921 Del Skrevet 17. april 2005 Gratulerer så mye med vel overstått bursdag... Litt sent men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 17. april 2005 #922 Del Skrevet 17. april 2005 Næh, har du gått hen og født mens jeg har vært på ferie? GRATULERER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 18. april 2005 #923 Del Skrevet 18. april 2005 Hei April, gratulerer med vesle Victoria og med overstått bursdag :). Vi har visst bursdag på samme dato vi *hipp hurraaaa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 18. april 2005 #924 Del Skrevet 18. april 2005 Hei vennen... gratulerer så mye på etterskudd!!!! Håper du fikk en fin dag!!! Håper alt er suupert med deg, Victoria, og mannen, og at dere koser dere som den nye familien dere er nå!!! Ønsker deg alt godt!!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. april 2005 #925 Del Skrevet 18. april 2005 Hei April! Gratulerer så mye med dagen som var!! Håper alt står bra til og at dere koser dere med lille vakre Victoria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 18. april 2005 #926 Del Skrevet 18. april 2005 Kjære April! Jeg har sniklest litt her i dagboken din i ganske lang stund nå. Vært ordentlig spendt på dine vegne med magen og det hele. Og nå er lille nurket ute og i trygge armer hos mamma og pappa. GRATULERER! Victoria ser kjempe herlig ut! Regner med at dere koser rompa av dere. Nyt det! Kan nesten ikke vente til det er min (vår) tur. Et par år til bare, så har nok jeg graviditetsdagbok også. Gratulerer i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 18. april 2005 #927 Del Skrevet 18. april 2005 Så søtt bilde av Victoria i Drammens Tidende idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. april 2005 Forfatter #928 Del Skrevet 20. april 2005 :bukke: Tusen takk, alle sammen! Vi koser oss masse. Det er deilig å ha mannen hjemme, men nå begynner han å jobbe igjen i morgen! Gruer meg litt til det, for han er god hjelp på natten. Victoria har hatt noen netter nå, hvor hun ikke har roet seg før i 2-3 tiden . Gikk bedre i natt, så vi får håpe vi er på rett vei. Jeg er inne er og kikker, men ikke alltid jeg logger meg på! Det har kommet noen inn i livet mitt som tar ganske mye tid :-) Men vi har det veldig fint. Har hatt noe besøk og fått mange presanger! Helsesøster var her i dag og Victoria hadde gått opp 325gr på 8 dager. Så melka mi er nok feit og god Jeg har selv gått ned 11kg og er supert fornøyd med det Vi har akkurat hadde vår første trilletur, det var godt med litt luft. Blir lei av å bare sitte inne også! Ha en fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 21. april 2005 #929 Del Skrevet 21. april 2005 Det er så koselig å lese om hvordan dere har det - morslykken bare stråler av innleggene dine!! Og minus 11 kilo?!?! Du som vel egentlig ikke hadde gått opp så voldsomt mye heller? Så deilig, da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #930 Del Skrevet 21. april 2005 Grattis :-) igjen 11 kg- er nå veldig misunnelig :-? , men men , jeg blir vel normal engang jeg også :-) Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. april 2005 #931 Del Skrevet 21. april 2005 monja is back Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. april 2005 #932 Del Skrevet 21. april 2005 Hvordan i all verden har du klart å gå ned 11 kg?!! Jammen meg flink du. Du begynner vel å bli den sylfiden snart? Kos dere videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 22. april 2005 #933 Del Skrevet 22. april 2005 Hei vennen... så flink du er .... 11kg er MYE det!!! Høres ut som dere koser dere veldig som den nye familien dere har blitt... jeg kan nesten ikke vente selv når jeg leser hvor fint dere har det!! Ønsker deg, din mann og selvfølgelig lille skjønne Victoria en strålende helg!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. april 2005 Forfatter #934 Del Skrevet 22. april 2005 Hei alle sammen! Jeg aner ikke hvordan kiloene har blitt borte. Men for hver dag jeg har veid meg, så er det plutselig blitt mindre av meg Det er kjempe deilig! Jeg gikk jo bare opp 2 kg i svangerskapet, så jeg tar alt jeg kan gå ned som en stor bonus! Nå hadde jeg jo 30 overflødige kilo når jeg ble gravid, så det er bare flott at jeg går det noe. Og så er det jo deilig å slippe å streve sånn for det Vi koser oss masse. Victoria er fremdeles en del våken på natta, tar lang tid før hun roer seg etter hun har fått mat. Men det går da greit for det. På dagen sover hun veldig greit, håper det snur etterhvert. Så jeg kan få litt mer nattesøvn.. Vi har hatt besøk nesten hver dag og Victoria har fått masse nye klær og litt penger! I morgen har mannen bursdag, så da skal vi ha et lite selskap hjemme hos mamma. Blir godt å komme ut litt! Når jeg var gravid var jeg borti by`n nesten hver dag og nå så har jeg ikke vært der på 14 dager..Får litt abstinenser da ja Ha en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. april 2005 Forfatter #935 Del Skrevet 26. april 2005 I går hadde vi vår første bytur. Victoria sov hele tiden, så det var ganske deilig egentlig! Fikk visst henne frem til mange kjente og alle synes jo hun var så nydelig..(Men det er vel ingen som sier "så stygg unge du har" heller ) Vi koser oss masse på dagtid, hun sover godt og er veldig våken når hun er våken! MEN når natta kommer da sover hun kun i korte perioder eller bruker 2-3 timer på å sovne igjen! Jeg har henne også oppi vår seng, noe jeg ikke skulle! Men det er så lettvint :oops: Mannen har emigrert til stua og ligger nå der på nettene. Det er litt slitsomt å ikke ha noe avlastining. Men mannen må jo sove! Jeg kan ta igjen tapt søvn på dagen, men er ikke så flink til det..Når hun først sover, vil jeg prøve å gjøre litt her ellers er det besøk. Men jeg forguder den lille klumpen! Hun er min dyrebare skatt og jeg elsker henne over alt på jord.. Selvom hun frarøver meg nattesøvnen min, så ville jeg ikke vært henne for uten. Mannen koser seg også masse med henne og jeg er så stolt for han er en super pappa som stiller opp 110% og har vært en enorm støtte for meg den siste tiden! Jeg er privilegert Ha en fin dag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 26. april 2005 #936 Del Skrevet 26. april 2005 Det høres virkelig ut som du storkoser deg - så flott at pappaen også er en superpappa!!! Det høres ut som om dere er en ordentlig kjernefamilie, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. april 2005 #937 Del Skrevet 26. april 2005 Virker som dere har det koselig! Victoria er helt sikkert nydelig for alle som ser henne - er ikke 99,99 % av alle spebarn det, da? Kos dere videre! Har du forresten flere bilder? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. april 2005 #938 Del Skrevet 26. april 2005 Så gøy å lese at dere koser dere. Kjenner meg veldig godt igjen i det at du ikke har tid til å sove på dagen. Det hadde ikke jeg heller. Da skulle ALT annet gjøres. Hadde ikke trodd at det tok så lang tid med barn, men det gjør det jo. TIng går rett å slett seinere! men egentlig deilig og. Har jo ikke noe å tresse for, selv om dagene mine nå for tiden er mye mer travel enn før jeg gikk i permisjon Det med å legge henne oppi sengen din er og kjent, men jeg måtte bare ta meg selv i nakken. Nå sover hun i sin egen seng. Men trikse for oss var å legge henne i bagen som hører til vognen. Så pakket vi henne godt inn og la hele vognen oppi sengen. Da sov hun som bare det. Hun fikk trangere plass og det liker de. Du kan jo prøve det. Legg henne i en liten kurv/bag og pakk henne godt inn. Tiden flyr for oss og på søndag skal vi døpe henne. Blir spennende og jeg gleder meg til å se henne i den søte kjolen!! Ha en super uke vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 29. april 2005 #939 Del Skrevet 29. april 2005 Hei vennen... håper alt er bra med deg, mannen din og den lille prinsessen deres!! Jeg ønsker dere en suuper helg, og venter i spenning på neste rapport fra den nybakte mammaen!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. april 2005 #940 Del Skrevet 29. april 2005 Håper dere får en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå