Gå til innhold

Married with children..

April

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God jul, Juni! Takk for følget i året som har gått - rart å tenke på at begge to har vært gift ganske lenge allerede!!

Ønsker deg alt godt i året som kommer!

Vi sees på kg! :P:nissevink: -klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, tusen takk alle sammen! De beste ønsker for julen til dere alle sammen også, håper dere får en koselig feiring og muligheten til å slappe av litt også :-)

GOD JUL ØNSKES DERE ALLE! :nisse:

Klem fra Juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere har hatt en fin jul alle sammen!

Vi har kommet hjem og de fleste gavene er ryddet bort og mannen er på jobb igjen. Jeg bare slapper av, orker ikke gjøre så mye! Fikk mye fint til jul, bortsett fra fra mannens ene bestemor som gav oss en flaske vin..Jeg må si jeg synes det var litt teit!! Av mannen fikk jeg gavekort hos en hudpleiesalong på 1000kr, Kurt Nilsen cd og 500kr+litt av Eminem`s nye cd, den var også litt kalendergave. Synes mannen hadde vært kjempe snill, gleder meg til å bruke gavekortet. Fikk gavekort på samme sted av mamma. Så nå skal jeg nok få fiffet meg opp litt :-)

Snart 26 uker på vei nå, det er helt uvirkelig. Merker ikke så tydelige spark nå, men det er da en eller annen romstering der nede! Synes jeg må fly på do hele tiden og det er jeg så lei, og det blir vel kanskje bare verre med tiden!! Gleder meg faktisk bare mer og mer til fødselen jeg..Gleder meg så til å møte den lille som har bodd inni meg. Det er jo en stund til ennå, men det er så deilig at tankene har snudd seg. For til å begynne med, selvom dette var planlagt, var jeg litt sånn "Herregud, hva har jeg begitt meg ut på". Men nå er det bare kos! Åh, som jeg ser frem til den dagen hun kommer!! Mannen gleder seg også masse :-)

Var ute og handlet litt her om dagen og jeg kjøpte en rosa joggebukse, rosa cordbukse og en offwhite liten jakke som hun kan ha til en kjole jeg kjøpte for litt siden. Mannen lurte på om hun ikke kunne ha noe annet enn rosa.. :ler: Men jeg synes det er så fint jeg da!! Så det blir nok litt av det gitt..

Vi fikk gavekort på en babybutikk til jul, som har den sengen vi vil ha og så fikk vi endel penger også. De har en stellekommode jeg vil ha også, så med gavekort og pengene har vi nok til begge deler. Kommoden er ganske dyr, 4000kr, men det er heltre og kan brukes som vanlig kommode etterpå. Synes det er greit å legge litt penger i det jeg..Tenkte jeg skulle bestille seng og kommode i midten av februar. Enda så er det jo mye vi mangler, men jeg regner med vi kommer til å handle litt etterhvert. Har også lyst på litt mer klær i den aller minste størrelsen, hun må jo ha noe da også! Vil ikke at hun skal gå med altfor store klær, da kjøper jeg heller litt bittesmått på H&M. Finnes mye fint og billig der :-)

Gleder meg, gleder meg, gleder meg.. :hoppe:

Ønsker dere alle en fortsatt god jul og en spennende nyttår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg sammen med deg, Juni!

Godt nyttår!!!!!

Jeg drar på hytta snart, så jeg får ikke stukket innom i morgen.

Vi snakkes i 2005!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riktig godt nyttår til dere alle!

Skulle egentlig vært på jobb i dag og hos legen, men formen var ikke helt på topp. Skal innover i morgen istedet, håper jeg er bedre da! Har hatt vondt i nakken og hodet de siste dagene, men det er fordi jeg ligger helt feil..De siste nettene har også søvnen vært elendig, står ikke opp før 11-12 om dagen. Er oppe 3-4 ganger på do, så våkner jeg når vekkeklokkene til mannen ringer og når resten av huset drar på jobb. Den ene har eksoslekkasje på bilen og den andre barn som omtrent river med seg trappen når de går der :evil: Irriterer meg at jeg må innover i morgen, men nå har jeg jo sagt ja så da må jeg jeg bare..Blir legetur i morgen og jordmor på mandag, blir litt tett. Men sånn må det bare bli, må ha ny sykemelding også.

Mannen og jeg tenkte vi skulle ta en tur rundt omkring og se på div.barnesaker..Må ha litt mer klær også av det aller minste. Mamma hadde kjøpt en nydelig lyserosa sparkedress i str.50. Gleder meg til å bruke den!

Uff, jeg er så lei alle formaningene over alt.. Du må gjøre sånn og nei, du må ikke gjøre sånn eller sånn!

Og for øyeblikket irriterer svigers meg ganske mye! De røyker begge to. Og svigerfar er sykemeldt pga ryggen, men her for ikke så lenge siden så hadde han hatt vondt i brystet også og måtte få nitroglyserin(eller hva det nå heter) og da hadde han blitt bedre. Synes det høres ganske alvorlig ut jeg. Og når var svigermor ikke i form heller, hun har astma og er storrøyker og blitt sykemeldt igjen.. Hvorfor kan de ikke i det minste prøve å slutte? Men de gidder ikke det og det irriterer meg så grenseløst!!!! Ikke forteller de oss når noe skjer heller, broren til mannen har hatt litt problemer med narkotika og det har vi måtte høre fra andre. Svigers sier ingenting om det..Uff, mener ikke å være så negativ, men det skal ikke så mye til nå for tiden før jeg hisser meg opp!!Men de er sånne som vet så mye bedre enn alle andre og de er eksperter til å kritisere andre og så er de egentlig ganske merkelige selv.. :-x

Nei, nå får jeg gi meg ellers har jeg vel ekstra høyt blodtrykk hos legen i morgen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni04!:)

Så koselig at dere venter ei jente!

Å ett nydelig navn dere har valgt!:)

Lykke til hos legen i morgen!

Håper alt står bra til...Håper blodtrykket ditt ikke er så høgt pga. svigers!

Gleder meg til jeg skal på min første legetime...!:)

Du får ha en fin kveld videre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen... hvordan har det gått hos legen? Alt vel med lille nurket?

Er en stund siden jeg har vært innom nå, men det er fint å se at alt er vel!!!!

Så irriterende med svigersene da, de burde jo informere dere litt mere synes jeg.

Når det gjelder det med røyking, så har jeg en pappa som røyker, og han har ingen planer om å slutte med det første tror jeg. Prøved å nevne for han at passiv røyking er vel så ille for meg som om jeg skulle har røkt selv, men det gikk inn det ene øret og ut det andre.... ikke enkelt det der.

Vel, ha en fin dag i allefall!!

kos shy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner :-)

Kom tilbake fra legen nå. Blodtrykket er bra, har litt spor av proteiner i urin, men det er greit. Tok en UL også og alt så fint ut. Vi så at det var vann i magesekken og urin i urinblæren, så da fungerer heldigvis systemet. Jeg er sykemeldt frem til jeg går ut i permisjon, så da er jo det greit!

Nå må jeg jobbe litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Vi har fått ny data :hoppe: Det er så deilig. Den vi hadde fra før, tror jeg var fra 1996..Nå har vi en Dell Dimension 3000, broren til mannen hjalp oss med å installere den i går!! Nå koser jeg meg masse :-)

Var hos jordmor i dag og alle tall var fine. Fremdeles spor av proteiner, men det var helt greit! Jeg måtte veie meg på hennes vekt og da veide jeg jo plustelig mye..Har alltid veid meg hjemme og legen har brukt den vekta. Og jeg forholder meg til den, for da veier jeg meg på morgenen og uten klær. Har ikke gått opp ennå, i forhold til hva jeg veide da jeg ble gravid. Men jeg ser at kiloene kommer snikende litt fortere nå! Jeg har gikk ned ca.3,2kg i begynnelsen og har til nå gått opp igjen ca.1,8kg og jeg er 27 uker på vei. Skal ikke klage, for dette med vekten var noe jeg virkelig var bekymret for før jeg ble gravid!!! Og foreløpig går det over all forventning :-) Kjenner mye liv og hun ligger med hodet ned. Håper det holder seg sånn og at hun ikke begynner å snu seg på slutten. Men jordmor mente at hun godt kunne ha lagt seg i den stillingen og holde den allerede! Hørte hjertelyden også og den var fin.

I helgen var vi på en liten runde og kikket på babyutstyr. Kommer til å kjøpe seng her i by`n og så fant vi resten av det vi trengte egentlig på Buskerud Storsenter, de var ganske bra på pris også i forhold til andre steder her i by`n og Sandvika. Skulle egentlig ta med oss stellekommode, men så hadde de ikke den fargen vi skal ha. Så da skulle de ringe når de hadde fått den og den bilstolen vi skal ha. Kjøpte noen bodyer og en tynn lue på H&M og NUK smokker og en fleecedress. Den kan være kjekk å ha i april, men været er jo helt merkelig for tiden, så kanskje det er 20 varme grader innen da.. :klø:

Mannen er så snill og omtenksom for tiden. Det er så deilig! Hadde ikke regna med han kom til å bli sånn, for han har klaget en del i perioder om hvor sutrete jeg er. Men nå har han gjort helomvending og det er fint :hjerte:

Gleder meg til å ordne på barnerommet, henge opp bilder og lignende. Men det blir ikke riktig ennå. Mannen skal på Ølfestival i februar og da pleier en kamerat og overnatte, så vi kan ikke kvitte oss med sovesofaen før det. Ikke at det er noe hast heller da, men jeg synes ting begynner å bli litt mer virkelig nå! Bestilte en sånn "hengekøye" til bamser på nettet, for jeg fant så mange bamser i går når jeg ryddet. Og det er jo synd å kastet dem også, bare fordi en ikke har plass! Bestilte også et lammeskinn som var på salg, det kan jo bli godt å ha etterhvert! Ellers angrer jeg på mye av dette jeg har handlet for mange år siden og lenge før jeg ble gravid..Har ikke helt samme smaken nå ser jeg! Og mye av det er ting jeg ikke har så veldig mye brukt for..Men sånn kan det gå når man er shoppoholiker!

I morgen må jeg inn på jobb igjen, men nå skal det snart bli slutt på det! Gidder ikke være så snill lenger..Dessuten er jeg sykemeldt og jordmor sa at det var veldig viktig at jeg fikk slappet av når jeg gikk hjemme om dagen!

Mulig jeg bytter brukernavn snart..Tenkte på April, men jeg så det var brukt før. Vedkommende hadde bare 4 innlegg og det var i 2002, så kanskje jeg kan få bruke det? Jeg har bursdag i april og termin da, så derfor passer jo det da :-) Så lmari hadde kommet med det som forslag i dagboken sin også!! Men vi får se..

Nå skal jeg kose meg mer med data`n! Ha en fin dag alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...