April Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #501 Del Skrevet 9. oktober 2004 God helg til alle dere også :-) Nei, jeg har ikke drevet med jakt selv, Veronal. Interessen er vel egentlig ikke så stor heller. Men jeg synes det er veldig greit at mannen er på jakt, det er en kjempe fin hobby! Mannen var så snill at han tok med seg varene fra Perfect Home, så da slapp jeg å reise oppover :klem2: Nå kan jeg heller kose meg hjemme og få gjort litt her! I mitt tempo..Ah, det er så deilig! Det er masse ryddings som burde vært gjort og så har vi gangvasken denne uka Men jeg får vel unna litt på to dager tenker jeg! På tide å starte... Tuddelu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 9. oktober 2004 #502 Del Skrevet 9. oktober 2004 Heisann! Vil bare melde meg som snikleser jeg! Håper du koser deg alene hjemme i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #503 Del Skrevet 10. oktober 2004 Så gøy med en snikleser! Velkommen skal du være, chica :-) Jeg fikk gjort masse i går, det var deilig! Mannen kom hjem kl.19, vi spiste middag og så tok det ikke lange tiden før han sovnet på sofaen Så det ble en ensom kveld..Mamma og kjæresten var innom, de skulle reise inn til Gardermoen. Reiser til Cannes i dag, skulle ønske jeg fikk være med jeg! Mannen er avgårde på jakt igjen og jeg skal stulle hjemme. Fikk beskjed av mannen i går om at i dag skulle jeg bare slappe av, det var jo derfor jeg skulle være hjemme..Var veeeldig sliten i går, styra jo på hele dagen! Skal bare gjøre litt småting i dag.. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 10. oktober 2004 #504 Del Skrevet 10. oktober 2004 Håper du har hatt en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #505 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ah, bare slappet av i går! Det var deilig..Da mannen kom hjem reiste vi å spiste på Peppe`s med naboen. Nam, nam.. I natt drømte jeg at jeg og mannen var ute å kjørte bil og så sa jeg til han at du vet at jeg kommer til å bli tjukkere nå som jeg er gravid. Han fikk helt bakoversveis og stoppet bilen, jeg måtte gå ut og han tok fra meg nøklene. Ville ikke være sammen med meg mer da gitt Så jeg måtte ringe han i dag når jeg dro på jobb og spørre om det var tilfelle, men det var ikke det. Ikke at jeg regnet med det heller! Han er jo såpass opplyst at han vet at man som regel blir litt større når man er gravid!! Rare drømmer man skal ha gitt.. Åååå, jeg har så lyst til at det skal bli jul NÅ!! Spurte mamma i går hva de ønsket seg i fellesgave. Hun er så lei av at alle kjøper så masse ting og tang, hun har nok fra før! Så hun sa jeg kunne kjøpe gavekort til de på Peppe`s..Hun er veldig glad i gavekort og det synes jeg det er veldig fint å gi :-) Så da blir det gavekort til dem!! Har så mange gaver klare allerede og jeg har lyst til å pakke dem inn, men noe av gleden må jo nesten jeg ha til jul også! Så jeg må vel bare vente.. I morgen skal vi i etterpålag til et vennepar som hadde dåp i går (de som jeg har fortalt om tidligere ang faddervalget..), så det blir sikkert koselig det! Som den planleggeren jeg er, har jeg faktisk tenkt litt på vår dåp :oops: Mamma hadde lyst til å ha det hjemme hos seg, men jeg kunne tenkt meg å ha det der vi hadde bryllupet, på kroa til stefaren min. For da går det an å be noen til kaffe og kaker samme dagen, så er man liksom ferdig med det. I stedetfor å måtte ha etterpålag senere..Har faktisk grublet ut hvem jeg kunne tenke meg å ha som faddere også :oops: Vil ha ei venninne som har jeg har vært venninne med siden førskolen og som jeg angrer kjempe mye på at jeg ikke hadde som forlover, så tror jeg kanskje han som var forloveren til mannen, mannens ene bror(den yngste broren driver/har drevet litt med stoff, jeg vil ikke at han skal være fadder) og siste mann er enten en venninne eller søskenbarnet mitt...Kan vel ha 4 stykker? :klø: Trenger jo ikke akkurat bestemme dette ennå, men jeg elsker jo å planlegge!!! Nå bør jeg kanskje jobbe litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. oktober 2004 #506 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det er så koselig å planlegge dåp. Vi skal døpe 25. desember (1. juledag) og jeg gleder meg masse. Tror det blir ekstra spesielt å ha det i julen, for det kommer jo med en litt ekstra stemning da. Hele familien samlet i jula Koselig.....Vi har valgt å ikke ha det hjemme, men jeg vet ikke enda om vi skal ha noen ekstra til kaffe. Er det vanlig? Vi skal ha 4 eller 6 faddere på den lille, og 4 av dem er alt spurt og har sagt ja. Kirken er bestilt og dåpskjolen funnet fram :-? Det er kanskje litt tidlig, men det er jo tross alt bare 2 måneder igjen til jul og med tanke på alt jeg har å gjøre før den tid så.....puh! Bare planlegg du. Koselig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 11. oktober 2004 #507 Del Skrevet 11. oktober 2004 Enda en bruker som snoker i din dagbok! Snokelig hilsen Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #508 Del Skrevet 11. oktober 2004 Alle snokere er hjertelig velkomne her :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #509 Del Skrevet 13. oktober 2004 Var hjemme fra jobb i går, sov nesten ikke hele natten! Vet ikke hva det var! I går kveld var vi hos et vennepar i etterpå lag til dåpen de hadde på søndag. De har en hund og når den er i nærheten av meg, blir jeg pottetett i brystet og nyser. De pleier som regel å holde den unna, men er ikke alltid flink nok og sånn var det i går også. Så i natt har jeg nesten ikke sovet, det er pepet og pepet i brystet mitt! Er stuptrøtt nå, tenkte jeg skulle ta meg en tur til legen. Det er helt jævlig.. :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #510 Del Skrevet 13. oktober 2004 Mannen ringte tidligere i dag og sa han hadde vært å reparert noe på et bakeri. Da hadde han fått med seg litt godsaker hjem, så vi kunne kose oss i kveld!! Nam, nam..Først skal vi bare få pakket ned litt elgkjøtt! Så snakket jeg med mannen litt senere og da måtte han jobbe i kveld :evil: Han skulle reise å hente kjøttet og hjelpe meg med å pakke litt. Argh, jeg blir stående med mesteparten :-x Han hadde nesten ikke tid til middag en gang!! Jeg var innom legen(gynokologen) før jeg reiste hjem og jeg ble sykemeldt ut uken..Og så tok vi en kjapp UL i håp om å se kjønnet, men det gjorde vi ikke! Jeg fikk litt angst, for jeg synes babyen var så rolig. Men så fikk jeg se hjertet som banket og etterhvert begynte den å snurre litt rundt inne der..Puhhh!! Vi har diskutert litt vogn i det siste..Jeg har vært bestemt på Simo kombivogn, men så så jeg et innlegg inne på Gravid hvor noen anbefalte Quinny ovenfor Simo. Så etterhvert bestemte vi oss nesten for Quinny. Der kunne man også sette bilstolen rett på understellet. Jeg dro innom Skeidar i dag for å se på vognen og høre på pris. Den kom på ca. 7000kr med bag. Snakket litt med de som hadde greie på slike ting der og siden jeg skulle ha baby i april, anbefalte hun heller Simo. Bagen til Quinny var veldig liten og ville ikke passe mitt barn når høsten kom igjen og det var tid for pose etc..Simobagen kunne brukes mye lengre i tillegg til at seteryggen kunne legges helt ned, det kunne man ikke på Quinny! Så sier også damen at den Simovognen jeg har sett på, skal hun nå sette ned med 1000kr..Så det blir ca. 5000kr for den. Da er spørsmålet skal vi kjøpe den vognen nå eller er det altfor tidlig???? Mannen mente vi kunne kjøpe den, for sjansen for abort var jo minimal nå og her i by`n er det ikke salg på vogner så veldig ofte..Jeg skal i tilfelle få vognen av stefaren min til jul! Jeg synes det er litt tidlig, men samtidig er det jo en bra sjanse.. Sukk, det skal ikke være lett :klø: *Tenke, tenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. oktober 2004 #511 Del Skrevet 13. oktober 2004 Takk for hilsen i dagboka mi! Jeg er ofte innom her og leser uten at jeg legger igjen spor, jeg også. Jeg tror nesten jeg hadde slått til på vogntilbudet, jeg. Du trenger jo vogn uansett. Dette kommer nok til å gå så bra så, så du trenger ikke å gå og engste deg for abort. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 13. oktober 2004 #512 Del Skrevet 13. oktober 2004 Vi har bestemt oss for en Quinny-vogn - antakelig Formula (skal bestille fra Tyskland og sparer myyyye på det). En Freestyle med Dreami-bag fra tyske nettbutikker koster ca. 4500 inkl. frakt og norsk mva. Med mindre man skal ha voksi-pose så er det god nok plass til pose i Dreami-bag'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 13. oktober 2004 #513 Del Skrevet 13. oktober 2004 Slå til på vognen!!! Mange butikker har full retur rett til barnet er født. hør med de om de har det! Det hadde de iallefall i butikken jeg var fordi de hadde flere ganger opplevd at det kom ut to unger i stede for en Uten at de visste noe på forrhånd! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 14. oktober 2004 #514 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei vennen!! Så fint at du kan hvile litt resten av uken da!!! Høres ut som du har en bra dialog med legen din!! Den vognen høres jo kjempefin ut, og FOR et tilbud!! Er sikkert ikke noe dumt å kjøpe nå, hvis det er på tilbud! Takk for god trøst i boka mi!! varm klem shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GLORIA 82 Skrevet 14. oktober 2004 #515 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei, gå for Simo vogna!!! Vi fikk også et tilbud på den til 4999, Sondre er nå 14 mnd'r og vi bruker Somo kombi vogna enda. Kjempe fornøyd med den. Så er det jo viktig at de kan ligge rett ut med ryggen, babyene altså. Hej då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. oktober 2004 #516 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hei Juni, vet ikke om du er innom i dag - uansett: god helg til deg og den lille, haaper du faar kost deg og slappet av! Stor :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #517 Del Skrevet 15. oktober 2004 Tuusen takk for hilsner! Vi kommer nok til å gå for Simovogna, men jeg står mellom to stykker og kun den ene er satt nå. Men hvis jeg forstod damen riktig skal også den andre settes ned etterhvert..Jeg tror vi kommer til å ta den som ikke er satt ned ennå! Jeg likte den best. Mannen kan ikke skjønne hvorfor vi ikke bare kan kjøpe sportsvogn Har prøvd å forklare han ørten ganger at babyen må ligge når den er liten, men det er nok ikke så enkelt å skjønne alt mulig :-? Sendte melding til svigers i går ang vognen, bare for å lufte det. Vi er ikke alltid enig..Men hun mente det var et godt tilbud og at det var opp til hver enkelt hvor tidlig man ville kjøpe vogn. Jeg sa at jeg aller helst ville ha mest mulig nye ting, for det er litt rart siden det er den første baby`n og jeg føler jo at vi har råd til det. Jeg sa vi kom til å ønske oss penger eller gavekort på Skeidar til jul, siden vi hadde funnet alt vi trengte til den lille der..Og hun var enig i at det var greit med nye ting, det ville hun også når hun ventet mannen.. :-) Så vi er faktisk enig!! I dag kommer mamma hjem fra Cannes og hun hadde handlet litt babyklær! Og litt fra Louis Vuitton til meg Og stefaren min skulle kjøpe litt LaCoste klær til mannen.. De skulle komme innom når de kom fra Gardermoen, regnet med det var her i 12-tiden(i natt) Gleder meg..Mannen skal på elgjakt i helgen også, men jeg gidder fremdeles ikke være med oppover! Han får kjøre opp og ned..Kan hende jeg tar meg en tur oppover til kroa til stefaren min i morgen, for svigers jobber og et par andre koselig damer også! Nå skal jeg lage invitasjon til et vennepar av oss som vi har lyst til å be på nyttårsaften..Ja, jeg vet! Jeg er veeeldig tidlig ute, men jeg lå og leste i et juleblad i går og kom over kalkun til nyttårsaften og da fant jeg ut at jeg ville lage mat i år! Og det venneparet våres er de jeg har lyst til å feire sammen med.. :o :o :o Mamma ringte nå og da hadde de ikke kjøpt noe klær til mannen, men jeg skulle få 3500kr å kjøpe klær til han for. Det var det de hadde handlet for til meg..Det var på en måte en slags julegave og så skulle vi få vogna i tillegg :o :o Det er litt fint å være enebarn innimellom ja Så da skal jeg ta med mannen ut på shopping i dag, da blir han nok veldig glad Men jeg gleder meg stort!! Tenk å få handle for så mye penger da, men de ville jeg skulle kjøpe skikkelige klær! Og jeg vet akkurat hvor vi skal gå Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 15. oktober 2004 #518 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ååh, fy flate så heldige dere er som får sånne gaver, da!! ... skulle gjerne dresset opp sambo med så mye penger, det blir vel stas!? Synes vogna høres ut som et godt kjøp, jeg. Slå til! Mannen din kommer sikkert til å skjønne at sånne babyer ikke kommer ut som 1-åringer etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #519 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jupp, dette skal bli stas, lmari! Glemte å skrive 15+0 i dag Åh, jeg elsker katten min! Han er så god. Når jeg sitter på data`n kommer han alltid hoppende opp på bordet og sitter og følger med. Eller legger seg i nærheten av meg! Go`ingen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. oktober 2004 #520 Del Skrevet 15. oktober 2004 HURRA FOR 15+0!!!! Fy flate for noen gaver da gitt. Heldiggris.... Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå