Gjest lmari Skrevet 4. oktober 2004 #481 Del Skrevet 4. oktober 2004 Godt å ha deg tilbake, Juni! Det er rart hvordan man savner de man pleier å følge med på daglig.... Du, har dere tenkt noe på navn, eller?? Vet at det er tidlig, men det er jo så koselig å tenke på sånne ting. Har du noen favoritter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #482 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tusen takk, shy og lmari! Koselig å høre at man er savnet :klem2: Har tenkt på navn lenge jeg, lmari! Ingenting er for tidlig her i gården! Hvis det blir gutt har jeg veldig lyst til å kalle han Eivind, etter min morfar som døde før jeg ble født. Jentenavn jeg liker er Victoria, har en venninne som heter det. Vi er født med 14 dagers mellomrom og har egentlig kjent hverandre siden da! Ellers liker jeg også Amalie veldig godt, men det liker ikke mannen så veldig! Så sånn ser det ut foreløpig.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. oktober 2004 #483 Del Skrevet 4. oktober 2004 Stemmer paa Victoria, jeg! Eyvind er fint paa en gutt! Ha en fin mandag! KLem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #484 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ah, jul.. I går kjøpte jeg KK og Allers sitt julemagasin, det er så koselig!! Gleder meg sånn til jul.. Og så kjøpte jeg meg min første mamma bukse, den er litt høy på livet ennå. Men den strammer i allefall ikke over den nederste magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. oktober 2004 #485 Del Skrevet 5. oktober 2004 Aa, jeg savner norske blader!! Skal huske paa aa be mamma og pappa ta med noen over (pappa faar dem gratis). Grattis med mammabukse - goey at magen vokser! Ha en fin dag! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #486 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kom på en ting til..Kjøpte jo bok til mannen i går, Pappaboka! Han begynte å lese i den med en gang, morsomt!! Han ringte i stad og da skulle han jobbe i natt :-( Ikke morsomt!! Det er så kjedelig å sove alene, sover så dårlig da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. oktober 2004 #487 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei Juni! Takk for koselig hilsen i dagboken min Alltid kos med besøk!! Så gøy å høre at du har begynt med mammabukser. Gleder meg litt til jeg begynner for da er det jo tegn til magen Stemmer også for Victoria !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #488 Del Skrevet 6. oktober 2004 Er trøtt og sliten..Vil bli sykemeldt! Det er et ork å komme seg opp om morgenen! Det eneste jeg gjør om dagen, er å stå opp og dra på jobb. Når jeg kommer hjem får jeg ikke gjort noe, så vidt jeg orker å slenge sammen en superenkel middag..Så er det rett på sofaen og der blir jeg til det er sengetid!! Litt av en liv.. Har fått så mange kviser også..Ser ikke ut! Men er ikke det et typisk jentetegn? *håpe, håpe* Gleder meg til ultralyden jeg, akkurat 4 uker til i dag! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 6. oktober 2004 #489 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei positive Juni vennen!! Takk for muntre tilrop i dagboken min!! Det er ikke så rart du er sliten for tiden...kroppen din er jo en hel liten fabrikk vet du! Og slikt tar på! Jeg stemmer også for Victoria... det er et kjempefint navn, kan godt hende jeg kommer til å vurdere det selv en gang hvis jeg får en datter!! Uren hud er typisk jentetegn.. i følge overtro, for da "stjeler" jenta sin mors skjønnhet! Spennende! Skal dere se hvilket kjønn det blir hvis det går an? I såfall, kommer dere til å fortelle det til andre hvis dere vet hva det blir? Ha en fin dag..... Hold ut.....!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. oktober 2004 #490 Del Skrevet 6. oktober 2004 SÅ moro at du har kjøpt deg mammabukse. Hadde aldri det jeg, for jeg fant ikke noen jeg likte. Bortsett fra en snekkerbukse jeg aldri brukte..... Istedet kjøpte jeg en fin svart strechbukse som var en del større enn det jeg bruker til daglig. Den er velbrukt kan man si, men jeg bruker den enda, for magen er litt "slamsete" enda. Får ikke begynne å trene før etter 6 uker :-? Spennende med UL. Gleder meg til å høre hvordan det gikk. Vil dere vite kjønnet? Stemmer også for Victoria Synes du burde vurdere en sykmeldig ettersom trettheten tapper deg helt for krefter. Jeg var sykmeldt store deler av svangerskapet på grunn av det og det gjorde godt. Selv om jeg stort sett sov hele dagen fikk jeg ikke ladet batteriene så jeg lurer virkelig på hvordan jeg hadde vært etter en dag på jobb :o Slapp av og ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #491 Del Skrevet 6. oktober 2004 Man blir i allefall mer positiv av at noen bryr seg, tusen takk, shy og Monja! Hvis det er mulig å se det, så vil vi vite kjønnet! Mamma vil veldig gjerne vite det, men svigers mener vi bør ha det som en overraskelse. Jeg regner med vi kommer til å fortelle det, akkurat som om jeg greier å holde en hemmelighet i 5 måneder Håper virkelig vi får vite det, jeg er såå nysgjerrig :-) Spørs om jeg ikke skal vurdere en sykemelding ja..Skal snakke litt med sjefen her inne i morgen og så er vel kanskje på tide å fortelle det til mine sjefer snart også!! Gruer meg til det..Men det kommer sikkert ikke som noe sjokk på dem!! Nå har jeg så mye å gjøre her, tror jeg bør jobbe litt ja!! Må reise 14.30 i dag også, for jeg skal ordne neglene mine..Men det trenger jo ikke sjefen her få greie på! Kan jo ha en time til noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. oktober 2004 #492 Del Skrevet 7. oktober 2004 Heisann! Nå er det lenge siden sist jeg var innom. Det er bra å se at du har det greit, selv om du er sliten. Du må høre på kroppen din, du får ikke noe igjen for å presse deg selv altfor langt. Ha en fin-fin torsdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #493 Del Skrevet 8. oktober 2004 14+0 i dag Men jeg føler meg ikke sånn supergravid..Skulle ikke magen vokse litt snart da!? Merker ikke noe annet enn at den nedre magen er litt større, men det er ikke mye! Nå er det helg! Mannen skal jakte i helgen også, men jeg tror ikke jeg drar oppover. Så da kjører han opp og ned..Håper jeg får varene fra Perfect Home i dag, kanskje jeg tar meg en tur oppover med de i morgen. Jeg får se..Orker hvertfall ikke sove over! Har ikke vært hjemme en helg siden begynnelsen av august og det er en stund siden :-? Så nå nektet jeg å reise oppover, vil være hjemme og få gjort litt her også! Orker ikke gjøre noe om kvelden og det er rot, rot og atter rot overalt!! Lurer på om jeg skal kvitte meg med ennå mer klær, føler ikke at noe av det jeg har passer sammen! Sliter hvertfall med å finne meg klær hver morgen..Har i tillegg kjempe mye klær hos mamma som er for smått, tenker liksom at jeg skal jo bli slankere en gang. Men da er det sikkert en helt annet mote og man har lyst til å kjøpe litt nye ting! Nei, jeg tror det er på tide jeg å kvitte seg med de! Kankskje svigermor kan få noe av det! Ellers må det da kunne være noe man kan gi det til? Noen som har brukt for det..Noen som vet? God helg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. oktober 2004 #494 Del Skrevet 8. oktober 2004 Her går det unna ja. Uke 14 allerede. Magen den kommer, vær sikker på det- og vips er den så stor og fin atte! Jeg har sånn opprydning i klær flere ganger i året, og da pleier jeg bare å levere det på returpunktet jeg, der er det egne kasser for klær..da er det vel noen som trenger som får dem..tror jeg i hvertfall.. ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 8. oktober 2004 #495 Del Skrevet 8. oktober 2004 En liten tur innom dagboka di for å ønske deg en god helg! :klem2: Det er godt å bli kvitt klærne man ikke bruker. Jeg har pleid og gitt klær til Frelsearmeen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. oktober 2004 #496 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg må bare si at vi fikk det mye bedre etter at vi bestemte oss for å dra hjemover kun annenhver helg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #497 Del Skrevet 8. oktober 2004 Vi pleier ikke være så mye oppover. Men pga at mannen fikk elghund, måtte vi nesten reise sånn at de fikk bli kjent og ha litt tid sammen. Grunnen til at vi er oppover nå, er pga elgjakta. Så fordi han fikk hund og så elgjakt, har det blitt litt intenst. Derfor får han reise opp og ned nå, så jeg kan være litt hjemme! Jeg synes det er godt å være der, men jeg blir alene hele tiden og har ikke så mye å finne på og da blir det gjerne veeeldig langtekklig! Hjemme kan jeg liksom stulle og stelle litt som jeg vil og det er deilig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. oktober 2004 #498 Del Skrevet 8. oktober 2004 Magen kommer etterhvert den - og da kommer den raskt. Fikk ikke skikkelig mage før etter 6 mnd tror jeg, men da ble jeg plutselig veldig gravid Var temmelig stolt av den voksende magen Håper du får en god helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. oktober 2004 #499 Del Skrevet 8. oktober 2004 Tusen takk for gratulasjonene, Juni! God helg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 9. oktober 2004 #500 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ha en fin elgjakt-enke-helg! Har du drevet med jakt selv forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå