Gå til innhold

Overraske han... Hvordan?

Fremhevede innlegg

Gjest Andrea93
Skrevet

Det er jo bare i begynnelsen hun er redd da... Ikke så rart kanskje når hun bare er vant til vanilje.... Snakket heller ikke om noen lærebok, men det å innhente tips og inspirasjon.

Sant nok, så lenge man er litt kjent i "det miljøet" fra før av er det nok en fin inspirasjonskilde. Dog, om man ikke er vandt til det og skal introduseres for dominant/submissiv sex ville jeg styrt langt langt unna da jeg, og mange andre, syns den gir et veldig feil bilde av hva bdsm egentlig dreier seg om. Men så er jo TS er vandt til en dominant partner, så da er det sikker rett som du sier at det er inspirasjon å hente der. Bare man tar det med en klype salt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50 shades har egentlig INGENTING med bdsm å gjøre da det innebærer mishandling. Se heller på nett og les erotiske noveller der enn å lese en bok for å få inspirasjon.

Anonymous poster hash: 20a3b...227
  • Liker 1
Skrevet

Hei igjen (det var jeg som spurte hva dominanse egentlig innebar).

Takk for at dere svarte såpass utfyllende :) Føler jeg fikk mer taket på det nå!

Var redd for at fyren opptrådte totalt kaldt, og at man bare var "hans" dukke på en måte. Men når begge får nytelse av det, stiller saken seg annerledes :)

Faktisk kunne jeg tenkt meg å prøvd spanking eller noe selv :P Men jeg vet ikke om det går under sånt, eller om det er litt mer light?

Uansett, kanskje jeg skal se fifty shades når filmen kommer, har sett den på reklame ;)

Eller er det noen som har tips om noveller noe annet sted? :) Er nysgjerrig på temaet! ;)

Anonymous poster hash: 6ffeb...a53
Gjest Andrea93
Skrevet

Hei igjen (det var jeg som spurte hva dominanse egentlig innebar).

Takk for at dere svarte såpass utfyllende :) Føler jeg fikk mer taket på det nå!

Var redd for at fyren opptrådte totalt kaldt, og at man bare var "hans" dukke på en måte. Men når begge får nytelse av det, stiller saken seg annerledes :)

Faktisk kunne jeg tenkt meg å prøvd spanking eller noe selv :P Men jeg vet ikke om det går under sånt, eller om det er litt mer light?

Uansett, kanskje jeg skal se fifty shades når filmen kommer, har sett den på reklame ;)

Eller er det noen som har tips om noveller noe annet sted? :) Er nysgjerrig på temaet! ;)

Anonymous poster hash: 6ffeb...a53

Husker fra jeg nettopp begynte å innse at jeg tente på sånt (type 13-14-åring) at kondomeriet.no hadde et par noveller innenfor bondage og litt lett dominans i alle fall. :)

Skrevet

Han er dominant, men spør meg hva jeg vil gjøre. Jeg liker at han bestemmer, men kan tenke meg å overraske han. Men med hva? Fantasien stopper opp.... Tips, noen?

Overrask ham med å ta med en med en fyr du liker hjem, si til mannen din at han og fyren nå skal knulle deg hele dagen og natta.

Tror han blir positivt overrasket og glad!

Anonymous poster hash: a749c...3c8

Skrevet

Tror jeg skal prøve å binde han fast, så skal jeg pirre han uten at han får komme. Tips til hva jeg skal gjøre? Bruke fjær? Daske han litt? Jeg kan jo tvinge han til å slikke meg... :-) Hjelper å tenke litt ;-)

Skrevet

Tror jeg skal prøve å binde han fast, så skal jeg pirre han uten at han får komme. Tips til hva jeg skal gjøre? Bruke fjær? Daske han litt? Jeg kan jo tvinge han til å slikke meg... :-) Hjelper å tenke litt ;-)

Tease han litt, sitt oppå han mens han ikke får røre deg, hold han tilbake om han prøver. Frist med puppene i ansiktet f.eks, etterhvert kan du sette deg over ansiktet hans å la han slikke litt, om han liker oral da. Typen min blir gal når jeg gjør det :) Har hørt at fjær kan fungere bra! kan prøve å leke med isbiter også kanskje?

Anonymous poster hash: 20a3b...227

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...