grønt belte Skrevet 28. august 2014 #1 Skrevet 28. august 2014 Han er dominant, men spør meg hva jeg vil gjøre. Jeg liker at han bestemmer, men kan tenke meg å overraske han. Men med hva? Fantasien stopper opp.... Tips, noen?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #2 Skrevet 28. august 2014 En uventet blowjob? Anonymous poster hash: 25d20...dcb
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Stå klar med stumpen i været og "vift" litt erotisk på den når han kommer hjem fra jobb (selvsagt uten klær på)! Anonymous poster hash: d719e...f65
Gjest Lille-pus Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Stå klar med stumpen i været og "vift" litt erotisk på den når han kommer hjem fra jobb (selvsagt uten klær på)! Anonymous poster hash: d719e...f65 Det er så festelig å se hvorledes de gammeldagse familestandardene fra 50- og 60-tallet lever i KGs befolkning. Jeg tenker dte er en rimelig stor mulighet for at også TS er i jobb... hvorfor er det da slik at hun kommer hjem lenge før ham? At hun kan stå klar og vente når han kommer fra jobb? En liten overraskelse for en kar som tenner på å være dominant? Jeg synes du skal ta kontrollen denne gangen, det blir en overraskelse, og den trenger ikke bli negativ for ham. Å gå ned på kne og gi ham en BJ er jo ingen overraskelse overhodet. 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Det er så festelig å se hvorledes de gammeldagse familestandardene fra 50- og 60-tallet lever i KGs befolkning. Jeg tenker dte er en rimelig stor mulighet for at også TS er i jobb... hvorfor er det da slik at hun kommer hjem lenge før ham? At hun kan stå klar og vente når han kommer fra jobb? En liten overraskelse for en kar som tenner på å være dominant? Jeg synes du skal ta kontrollen denne gangen, det blir en overraskelse, og den trenger ikke bli negativ for ham. Å gå ned på kne og gi ham en BJ er jo ingen overraskelse overhodet. Det er vel relativt lite vanskelig å sørge for at man kommer tidligere hjem enn den andre parten dersom man en dag ønsker det. Vil si du er fryktelig lite fleksibel om du ikke greier det. Anonymous poster hash: d719e...f65
Gjest Lille-pus Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 (endret) Det er vel relativt lite vanskelig å sørge for at man kommer tidligere hjem enn den andre parten dersom man en dag ønsker det. Vil si du er fryktelig lite fleksibel om du ikke greier det. Anonymous poster hash: d719e...f65 Er ikke alle dager eller alle jobber som gir mulighetene til å gå tidlig desverre. - det har nok ikke stort med fleksibiliteten eller viljen å gjøre. TS har vel ikke sagt noe om hvilke muligheter hun eventuelt har. Hva har jeg med TS å gjøre siden du mener noe om fleksibilitet i min jobb og fritid? Jeg er ikke TS. Det var nå mest den gammelmodige forestillingen jeg lo av, - og det samme med en BJ som en overraskelse til en seksuelt styrende mann. Endret 28. august 2014 av Lille-pus
Uredd Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Stå klar med stumpen i været og "vift" litt erotisk på den når han kommer hjem fra jobb (selvsagt uten klær på)! Anonymous poster hash: d719e...f65 Fantasiløst... I stedet for å være hjemme før han, går det vel an å trope opp på jobb I passende, pirrende antrekk og enten utnytte de fasiliteter som arbeidsplassen kan tilby, eller ta ham med ut I bilen, parken diskret restaurant e.l. Kun (den manglende) fantasien setter grenser her men poenget er å gjøre noe uventet med selve settingen. 1
Gjest Andrea93 Skrevet 28. august 2014 #8 Skrevet 28. august 2014 Det er så festelig å se hvorledes de gammeldagse familestandardene fra 50- og 60-tallet lever i KGs befolkning. Jeg tenker dte er en rimelig stor mulighet for at også TS er i jobb... hvorfor er det da slik at hun kommer hjem lenge før ham? At hun kan stå klar og vente når han kommer fra jobb? En liten overraskelse for en kar som tenner på å være dominant? Jeg synes du skal ta kontrollen denne gangen, det blir en overraskelse, og den trenger ikke bli negativ for ham. Å gå ned på kne og gi ham en BJ er jo ingen overraskelse overhodet. Var da ingenting i innlegget som tilsa at hun alltid er hjemme når han kommer fra jobb. Jeg har gjort nettopp det som ble beskrevet i innlegget flere ganger, da jeg og samboer jobber kveld ulike dager. Og det er da innmari vanlig å ha varierende arbeidstid? Andre ganger er det han som overrasker meg med noe tilsvarende (selvfølgelig ikke akkurat det) når jeg kommer senest hjem. Syns det er en litt rask slutning å trekke at det forslaget tyder på gammeldagse kjønnsroller
Razor1976 Skrevet 28. august 2014 #9 Skrevet 28. august 2014 Jeeez, Så si opp jobben og overrask han med at har sagt opp jobben OG har stumpen i været... Alt går an å få til hvis man vil
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #10 Skrevet 28. august 2014 Han er dominant, men spør meg hva jeg vil gjøre. Jeg liker at han bestemmer, men kan tenke meg å overraske han. Men med hva? Fantasien stopper opp.... Tips, noen? Hva mener du med at "han er dominant" ? Virket ikke akkurat som en kjernekar Anonymous poster hash: 6ffeb...a53
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #11 Skrevet 28. august 2014 Hva mener du med at "han er dominant" ? Virket ikke akkurat som en kjernekar Anonymous poster hash: 6ffeb...a53 Dominant akkurat som at han vil bestemme alt. Akkurat som en hund som nekter å gå fint i bånd. Slike hunder kan også bite og være direkte farlige.Jeg er derfor enig i at TS sin venn ikke akkurat høres ut som noe kjernekar. Anonymous poster hash: 5705c...75b 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #12 Skrevet 28. august 2014 Hva mener du med at "han er dominant" ? Virket ikke akkurat som en kjernekar Anonymous poster hash: 6ffeb...a53 Dominant akkurat som at han vil bestemme alt. Akkurat som en hund som nekter å gå fint i bånd. Slike hunder kan også bite og være direkte farlige.Jeg er derfor enig i at TS sin venn ikke akkurat høres ut som noe kjernekar. Anonymous poster hash: 5705c...75b Dere må virkelig være utpå jordet. Jeg antar at TS mener dominant i senga og ikke er kvinnemishandler. Isåfall liker han å ta styringa under sexen, og mange kvinner tenner på det og som TS sier hun liker dette. Min kjæreste er den mest følsomme og snilleste mannen jeg har møtt, men han er et villdyr og dominant som pokker i senga. Det betyr ikke automatisk at han ikke er kjernekar. Håper dere tulla. Anonymous poster hash: 20a3b...227 5
Gjest Andrea93 Skrevet 28. august 2014 #13 Skrevet 28. august 2014 Dere må virkelig være utpå jordet. Jeg antar at TS mener dominant i senga og ikke er kvinnemishandler. Isåfall liker han å ta styringa under sexen, og mange kvinner tenner på det og som TS sier hun liker dette. Min kjæreste er den mest følsomme og snilleste mannen jeg har møtt, men han er et villdyr og dominant som pokker i senga. Det betyr ikke automatisk at han ikke er kjernekar. Håper dere tulla. Anonymous poster hash: 20a3b...227 Signerer dette! Ble helt satt ut av de kommentarene. Min er også dominant i senga, og vi strekker strikken ganske så langt der - men han er virkelig en kjernekar uansett. Senest i går hadde han med boller og film hjem fra forelesning fordi jeg er syk, disket opp med hjemmelaget pizza og dullet med meg hele dagen. Hva man tenner på i senga sier ingenting om hvor omsorgsfull man er ellers.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #14 Skrevet 28. august 2014 Dere må virkelig være utpå jordet. Jeg antar at TS mener dominant i senga og ikke er kvinnemishandler. Isåfall liker han å ta styringa under sexen, og mange kvinner tenner på det og som TS sier hun liker dette. Min kjæreste er den mest følsomme og snilleste mannen jeg har møtt, men han er et villdyr og dominant som pokker i senga. Det betyr ikke automatisk at han ikke er kjernekar. Håper dere tulla. Anonymous poster hash: 20a3b...227 Beklager at jeg ikke har så peiling da... Da kan du kanskje hjelpe meg å forstå. Når du sier tar styringa i senga, mener du da at han kjører egotripp? Durer på til han kommer selv, og du bare ligger der? Eller gir han deg orgasme også selv om han er "dominant" ? Lugger og slår? Er det ikke flaut når man sitter sammen i sofaen etterpå, etter noe slikt? Anonymous poster hash: 6ffeb...a53 1
Gjest Andrea93 Skrevet 28. august 2014 #15 Skrevet 28. august 2014 Beklager at jeg ikke har så peiling da... Da kan du kanskje hjelpe meg å forstå. Når du sier tar styringa i senga, mener du da at han kjører egotripp? Durer på til han kommer selv, og du bare ligger der? Eller gir han deg orgasme også selv om han er "dominant" ? Lugger og slår? Er det ikke flaut når man sitter sammen i sofaen etterpå, etter noe slikt? Anonymous poster hash: 6ffeb...a53 Å være dominant i senga har ikke noe med å være egoistisk å gjøre. Det handler rett og slett om å tenne på kontroll, det å bestemme, det at motparten er "underlegen" og gjør som du vil. Ikke alle liker denne typen sex, men selv er jeg submissiv (altså stikk motsatt, tenner på å bli sjefet med i senga - men kun i senga, bare så det er sagt), og elsker når han tar kontroll. Blir gjerne litt lugging, slåing innenfor rimelighetens grenser, kveling etc. Det vil absolutt ikke si at jeg nyter sexen, han passer på at jeg alltid kommer både en, to og tre ganger - men på hans premisser. En som er dominant vil for eksempel kunne pirre deg helt til du er på randen av orgasme, før han stopper helt opp - og man får ikke komme før man får "tillatelse til det". Finnes ikke kleint etterpå her i alle fall, kan godt hoppe rett fra at han har gitt meg en ørefik og sprutet meg i ansiktet, til at han gir meg et glass vin mens han begynner å lage middag til meg Det er rett og slett ikke noen sammenheng mellom det å være dominant i senga, og hvordan man er ellers. Hadde jeg ikke blitt behandlet med respekt i hverdagen, fått masse kos og omsorg, hadde jeg nok ikke sett på sexen på samme måten. Men siden vi begge tenner på det, og det ikke påvirker hverdagslivet på noen måte, er det helt toppers. Håper dette gjorde deg litt klokere PS: Det finnes tusener på tusener av variabler innenfor hva folk legger i "dominant". Det jeg beskriver med slåing, kveling etc er nok en del røffere enn hva noen legger i dominant sex, mens andre drar det mye lenger enn det igjen. Fellesnevneren er uansett at det ikke er noen egotripp, men noe man begge nyter.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #16 Skrevet 28. august 2014 Beklager at jeg ikke har så peiling da... Da kan du kanskje hjelpe meg å forstå. Når du sier tar styringa i senga, mener du da at han kjører egotripp? Durer på til han kommer selv, og du bare ligger der? Eller gir han deg orgasme også selv om han er "dominant" ? Lugger og slår? Er det ikke flaut når man sitter sammen i sofaen etterpå, etter noe slikt? Anonymous poster hash: 6ffeb...a53 Det Andrea93 skriver over her stemmer i stor grad for meg også. Det har ingenting med egotripp å gjøre, bare at min nytelse skjer på hans premisser. F.eks at han får meg nesten til å komme flere ganger, og man blir etterhvert så kåt at man ikke vet hva man skal gjøre av seg, nesten desperat. Kjæresten min liker å se meg såpass sprengkåt, og etterhvert få meg til å komme ganske mange ganger. Så det er absolutt ingen egotripp, da han i stor grad setter min nytelse først. Bare at han bestemmer når og hvordan. Her er det dasking, dra i håret, holde meg rundt halsen (ikke kvele), dytte meg ned på senga f.eks, og rett og slett tar for seg. Jeg er dominant selv, men elsker å bli dominert likevel. Vi bytter på litt. Men som Andrea93 sier over her, det er ingen kobling mellom oppførsel ellers og hva man liker i senga. Kanskje kvinnemishandlere ellers er det i senga også, ikke vet jeg. Men da jeg møtte kjæresten min trodde jeg ikke han likte å være dominant i senga, fordi han er sjenert, stille, tvers gjennom godhjertet og romantisk. Ble bare glad jeg, han tar initiativ ofte, åpen for nye ting og vi har alltid noe spennende å prøve. Angående kleint, så er det egentlig ikke det. Når vi er ferdig så er det evt. kosing før vi fortsetter med hva vi drev med, gjerne gir tilbakemelding på hva vi likte. Anonymous poster hash: 20a3b...227 1
grønt belte Skrevet 28. august 2014 Forfatter #17 Skrevet 28. august 2014 Herregud.... vært på jobb (jada, jeg jobber) så har ikke lest før nå. Altså: Han er dominant i senga, ellers er han supersnill. Jeg liker at han dominerer meg i senga, men ikke ellers. Selvfølgelig kan jeg stå naken og klar når han kommer inn døra. Been there, done that. BJ får han i bøtter og spann. Jada, han sørger for at jeg får mine orgasmer også... Akkurat nå er han borte noen dager, så jeg får vel prøve å tenke ut noe raffinert ;-)
Ms. Steele Skrevet 28. august 2014 #18 Skrevet 28. august 2014 Les Fifty Shades og du vil få masse tips om det å være dominant og det å være underdanig
Gjest Andrea93 Skrevet 28. august 2014 #19 Skrevet 28. august 2014 (endret) Les Fifty Shades og du vil få masse tips om det å være dominant og det å være underdanig Fifty shades gir desverre et utrolig dårlig bilde på det å være dominant/underdanig. Dama i boken er til tider både redd og fortvilet over oppførselen hans. Boka kan godt være underholdende men gir et feilaktig bilde på hvordan et sånt forhold bør være, og bør ikke være noen lærebok. :-) Endret 28. august 2014 av Andrea93
Ms. Steele Skrevet 28. august 2014 #20 Skrevet 28. august 2014 Fifty shades gir desverre et utrolig dårlig bilde på det å være dominant/underdanig. Dama i boken er til tider både redd og fortvilet over oppførselen hans. Boka kan godt være underholdende men gir et feilaktig bilde på hvordan et sånt forhold bør være, og bør ikke være noen lærebok. :-) Det er jo bare i begynnelsen hun er redd da... Ikke så rart kanskje når hun bare er vant til vanilje.... Snakket heller ikke om noen lærebok, men det å innhente tips og inspirasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå